Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Merel___ schreef:Hoi, ik breek ook even in. Zijn er hier vegetariërs die regelmatig gebruikmaken van Hello Fresh? Wij eten geen vlees en vis, maar ik zou zoiets als Hello Fresh wel mega handig vinden een aantal dagen per week. Is er genoeg afwisseling in gerechten voor vegetariërs? Zag op de website per week 9 verschillende gerechten, maar ben even benieuwd hoe dat in de praktijk is
.
Utixo schreef:Hoi, ik kom ook even inbreken hier! Wij zijn er hard over aan het twijfelen om ook aan de box te gaan, nog even om het even welke. Alleen, mijn vriend is een vleeseter en absoluut geen vis, en ik eet alleen vis/vega. Is dit oplosbaar?
Merel___ schreef:Hoi, ik breek ook even in. Zijn er hier vegetariërs die regelmatig gebruikmaken van Hello Fresh? Wij eten geen vlees en vis, maar ik zou zoiets als Hello Fresh wel mega handig vinden een aantal dagen per week. Is er genoeg afwisseling in gerechten voor vegetariërs? Zag op de website per week 9 verschillende gerechten, maar ben even benieuwd hoe dat in de praktijk is
.
Utixo schreef:Geen domme vraag hoor, gerechten waar het vlees doorheen verwerkt zit maken we inderdaad dubbel, en waar het los bij zit vervangen we het gewoon. Hij is zeker bereid afentoe vega te eten, maar hij is wel echt een vleesliefhebber, dus niet 3 dagen per week zeg maar.
Utixo schreef:Als ik die recepten in de app zie begin ik wel te watertanden hoor.
Voor ons zijn de voornaamste redenen;
1; Niet meer iedere dag het gezeik wat we nu weer gaan eten.
2; De ingrediënten in huis hebben, niet halverwege erachter komen dat je wat mist.
3; Het ligt klaar. Geen gezeur met dingen vergeten te ontdooien.
We zouden dan voor 4 personen, waaronder 1 kleuter, 1 normale eter, 1 grote eter en 1 kleine eter, 4 dagen willen bestellen. Na alle kortingen kom je dan op 75,- per week uit, wat duur lijkt, maar als ik zelf boodschappen moet doen voor 4 dagen, 4 personen kom ik er ook wel aan. En het gemak is mij ook wel wat waard.
.
Zelda_Link schreef:Merel___ schreef:Hoi, ik breek ook even in. Zijn er hier vegetariërs die regelmatig gebruikmaken van Hello Fresh? Wij eten geen vlees en vis, maar ik zou zoiets als Hello Fresh wel mega handig vinden een aantal dagen per week. Is er genoeg afwisseling in gerechten voor vegetariërs? Zag op de website per week 9 verschillende gerechten, maar ben even benieuwd hoe dat in de praktijk is
.
Ik heb nu 6 weken Hello Fresh en ik eet enkel vegetarisch. Ik vind het tot nu toe echt allemaal héérlijk en meer dan genoeg keus. Ik heb vorige week extra box gedaan ivm drukke week en omdat ik gewoon niet kon kiezengenoeg keus dus
![]()
Veganistisch is de keuze wel bijna nihil, het gaat echt over vegetarisch.
Ik heb nog gratis boxen te vergeven, dus als iemand het wil proberen, stuur mij een PB met je emailadres (je moet alleen niet eerder hello fresh geprobeerd hebben geloof ik).
Ik ben nog nieuw bij hello fresh maar 100% fan. Ik vind het heeeeerlijk om de ingrediënten bij elkaar te hebben en niet te hoeven zoeken in de supermarkt.
Ik heb/had een eetsstoornis waardoor ik 's avonds heel vaak de maaltijd oversloeg of als ik al at ongezond of brood at, maar dat ging de laatste tijd al beter maar sinds ik via diëtist hello fresh heb, eet ik op die dagen dat ik hello fresh maaltijd heb vet goed, gezond en afwisselend(uiteraard ook dankzij therapie en zo
).
Ik vind het fantastisch, dat ik de maaltijden per gerecht gesorteerd geleverd krijg en dat ik steeds iets anders kan maken. Geen stress meer van het overweldigende aanbod aan eten in de supermarkt en de vraag 'wat moet ik nu weer eten..'. Ik heb ineens ontdekt dat koken ook echt veel leuker kan dan gewoon aardappelen en groente in een pan en wachten....De recepten zijn makkelijk te volgen en toch met veel verschillende ingrediënten en heel lekker! Ik ben echt helemaal fan(En heel eerlijk gezegd ook gewoon heel trots dat ik al weken zo goed eet
). De bezorging is altijd netjes op het afgesproken moment. En toen ik de klantenservice belde met een vraag werd ik echt supergoed geholpen
.