Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Gepureerde amandel hoeft niet, maar iets puurder mag best.Maartje_M schreef:Oh, dat schiet ook niet op. Zal morgen eens verpakking bestuderen
Hoe maak je het zelf?

ach ja er zit in ieder geval geen zooi in
Goddelijk lekker vind ik die!
. 
wij verzorgen toevallig 2 diners dit jaar, dus ik kan lekker gezond doen. Ga niet overdrijven dus heb wel stokbrood met kruidenboter enzo hoor, maar één van de maaltijden is gourmetten, dus daar heb ik ook lekker veel groente, vis en biologisch vlees (persoonlijke overtuiging
) bij ingeslagen, en de andere is een buffet dus dan is het helemaal makkelijk om gezond te doen
Lekker veel groentehapjes enzo. En het buffet totaal zonder vlees, koemelkeiwitten of noten vanwege allergieën en vegetariërs
(vond het wel een leuke uitdaging om gelijk alles vega + allergieproof te doen zodat iedereen alles kan eten)
. , ga wel lekker mee eten maar beetje op de proporties letten en de rest van de dag gewoon een goede basis met fruit en havermout.
1e en 2e kerstdag wordt lastiger. Eerste is nog een verrassing en tweede pizza's in zo'n pizzarette 
.Smileyy schreef:Needje schreef:Ben benieuwd waarom je geen gebroken lijnzaad zou moeten eten.
Jaa daar ben ik ook wel benieuwd naar !
Bhriseis schreef:Een beetje zoals gebroken en ongebroken voer bij paarden, toch? Ongebroken komt er zo weer uit, en in gebroken zit niet alle voedingsstoffen meer in, maar je lichaam kan dat beetje er wel weer uithalen.
.