Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dekoezegtboe

Re: Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 10:09

goedemorgen allemaal!
gister heerlijk uit eten geweest Lachen was echt lekker... en ik heb me in kunnen houden en een lekker kopje thee genomen ipv een groot softijsje Tong uitsteken
verder heb ik een snitzel zonder saus gegeten, wat patatjes en heerlijke snijbonen.
O: 2 harde afbakbroodjes met boter + 1 croisant 1 glas chocomel light + 1 halve liter water
T:Appel
L:2 bb met kipfilet
T:sultana
D:?
T:

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 10:20

@Sissa:
ze bedoelt dat je maar zo weinig eet op een dag. Als je in de eerste post van dit topic de links doorleest, zul je zien dat je op een dag minstens 1500kcal nodig hebt om alleen al je lichaam aan de praat te houden. Eet je minder, dan gaat je lichaam in de 'spaarstand' en houdt hij alle voedingsstoffen vast die hij binnen krijgt: je valt dus niet af, maar blijft stabiel (of komt zelfs aan)!
Om te checken hoeveel calo's je binnen krijgt iver de dag kun je een lijstje bijhouden op http://www.caloriechecker.nl of bv http://www.valtaf.nl

Goedemorgen allemaal trouwens!
Zijn jullie verwend of hebben jullie mams verwend?
Ik ben lekker verwend: fietsmand voor voorop waar de hond in kan, mandje met badschuim/badzout en een kingsize zak drop Knipoog
Past niet helemaal bij mijn streven, maar af en toe een dagje spijbelen moet kunnen. Ik vul gewoon op valtaf in dat ik 75 gram drop opsnoep, kan ik de hele dag door wat nemen....

We zijn het huis doorgeweest, is weer netjes, nu douchen, dan nog kleren opruimen (was is al opgevouwen), nog een wasje ophangen en dan naar oma om daar mama/oma-dag te vieren.
Is wel een aparte dag zo, want gisteravodn laat is Marc zijn oma opgenomen in het ziekenhuis. Ze heeft al sinds kerst last van een slijmbeursontsteking in de heup, eergister werd de pijn zo erg dat ze zelfs flauwviel! Marc zijn moeder is er de hele nacht bij gebleven, de huisarts heeft uiteindelijk een morfine-prik gegeven waarop ze een paar uur heeft liggen slapen. Gister in de loop van de dag werd de pijn weer heviger en uiteindelijk is ze na 19:00 met de ambu naar 1e hulp gebracht. Daar is bloed afgenomen en zijn er foto's van de heup gemaakt, maar vooralsnog is er niks te vinden. Ze krijgt nu morfine in tabletvorm, en ik geloof dat ze daar wel redelijk op reageert. t Is alleen nog steeds afwachten wat ze nu daadwerkelijk heeft. In de slijmbeursontsteking geloof ik (em de arts in het ziekenhuis) ook niet echt meer. De heup is verder ook goed. Afwachten dus....

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-07 10:53

Oe sterkte Riëtte! Vervelend nieuws, helemaal omdat ze nog niks hebben gevonden.

Ik doe trouwens niks aan moeder dag.. Zou wel met m'n moeder naar m'n oma willen maar ik moet de hele dag leren Boos!
Ik ga ook maar niet naar de sportschool want ik ga het echt druk krijgen vandaag. Thuis maar ff fietsen.

Planning vandaag:
O: muesli met Sojamelk
L: 2 br boterhammen, kipfilet. Komkommer + tomaat
T: 300 ml geperste sinaasappel
T: 2 Digestive biscuitjes
A: Bamisoep gevuld met prei, wortel, spitskool, ei en gebakken kipfilet.

Beweging: half uur fietsen, huishoudelijke taken en verder veel leren, leren en leren.

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 11:18

goeiemorgen

even offtopic: welkom Sissa , heb ik jou wel eens in de winkel gezien? mmz weet ik effe niet meer spreek me de volgende keer dan effies aan

Gister opgepast tot 2 uur , ging heerlijk de kinderen waren super lief en heb gezellig met het oudste meisje (van 5 ) gekletst en getekend en daarna een beginnetje dancing with the stars gezien (ze mocht om half 9 naar bed) Daarna werd het wel wat moeilijker want er stonden 3 zakken chips die ik mocht pakken. Ik heb een bakje met een soort van wokkels gegeten en een handje bolognese chips

Vandaag is moederdag

ontbijt was : kaiserbroodje selderiesalade en 2 knackerbrodjes vezelrijk van wasa met een glas frisse fruitdrank

vandaag moet ik mon chou taart bakken voor me ma dus wordt weer geen goede dag

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 11:18

Mensen mensen mensen, ik was jullie helemaal kwijt, kon jullie niet meer vinden. Snik snik snik.

Het goede nieuws is dat ik, omdat ik ernstig verliefd ben, al 5 kilo ben afgevallen. Het slechte nieuws is dat ik, omdat ik ernstig verliefd ben, nog erg weinig geleerd heb voor mijn examen.

Haha!
Mijn planning van vandaag zal verschrikkelijk worden. Dus die ga ik ook niet maken en neerzetten(moederdag, ouders, opa/oma. blabla)
Ik ga zo even bijlezen!

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 11:58

O: wit bolletje met kipfilet, sinaasappelsap
L: Soep, paar sneetjes stokbrood met kruidenboter, glas melk, kipschnitzel
20 min fietsen naar de paardjes
T: Appel
T: Mueslireep
20 min fietsen naar huis
hardlopen
D: 2 mb tosti (kaas) 1 mb kipfilet
T: sinaasappel

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 12:14

Oooeeehhhhhhh mijn dagje gisteren was vermoeiend en hartstikke leuk!! Ik had nog nooit een stripper meegemaakt maar dat was echt vreselijk leuk, was echt zo'n lange kerel met politiepak aan hahaaha mijn vriendin heeft gelukkig echtg een geweldige dag gehad... Ik wil het ECHT niet hebben over de calo's, uit eten bij de griek, alcohol, chips, spekkies.,.. nou ja Knipoog

Vandaag dus even rustig aan en zo lekker naar de sportschool.

Planning:
o: magere kwark met allbran met een peer (laat)
*sportschool*
l: twee bruine boterhammen met pindakaas
t: halve galiameloen
a: nasi met kippenbout
Daarna nog een hele avond flink salsadansen!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 12:56

Vandaag mijn dag planning ga me er never nooit aan kunnen houden maar goed

O: ontbijtdrink gemikst met sinaasappelsap versuitpers
T:sultana
L:2bb met kaas
A:vega burger of soep met groente maar nog keuze

verders, Fruit en heb een kaastaart voor mama gemaakt. Laat ik het nou net niet lusten komt mooi uit. Alleen nu gaan we naar oma en die heeft chocola dus inhouden maar gaat denk ik wel lukken,duimen dus.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-07 12:58

Nee het is oko een beetje weinig om aan te houden he Knipoog

Sissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 13:23

Goedemiddag allemaal!

Ik heb de planning doorgelezen en snap wat jullie bedoelen. (Sorry dat ik die niet als 1e heb gelezen Clown Had alleen het bovenste deel gelezen )
Ga proberen om me hieraan te houden.
Mijn ontbijt was alleen wat laat, aangezien ik net een half uur met bed uit ben haha.
Ik zal vanavond mijn planning er helemaal opzetten.

Met moederdag ga ik niet zoveel doen denk ik, heb mn moeder een beetje verwend en grote bos bloemen voor dr gekocht.
Mijn moeder is ook over 2 weekjes jarig, en ik ga ook een groot cadeau voor dr kopen, vandaar dat ik vandaag niet zo groot uitgepakt heb Tong uitsteken
Mijn moeder gaat zo met de kids naar mijn oma, maar ik ga niet mee, want ik heb een afspraak om 5 uur met de eigenaar van mijn hopelijk toekomstige verzorgpaard.

@ Eroslover; Ja klopt, ik heb jou weleens gezien in de supermarkt Haha!

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 14:31

Ik doe ook niet zoveel aan moederdag, heb iig geen kadootje gekocht, daar vind ik het ook de dag niet voor.
Ga vanavond wel bij m'n ouders eten en heb lekker (speciale moederdag)tompoesen gehaald. Dat waardeert ze net zoveel als een kadootje.

Sissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 14:48

Nou dat is ook gezellig toch, bij de ouders eten.
Ik eet alleen aangezien mn moeder bij mn opa en oma is.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 14:50

Woow veel nieuwe mensen Haha! Welkom allemaal Haha!
Ik heb even snel bijgelezen Tong uitsteken

Gister maar geen kcal geteld, doe ik in vervolg maar niet meer op zaterdag want dat werkt toch niet Haha!
Op mijn werk 's lekker aan de croissantjes, slagroomsoesjes & -truffels, chocoladebroodjes etc. gezeten Bloos
Echt zo erg dat ik er misselijk van werd, maargoed Tong uitsteken
Tijdens oppassen nog gebakje, paar koekjes en beetje chips gehad Bloos
Gisteravond ook nog een paar glazen alcohol gehad, dus ik zat wel op ehh minimaal 4000 kcal denk ik Clown

Vanmorgen wel 58,8 kg, de 58 is weer in zicht zeg Vork
Als het vet nou zo lief wil zijn er bij mijn billen & benen af te gaan is het helemaal geweldig. Ja

Planning:

o: croissant met halva jam, karnemelk
t: -
l: mueslibol met becel dieet & volvette kaas
t: ?
a: In elk geval veel groenten die op moeten, verder geen idee Clown

Lekker duidelijk dus Vork

En nu ga ik even opruimen en dan hard leren, misschien wel slim om te doen.
Oh en mijn grote liefde was er gister met uitgaan niet, terwijl juist iedereen zei hoe goed ik er uitzag in de kleding die ik aanhad Boos!
Grote liefde? Ja, er loopt een jongen rond hier in de buurt en hij is leuk, en ik heb vorige week zelfs zijn naam gevraagd en even met hem gepraat Nagelbijten / Gniffelen
Maar volgens mij heeft hij een vriendin en geen interesse, hoewel hij vorige week wel de hele tijd stom zat te kijken Koe

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 14:51

Nou vandaag moederdag, dus ik kan helemaal geen planning maken of me eraan houden. We eten niet thuis. Morgen maar weer.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 14:57

Wij doen gelukkig niet zoveel aan moederdag.

Het is trouwens niet eerlijk, mijn moeder heeft 2 pakken brownies gemaakt en er staat nu dus nog 1 schaal..
Maar ik blijf er af, ik wil afvallen Lips are sealed

Sissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 15:09

Haha moeilijk he de verleiding weerstaan? Tong uitsteken
Onze kast ligt ook helemaal vol met allemaal lekkere dingen, maar ik blijf er toch lekker vanaf, lekker puh Haha!

Oja, dit is mijn planning voor vandaag;

o: 2 Plakken ontbijtboek met boter
t: 1 Plak ontbijtkoek met boter
l: 2 bb met ham/kaas
a: Bami restjes van gisteren.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 15:10

Nouja het scheelt, ik heb er niet zoveel zin in na wat ik gister heb gegeten.
Maar weet zeker dat ik vanavond moeite moet doen om me in te houden. Scheve mond

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 15:16

Hallo dames Haha! En helpt het wat dit topic? Ik ben zelf n.l iemand die iedere maandag met een dieët begint maar al blij is als ik op dinsdag nog steeds niet te buiten ben gegaan aan chips snoep en van alles Bloos Zit er dus aan te denken me aan te sluiten bij jullie!

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 15:27

heb me vanmorgen gigantisch uitgeleefd met augurkjes met boterhamworst, choco-rijzijntjes en wat casava-crackers, en niet te vergeten het aardbeiengebak dat schoonmams had gekocht. Voordeel: we hebben de lunch maar over geslagen , en gaan vanavond toch maar (vers) brood met (verse) soep.

En: we hebben een tuinset gekocht, volgende week moet die worden geleverd, bestaand uit een giga-bank van 230cm breed, 3 luie stoelen waar van 2 met een (losse) voetenbank, 2 bijzettafeltjes allemaal van behandeld hout.
Mijn schoonouders hebben vorig jaar van hetzelfde hout een set gekocht ('t is geen hardhout) en het blijft erg mooi!
Kan nu al haast niet wachten tot we het hebben, maar ons prieel is ook nog niet klaar, Marc is nu weer druk bezig, en dan eind van de week de dakshingles erop, volgende week de meubels, en dan ook nog een dag planten uitzoeken. En dan is het wachten op goed weer!

@Miryamk: dit topic werkt zeker! Sowieso handige tips om af te vallen (zoals bv niet te weinig eten, wat vaak wel wordt geadviseerd bij dieten), en ook door elkaar te motiveren erg goed vol te houden! Ik ben al met al al 16 kilo kwijt, waarvan zeker de helft dankzij dit topic!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 15:46

Mocca schreef:
Planning:
O: krentenbol (hagelslag), cracker (worst), plakje ontbijtkoek
T: -
L: 3 volkoren crackers (vlokken), plak ontbijtkoek
T: evergreen, appel
A: nasi met babi pangang
T: yoghurt

Aangepast.
Best netjes tot nu toe. Heb al meer dan 30 km gefietst en kwartiertje paardgereden, maar Amo hoestte een beetje dus ben gestopt.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-07 15:47

Zeker netjes Mocca! Vooral met de 30 km fietsen Knipoog
Hoelang doe je daarover?

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 15:51

Tussendoortje toegevoegd Vork

o: croissant met halva jam, karnemelk
t: -
l: mueslibol met becel dieet & volvette kaas
t: appel, magere yoghurt
a: Veel groenten en... ?

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 15:52

Eerst 6 km heen en weer 6 terug naar de paarden, daar doe ik totaal 40 minuten over. Toen ging ik naar Gouda fietsen, dat was op de heenweg 8 km, daar deed ik iets van 25 minuten over. Terugweg weet ik niet hoeveel km het was, ik dacht even een binnendoorweggetje te nemen en kwam dus ergens helemaal aan de andere kant van de stad uit (geen idee waar ik heen moest), dus dat hele stuk weer terug naar mijn beginpunt en toen nog terug naar huis. Dus dat was meer dan 8 km, zeker 4 km verder. Dus wel flink gefietst, maar niet aan 1 stuk door.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-07 15:56

Dat maakt niet uit, je hebt wel een goede portie beweging gehad Knipoog

Ik zit al sinds 11 uur achter de pc een samenvatting te maken om die vanavond te gaan leren.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-07 15:57

Welkom voor alle nieuwe mensen!

Riette, he bah Scheve mond wat naar! Sterkte

Vandaag wedstrijd gehad en had 1e proef 181 punten en 2e proef 187 punten (2e) Haha! Haha! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Ik zit nu op L2 + 5. Het ging ook echt lekker, hij was lekker voorwaarts en braaf, stapte met een goed gevoel af!