Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MizzMontana schreef:En banaan in stamppot zuurkool.
Afgelopen winter kwam er iemand bij ons eten (van 60+) en die had nog nooit zuurkoolstamppot met banaan gehad, dat is toch vreemd?

MizzMontana schreef:En banaan in stamppot zuurkool.
Afgelopen winter kwam er iemand bij ons eten (van 60+) en die had nog nooit zuurkoolstamppot met banaan gehad, dat is toch vreemd?
Siersma schreef:Oh nog wat bedacht. Cup a soup tomaat en dan stukjes kaas erdoor. Dan word de kaas zo lekker gesmoltenklef van.
Oh en ik vind kapjes van een stuk kaas t lekkerst. Vooral als ze heel hard geworden zijn. Mn vriend noemt t dan beton
er zijn er hier in huis ook een paar die dat graag eten. Die pulken dan alleen dat randje er af en eten het kapje op. MizzMontana schreef:Vero ik doe de banaan er redelijk grof geprakt er door heen, 2 of drie bananen op 1 pak zuurkool.
Boerenkool pinda nog niet geprobeerd maar lijkt me ook een aanrader. Pindasaus kan eigenlijk overal bij, wortels met pindasaus is ook lekker.
Een bouillonblokje is altijd lekker, of van die pindasaus uit een potje die je zelf nog moet aanmaken met melk of water, gewoon zo opeten![]()
Ik at vroeger alles met ketchup. Rijst met ketchup, bloemkool met ketchup, pannenkoeken met ketchup. Daar mag je me nu niet meer voor wakker maken.Siersma schreef:Oh nog wat bedacht. Cup a soup tomaat en dan stukjes kaas erdoor. Dan word de kaas zo lekker gesmoltenklef van.
Oh en ik vind kapjes van een stuk kaas t lekkerst. Vooral als ze heel hard geworden zijn. Mn vriend noemt t dan beton
Wij noemen dat plastickaaser zijn er hier in huis ook een paar die dat graag eten. Die pulken dan alleen dat randje er af en eten het kapje op.

Shenavallie schreef:Mijn zoon bestelde, toen hij nog klein was, standaard een milkshake met discodip. Werd in het begin vreemd gevonden, maar na enige tijd hebben ze het als standaard shake in de snackbar opgenomen. In onze nieuwe woonplaats (andere kant van het land) bestelde hij dit ook en wederom werd er eerst vreemd gereageerd, maar inmiddels kijken ze er niet meer van op. Ik heb het zelfs een keer bij een snackbar op een velletje papier bij het ijs zien hangen, dus ook hier raakt het ingeburgerd.
Aanvulling: bij elke 'slok' zit hij dan te knarsen op die bolletjes...
dus die discodip erdoor lijkt me wel lekker