Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BloemBloem schreef:lifaya schreef:Je kan die bodem zelf maken maar deze had appie gemaakt voor mij hihi
Heb je op het etiket gekeken![]()
lifaya schreef:Nee boeide mij niet echt, niet de hele pizza opgegeten en ik heb het vooral genomen omdat het goed te kauwen is ( ik ben herstellende van een operatie) en de calorieën maken mij niet echt uit gezien ik weinig binnen krijg...en het is naar mijn weten wel gezonder dan een normale pizza.
Edit:
Qua cal valt het al reuze mee. 299 per pizza![]()
Vind het niet extreem schokkend voor een avond maaltijd. Je moet alleen er op letten dat je de rest van de dag weinig koolhydraten eet. Ik heb verder vandaag alleen maar yoghurt met aardbij, chocoladevla, stukjes snijleverworst, kipfiletplakjes en sojabonen gegeten
lifaya schreef:Welke pizza was het dan. De enige die ik ken die bij de Appie ligt is bijna 800 kcal per onbelegde pizza.Edit:
Qua cal valt het al reuze mee. 299 per pizza![]()
Vind het niet extreem schokkend voor een avond maaltijd. Je moet alleen er op letten dat je de rest van de dag weinig koolhydraten eet. Ik heb verder vandaag alleen maar yoghurt met aardbij, chocoladevla, stukjes snijleverworst, kipfiletplakjes en sojabonen gegeten
Katja schreef:Ik begin niet zo goed aan deze week. Mijn motivatie is een beetje zoek omdat het afvallen eigenlijk te goed gaat. Ik ben in 3 weken over de helft van wat ik in 8 weken wil afvallen waardoor ik er naar neig om minder streng te worden voor mezelf.
En ik ben vanmorgen de deur uit gegaan zonder verantwoorde tussendoortjes en was een soort van vergeten dat ik vandaag ga lessen en dus ergens onderweg moet lunchen maar ik weet nog niet wat.
Kelly_Taco schreef:Katja schreef:Ik begin niet zo goed aan deze week. Mijn motivatie is een beetje zoek omdat het afvallen eigenlijk te goed gaat. Ik ben in 3 weken over de helft van wat ik in 8 weken wil afvallen waardoor ik er naar neig om minder streng te worden voor mezelf.
En ik ben vanmorgen de deur uit gegaan zonder verantwoorde tussendoortjes en was een soort van vergeten dat ik vandaag ga lessen en dus ergens onderweg moet lunchen maar ik weet nog niet wat.
Dan val jij nog alles mee haha. Ik heb gisteravond met mijn schoonouders Chinees gegeten
Heb mezelf wel gestraft want gisteravond zo misselijk als een hond en vandaag echt ontzettend pijn in mijn buik. Dus schouders eronder en weer volle bak er tegen aan
Katja schreef:Ik begin niet zo goed aan deze week. Mijn motivatie is een beetje zoek omdat het afvallen eigenlijk te goed gaat. Ik ben in 3 weken over de helft van wat ik in 8 weken wil afvallen waardoor ik er naar neig om minder streng te worden voor mezelf.