Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ben echt fan. En mijn lieve bloemkoolhatende vriend lust het ook

Doubtless schreef:Dat vind ik toch een beetje onzin. Je kunt toch smoothies maken, eiwitshakes drinken, soep?
Doubtless schreef:Crackers zullen qua kh niet "arm" zijn denk ik, vult ook niet genoeg. Waarom eet je kha?
Het waarom heb ik uitgelegd in mn eerste post. Het is vooral met brood en aardappels zo. Oh en havermout ook. Verder ben ik nog een beetje aan het uitzoeken wat wel en niet goed gaat.
kha arm brood al geprobeerd?
Vanille heb ik als eerst gepoogd, absoluut niet vies. Ik knap er alleen zo op af als ik dan nog wat poeder proef/voel, bleeeehg, korreltjes door m'n eten/drinken. Kreeg tip van vriendinnetje om het water in twee etappes erin te doen: bodemlaag water, poeder erop, weer water erop en dan pas schudden dus dat ga ik morgen is proberen.
Ik vind sportmik véél lekkerder dan het brood van b.v. de Albert Heijn, dat kan ik alleen maar aanraden! Enige 'nadeel' is het prijskaartje; €2,50 voor een halfje.
Herkende ook een hoop van mijn klachten, heb een naam gekregen van haar dus onder het motto 'wie niet waagt...'!
ik heb het jaren geleden laten doen bij een homeopaat & vorig jaar bij de huidkliniek. Hier gebruiken ze dezelfde methode als bij de homeopaat voor de voedseltest & door rekening te houden met allergieën is m'n acne nu helemaal verdwenen & ben ik af van vreselijke buikpijn. Hoop voor je dat er iets uitkomt, maardat is wel waarschijnlijk
homeopaat kwam erachter dat het een suiker- en lactose intolerantie was. Dieet gekregen & daar merkte ik wel snel effect van!