Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rhine_ schreef:Sorry die 2de L moest Avond eten zijn dus dat eet ik zo.
Ik heb geen idee hoeveel ik mag eten, ik ben erg klein ...
phormicola schreef:Mijn doel is zo'n maatje 36, dat vind ik precies goed bij een lengte van 1,78mVet% zal dan zo rond de 18-19% liggen. Ik heb nu een kleine maat 38.
Madeira: ik sport veel, kijk m'n lijstjes maar naBehalve deze week dan, ik doe het rustiger aan omdat ik minder zin heb
En ik ben de afgelopen maanden maar een halve kilo afgevallen, dus kilo's zeggen niet zoveel hoor!
Horse_xx schreef:Mijn lijstje van vandaag
O: 60 gram havermout, lijnzaad en theelepeltje pindakaas. De havermout was veel te veel dus morgen maar weer wat minder.
T: Niks, want was in de sportschool.
L: Quinoa, appel en kaneel. Vond het niet heel erg lekker dus niet helemaal opgegeten en een extra appeltje gegeten.
T: Peer & Appel, amandelen, 3 dadels
A: Nog geen idee wat de pot schaftDoperwtjes, gele paprika, beetje wortel en een stukje aardappel + Yoghurt met muesli
B: 1 uur bodypump, 40 minuten cardio
Aan hoeveel calorieen per dag komen jullie als ik vragen mag? En hoeveel sporten jullie?
Anoniem schreef:Planning:
O: havermout met appel en water
T: oberlanderboterham met hummus
L: havermout met appel en water
T: oberlanderboterham met pindakaas
A: 2 meergranenwraps met guacamole, tomatensalsa, kip, ijsbergsla, paprika, pijnboompitten en creme fraiche
T: peer
B: 26 km fietsen, paard longeren
Comments zijn welkom!
Eliine schreef:Ik ben zelf 1,63 heb een bmi van 19,5 en zelfs ik heb met een licht actieve levensstijl al minimaal 1800 kcal nodig. Kan me dus niet voorstellen dat het voor jou gezond is om rond de 1200 kcal dagelijks te nuttigen.
xEmily schreef:Op http://www.valtaf.nl kan je je ei en je vet afzonderlijk invoeren, dan weet je het precies. Hoewel de site momenteel even niet werkt bij mijals ik ga kijken naar hoeveel kcal een ei bevat, zie ik dat er heel veel verschil in zit tussen bakken, gekookt, rauw etc. Maar als je gaat bakken - dan komt er toch alleen een beetje olie bij? Dan moet je toch kijken hoeveel die olie extra is? Of komt bij het proces van ei bakken er nog mee kcal bij?
Zo ja - dan moet er toch ook verschil in zitten met wat je maakt en kan je het toch niet precies meten?
Ik vind het nogal noodzakelijk om te weten hoeveel kcal een gebakken ei is :B