Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
MerelBormans schreef:Het is zo makkelijk om een gmail adres aan te maken, daarna kan je alles automatisch naar je hotmail adres laten versturen, probleem opgelost voor diegene met een hotmail adres en voor Leandros een stuk minder werk.
kleinvosje schreef:Kan merel, maar ik heb al gmail en ook geen mail gehad. Mogelijk is er dus iets anders niet goed gegaan.
Lolleke schreef:BTW, wat ik dan wel enigzins mis is voor hoeveel personen dergelijke recepten zijn?
Voor nu zie ik wel wat ik wil uitproberen en wat niet, maar ik denk dat ik al wel wat hoeveelheden ga aanpassen. Zijn hier met zijn tweetjes en heb het idee dat ik dan best flinke hoeveelheden krijg die we hier niet ineens opkrijgen. En de dag erna weer wat eten is niet zo erg, maar alles 2x is niet mijn ambitie
Lolleke schreef:BTW, wat ik dan wel enigzins mis is voor hoeveel personen dergelijke recepten zijn?
Voor nu zie ik wel wat ik wil uitproberen en wat niet, maar ik denk dat ik al wel wat hoeveelheden ga aanpassen. Zijn hier met zijn tweetjes en heb het idee dat ik dan best flinke hoeveelheden krijg die we hier niet ineens opkrijgen. En de dag erna weer wat eten is niet zo erg, maar alles 2x is niet mijn ambitie
Fairytales schreef:Lolleke schreef:BTW, wat ik dan wel enigzins mis is voor hoeveel personen dergelijke recepten zijn?
Hier enigszins het zelfde 'probleem'. Wij zijn ook maar met zijn tweeën, en twee dagen achter elkaar vind ik ook niks. Weggooien is ook zo zonde! Aan de hoeveelheden te zien schat ik in dat het voor ca 3-4 personen is. Dus ik denk dat ik de hoeveelheden in de recepten gewoon halveer.