leuk jammer dat je laptop net niet helemaal recht is boven bij het scherm. maar hoe heb je het zo recht op laten staan wil ook nog altijd een keer een laptop maken voor mijn vriend
Mieke93
Geplaatst: 20-08-12 11:41
dancertje schreef:
leuk jammer dat je laptop net niet helemaal recht is boven bij het scherm. maar hoe heb je het zo recht op laten staan wil ook nog altijd een keer een laptop maken voor mijn vriend
Er zitten 3 satéstokjes in en dan in de taart geprikt.. Maar ik zie nu ook net op de foto dat hij bovenaan toch een beetje ingezakt is (vandaar het hoogteverschil).. Heeft vast met dit warme weer te maken
Super!!! Die laptoptaart. Voor alle baksels en knutsels neem ik mijn petje af en maak ik ook nog eens een diepe buiging! Want het laten we eerlijk zijn; dit weer is DRAMATISCH!!!!! Naast het feit dat het weer voor de marsepein en fondant niet goed is, is het voor de lichamelijke conditie ( de mijne sowieso) ook geen ideale omstandigheid Ik ben dan ook blij dat mijn eerste taartje pas aan het einde van deze week gepland staat en ook eenvoudig zal zijn. Eenvoudig tussen ' ' dat dan weer wel. Stond een Angry birds taartje in de planning maar die ga ik verzetten. Die moet ik maken met een jongetje van jaar of 7. Dat gaat 'm niet worden met dit weer.
DIVA2
Geplaatst: 21-08-12 11:48
Ienemienemutte....... Welke kleur zal ik kiezen?
Laatst bijgewerkt door DIVA2 op 21-08-12 11:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Hier wel! Dat had ik van de week dus ook. Zagen jullie de afbeelding wel en ik niet. Laptop opnieuw opgestart en toen deed ie het weer.
DaisyE
Geplaatst: 21-08-12 12:49
Ik kies voor links bovenaan of rechts bovenaan! Daar komen de letters en de afbeelding het mooiste uit!
DIVA2
Geplaatst: 21-08-12 12:55
Van li boven heb ik al een voorbeeld kaartje. Van de andere kleuren niet. Ik vind de twee blauw/paarse tinten het mooist maar denk dat de li boven de lading het meeste dekt. Punt is wel dat ik hir de tekst niet duidelijk genoeg vind. De tekst kleur zal dus donkerder moeten en misschien ook een beetje dikker.
ik vind links-en rechtsboven ook de mooisten! Heb je het zelf ontworpen Diva? superleuk gedaan in ieder geval.
DIVA2
Geplaatst: 21-08-12 13:17
Kinke schreef:
ik vind links-en rechtsboven ook de mooisten! Heb je het zelf ontworpen Diva? superleuk gedaan in ieder geval.
Dank je wel!! Maar ik heb het niet zelf gemaakt hoor, zou willen dat ik dat kon!!! Via de site 'ontwerpen voor geld' heb ik een poos geleden de opdracht uitgeschreven voor het ontwerpen van een logo voor mijn zwangeren site; www.vanzwangernaarbevallen.nl Annemarije sprong daar voor mij met kop en schouders boven uit en met haar ben ik dus, buiten de site om(een aanrader voor iedereen die iets anders als standaard wil!!!!!) verder gegaan. Ze heeft het logo helemaal naar wens aangepast en ook nog met mijn site geholpen(die nu overigens helemaal omgegooid is). Een paar weken geleden heb ik haar weer benadert met de vraag of ze iets voor de taarten wilde gaan doen. De naam had ik al, voor de rest had ze enigszins de vrije hand. Niet te tuttig, niet teveel krullen en tierelantijnen, dat heb ik nog wel gevraagd.
En dit is dus het resultaat!!! Overigens ook het eerste(en laatste want ik ben er blij mee) wat ze mij stuurde.
Op dat roze lezen die witte letters niet fijn. Op die paarse rechtsboven wel. Dat is eigenlijk ook de enige kleur, waar de letters prettig op lezen, vind hem daarom ook het mooist
Op FB gaat het ook tussen deze twee kleuren Ik heb aan Annemarije gevraagd of een voorbeeld kaartje van de twee paarse tinten wil sturen. Denk dat dit de keuze makkelijker zal maken.
Ik zag hier in Luxemburg bij de Hema trouwens ook fondant en marsepein liggen. Kleine pakjes van 150gr en rete duur als je het mij vraagt. In Nederland heb ik ze nog nooit zien liggen.
als ik van die glitter dust gebruik in bijvoorbeeld de kleur roze, moet ik het marsepein dan eerst roze maken met kleurstof of gewoon de dust oplossen in alcohol en gelijk op het blanke marsepein "verven" ?
Ik weet niet goed wat je bedoeld, maar als ik goud wil dan kleur ik de fondant/marsepein eerst geel en daarna schilder ik er met goud overheen.
jasmijnz
Geplaatst: 21-08-12 20:50
hebben wij geen BBC2 thuis
StalNollie
Geplaatst: 21-08-12 20:51
mmm hoorde van iemand dat de fondant in de vriezer niet slim was, omdat als je het eruit zou halen het waterig zou zijn, iemand ervaring. heb er nu een stukje inliggen haal ik er over paar dagen uit...