Wat moet ik hier nou weer van denken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ladyrosa schreef:ik heb als stille meelezer ook nog een lekker recept voor jullie
scheur een plakje brood in stukjes, strooi er geraspte kaas over en wat melk zodat het zompig wordt. Dan nog wat italiaanse kruiden en zout (evt. voor niet vega's nog ham of salami o.i.d), dan in een pan (waar aardig wat boter in is gesmolten) gooien, een beetje platdrukken en bakken als een pannenkoek tot hij goudbruin is
het is echt het proberen waard!! je kan er natuurlijk ook nog paprika, tomaat o.i.d bij indoen
Pippaa schreef:Ik heb gisteren het eerder door mij geplaatste 'spinaziepasta met 'n eitje' gemaakt. Ik vond het echt niet lekker![]()
De combi van pasta, pastasaus, spinazie en ei was geen succes. De mozzarella die ik erover had gedaan proefde je ook helemaal niet
zuske schreef:Pippaa schreef:Ik heb gisteren het eerder door mij geplaatste 'spinaziepasta met 'n eitje' gemaakt. Ik vond het echt niet lekker![]()
De combi van pasta, pastasaus, spinazie en ei was geen succes. De mozzarella die ik erover had gedaan proefde je ook helemaal niet
Blij dat je er eerlijk voor uit komt...Wat vervelend zeg. Heb je daarna nog wat anders gemaakt?
Appelmoes_11 schreef:Ik gooi ff wat tofu in de pan hoor, ging net bijna van m'n stokjeHeb de hele dag nog niet gegeten (oeps) en dat in combinatie met een kater... waarom doe ik dit nou altijd