Maartje heeft lekker asperges gegeten
dat toetje klinkt ook lekker!Phormicola heeft een lekker recept voor 2 personen, maar aan de hoeveelheid te zien is het meer voor 4 personen
Mooi lijstje Zitouna
Judith lekker aan de tapas

@vogeltjem: mooi lijstje! Is extra pure hagelslag of biologische jam wat voor je?
hesterve heeft verbaasde gezichten gezien

Ik heb de afgelopen dagen weer gezond gegeten

Eergisteren had ik verse pasta gemaakt met broccoli en gerookte zalm
gisteren heb ik gado gado gegeten (ook wel best gezond)
vandaag ga ik weer groene curry eten (ik vind het zooo lekker) met 400 gr japanse groentemix. Lekker veel groente dus. Ik heb net ontbeten met 3 gebakken eieren, een plak ham en een tomaat.
Moet vandaag helaas naar school voor een gesprek (en dat met dit weer) en moet eigenlijk ook aan school werken. Eerst ga ik het huis ff schoonmaken, want dat is echt weer nodig.
We krijgen nieuwe tegels in keuken+woonkamer, dus alles moest eruit, en dan ook álles. Koelkasten kan je zo weer aansluiten op een ander stopcontact, maar met gas wordt het toch lastiger... Dus we hebben geen fornuis. Ik ben nu op een warmhoudplaatje wat worstjes aan het bakken die over waren, haha (niet al te gezond, maar goed, had geen zin om ze in te vriezen). We gaan vandaag uit eten, en salade+brood staat ook al op de planning later deze week. Nog leuke ideeën die niet het daadwerkelijke bakken van iets inhouden? Kleine dingen bakken/koken gaat nog met het warmhoudplaatje, maar moet niet te groot of voor teveel mensen zijn. We hebben ook nog een combimagnetron, maar daar geldt hetzelfde voor: ovenschotel wordt lastig als we met meer dan vier mensen zijn... 
Ik heb ze gemaild en aankomende donderdag krijg ik de juiste tas voor 7,50
Je zou bijv. quinoa kunnen koken en daar allerlei rauwe dingen aan kunnen toevoegen. Ook worteltjes zijn rauw erg lekker. Aardappels kun je evt stomen in de magnetron

ach schijnt ook wel gezond te zijn af en toe een soep/sap kuurtje toch?