Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MaartPaard schreef:Ik ben wel een enorme appelmoeseter, maar ketchup bij de pasta enzo vind ik echt vreselijk.
Ik moet vanavond koken voor mijn ouders en broertje + ook nog opa en oma. Het hoeft niet moeilijk maar ze zijn niet zo erg van het gezonde als ik, ook niet van het ongezonde overigens. Ik zoek dus nog een recept wat voor iedereen lekker is en wat ook vrij gezond is maar ik ben inspiratieloos. Wie helpt mij?
Ben dan toch altijd wel weer blij als ik naar Groningen ga en alleen met mezelf rekening hoef te houden.
Mijn huisgenoot heeft een keertje gevulde paprika met gehakt gemaakt, weet niet precies het recept, volgens mij niet heel moeilijk en ook wel makkelijk te vinden online denk ik.
Nu eerst even naar het paardje en straks lekker koken!
Tijdens het koken is zo'n bouillonblokje zo weg/opgelost.
Verwende student hier, maar nog steeds te duur
_Kiki_ schreef:@Century; wat voor operatie heb je? Ik ben zelf aan een middenrifsbreukje geopereerd en moest toen 6 weken 'vloeibaar-gebonden' eten. Ik at eigenlijk elke avond gewoon met de pot mee, maar gooide alles in de blender. Vaak gewoon bij elkaar omdat ik het anders teveel werk vond. Dat ging prima. Alleen moet er wel altijd iets van jus/water/sausje bij, anders ging vooral mijn avondeten niet helemaal goed in de blender.