Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VogeltjeM schreef:Wat ik me afvraag: jullie houden je net als ik bezig met voeding, maar denken jullie verder ook na over een gezonde levensstijl? Ik te weinig, merk ikik probeer wel genoeg te slapen en ben ook net weer begonnen met hardlopen!
VogeltjeM schreef:Hahaha! Dat zou echt allemaal niks voor mij zijnRespect dat je met de lokale voedselgewoonten bent meegegaan
Phylos schreef:Die pannenkoekjes op pagina 13, die kunnen neem ik aan ook wel met gewone melk? Heb namelijk niet altijd kokosmelk in huis, en zo'n open blikje blijft ook niet eeuwig goed natuurlijk
Mri schreef:In Madagascar heb ik het ook geprobeerd, maar dat ging me op somige vlakken echt te ver
En in Oekraine.... alleen die ene avond (1e avond) hebben we alle locale dingen in 1 restaurant gegeten.
En dan met de lunch (op de dagen dat we op kantoor zaten). maar die was over het algemeen best goed (op wat uitspattingen na, zoals de dag van dat drap drankje en de dag dat ze vis hadden... vissoep was net zeewater met de geur van (oude/verrotte) vis.
Helaas een vast menu elke dag... ach, we hebben veel geproeft zal ik maar zeggen!