Dolce Gusto

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 18:00

Oh, ik dacht 40? Ik ga het even nakijken :j

Edit: "Voor aankopen boven € 40,- is de verzending gratis." :)

Ik heb er 4 die ik sowieso wil hebben die alleen in de shop te koop zijn. Daarnaast moet ik dan nog 5 doosjes uitkiezen (door die 4,99 prijzen is het dus nét niet 40/5 = 8 :( ) Maar op zich moet dat ook nog wel lukken, is goedkoper dan verzendkosten betalen. En ik krijg de eerste keer een doosje chococino gratis erbij zie ik :)
Laatst bijgewerkt door Alwiene op 19-01-12 18:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Dolce Gusto

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 18:03

Dacht ik hoor, 40 zou ook nog kunnen :j

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 18:05

Heb mijn bericht hierboven nu aangepast :j Was in mijn bericht op de vorige bladzijde de Koffie Verkeerd vergeten, als die lekker is is dat een mooie goedkopere optie omdat je daar maar één cupje van gebruikt. Maar weet niet of ik meteen twee doosjes durf te bestellen. Irritant dat het alleen via de webshop te koop is nog.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 18:06

Wanneer zouden er "nepperds" op de markt komen, die in de DG kunnen? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 18:06

Ik krijg ook een gratis chocochino :+ maar ik koop niet in een keer 8 van die pakjes :=

Misschien dan 2 pakjes en een rekje ofzo. Maar ik hoorde al dat die weer goedkoop bij de xenos zijn :+

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 18:16

Er was wel sprake van dat er in de loop van 2012 nepperds zouden komen voor zowel de Nespresso als de DG, maar vraag is natuurlijk wel of die net zo lekker zijn, en volgens mij was dat alleen 'gewone' koffie en ik heb mijn apparaat juist voor al die bijzondere koffies en chocomel :j

Hmmm die rekjes zijn hartstikke duur, daar heb ik niet zoveel zin in, maar die van de Xenos schijnt dan weer niet zo geweldig te zijn? Lastig := Misschien voorlopig toch maar gewoon in andere opbergdingen of gewoon in de doosjes laten zitten natuurlijk :j

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 18:18

Mijn kast puilt nu uit door de DG doosjes... ik ga zo even naar de winkel, kijken of ze leuke blikjes hebben. Kan ik ze op de planken zetten. Moet alleen niet vergeten het stukje met "hoeveelheid water" eraf te scheuren en in het blikje erbij te doen, want ik ben zo'n sukkel die anders niet meer weet hoeveel er nu van de Latte aan water in moet, hoeveel bij de andere... :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 18:21

GamblersCup schreef:
Mijn kast puilt nu uit door de DG doosjes... ik ga zo even naar de winkel, kijken of ze leuke blikjes hebben. Kan ik ze op de planken zetten. Moet alleen niet vergeten het stukje met "hoeveelheid water" eraf te scheuren en in het blikje erbij te doen, want ik ben zo'n sukkel die anders niet meer weet hoeveel er nu van de Latte aan water in moet, hoeveel bij de andere... :D

Uhm, heb jij een machine zonder streepjes dan? Want op de cups zelf staat ook gewoon op hoeveel streepjes hij moet? :)
Ik heb hier op het moment 11 doosjes staan ofzo :')

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 18:24

Ik heb die kip zeg maar, geen idee of daar streepjes op staan?!? (ben toch niet blond... )

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 18:25

Nee, ik geloof niet dat die streepjes heeft, ik heb de Genio, die heeft het wel. Die kip moet je volgens mij zelf stopzetten toch?

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 18:27

Ja, die moet je zelf stopzetten inderdaad. Maar ik wil de kip niet meer, ik wil die kleine eigenlijk hebben... past beter in mijn keuken, naast de Senseo :-) Ehm, de Piccolo. Heeft die wel streepjes?

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 18:28

Of de Fontana, die is geloof ik meer Senseo formaat...

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 18:29

GamblersCup schreef:
Ja, die moet je zelf stopzetten inderdaad. Maar ik wil de kip niet meer, ik wil die kleine eigenlijk hebben... past beter in mijn keuken, naast de Senseo :-) Ehm, de Piccolo. Heeft die wel streepjes?

De genio heeft de vorm van de piccolo, maar dan met streepjes (stopt automatisch)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 18:30

Dacht dat Jilletje aangaf dat ze de originele rekjes bij de Xenos hadden? Ik wil een wandrekje :+

Mijn ouders hadden de kip, die had geen streepjes :n

De genio is de enige die automatisch stopt, dat is zo'n kleintje.

Ik heb een Circolo:

Afbeelding

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 18:32

De cuphouders van de Xenos zijn niet origineel helaas. Voor die prijs kan dat ook niet, maar bij nader inzien
had ik beter de echte kunnen kopen.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 18:33

Liesje89 schreef:
GamblersCup schreef:

De genio heeft de vorm van de piccolo, maar dan met streepjes (stopt automatisch)

Dit dus volgens mij :j Ik wist niet zeker of er nog andere waren met streepjes, maar blijkbaar niet. Maar piccolo en genio zijn net zo klein, maar genio heeft streepjes. Genio is er wel alleen in titanium kleur. (Wat ik helemaal niet erg vond, maar oke).

Ik vind de Circulo dus echt niet mooi :n Heb hem bij de Mediamarkt gezien en vond het echt een lomp groot ding.

Hier staan ook een senseo en een DG genio naast elkaar en de Genio is ietsje kleiner nog dan de senseo :j

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-12 18:39

of het originele zijn weet ik niet maar er stond op de doos wel dolce gusto cupjes standaard.
ben ik net verslaafd.....moet ik afkicken.....ik vertrek morgen voor 9 weken naar mn buitenland stage

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 19:01

Meenemen? :D

Circolo past echt prachtig in mn keuken :D

Hmm dan ga ik misschien toch ook maar de echte rekjes bestellen. :j

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 20:10

Oh, dan ga ik zeker voor de Genio! De Circolo vond ik echt té groot, lomp en modern.... maar daarom hebben ze verschillende modellen he, voor alle verschillende voorkeuren en smaken! :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 01:13

Niemand vandaag iets te melden gehad over DG? Ik heb vanmiddag nog lekker koffie gedronken. Voor het eerst een gewone Latte Macchiato. Die was, met suiker erbij, best wel lekker :j Leek wel minder bitter dan de vanille Latte, maar dat kan bijna niet lijkt me? :=

Had vanavond ook nog koffie willen drinken, maar was pas half 9 thuis en ben het toen vergeten, tegen de tijd dat ik er aan dacht leek het me wat laat ivm de caffeine. Helaas dus. Neem zo wel een lekkere warme choco mee naar bed :D

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 13:33

Zou kunnen Alwiene, ik vond de gewone LM ook niet zo bitter. Maar de Vanille blijft favoriet <3

Zelf heb ik geen last van de cafeïne voor het slapen gaan, ik slaap gewoon na een kop koffie :+

Wij hebben de Circolo, die vond ik juist het mooist :D (wit met bruin)

Ik ga zo even kijken voor een rekje. Hebben ze die bij Blokker? (daar heb ik nog cadeaubonnen van)

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-12 13:44

whoooooot jill vanuit polen!!!!!
we hebben hier senseo ;(

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 13:45

Senseo = jak :\
Sterkte daar zonder je DG :(:)

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-12 13:46

ja ben nu maar weer over naar de thee :+

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 14:54

Senseo is ook lekker!! Cultuurbarbaar... :D
Die staat er hier naast, voor als de DG cupjes te duur worden aan het eind van de maand, of als er visite is ;)