Die is zo dichtgevroren dat er niks meer in past. Moet hem nog steeds een keertje ontdooien
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Die is zo dichtgevroren dat er niks meer in past. Moet hem nog steeds een keertje ontdooien

Saars schreef:Ik zag net deze op de site van EVA...
Niet voor gevoelige kijkers, toch de vleeseters niet!
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... UoCZOOxgv8
Het gaat over voedselvervreemding. Mensen schrikken zich rot als hun vlees een beetje te vers blijkt te zijn... De reacties zijn geweldig!
), water koken met 1 2/3 bouillonblok en de groente erbij. Klaar is kees
Oh, en mijn ma gooit er altijd graag vermicelli bij. Ikzelf niet, vind niet dat het wat toe voegt en eet er dan liever wat extra stokbrood met kruidenboter bij
En het is nog eens extra fijn wanneer je ziek bent, het glijd allemaal lekker door je keel heen

Maar 't was allemaal net zo lekker (en leek nergens naar, als ik de foto's in het tijdschrift mag geloven
).

Ik herken de stijl.
Er staan echt geweldige dingen tussen, dus mocht ik jullie dingen aanraden dan zullen de gerechten wel vaker uit dit tijdschrift komen
Als je het dan naast een vleesbord houdt zie je het dan wel, maar het is wel apart

Mooi toch. Ik ga maar eens een plakboek maken denk ik
Of gewoon een receptenboekje...
Nee maar uhm ik kan me niet voorstellen dat in de andere 2 de snavels wel geknipt worden, want hoe kunnen ze anders scharrelen?
[PP] Waarom ik geen paardenvlees eet en nooit zal eten.