Iris82 schreef:Heb je de helicopter niet bij deze keer?
Eerhm nee.. ik heb em weggedaan omdat er een parkeerverbod is voor helikopters bij ons in de straat...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

phormicola schreef:Nouka schreef:Aaah ik kom er net achter dat ik nog wel een Groupon bon heb voor sushiHij is geldig tot 13 oktober dus volgende week ga ik die heerlijk inwisselen!
http://www.groupon.nl/deals/amsterdam/t ... iki/439793 dit is de deal
fok joe!
De beste tip die ik kan geven is Kyoto Café en dan voor lunch gaan (Deluxe kiezen!) Voor diner kost dat namelijk 25 euro, maar met de lunch krijg je 20% korting en dus kost het je maar 20 euro en je kan evengoed nog alles bestellen! De sushi is daar echt goddelijk

) Tja, moet je maar niet zeggen 'All you can eat'
Iris82 schreef:Das de enige waar ik nog niet geweest ben.
Ik vind die bij de Heuvel zo'n veredelde friettent geworden. Iedereen zat boven op elkaar gestapeld.
Echt jammer. Suki heeft veel meer sfeer. Die bij de Piushaven heeft mijn vriend vergiftigd dus daar kom ik nooit meer.

Iris82 schreef:Van te voren op pinda allergie gewezen en dan alsnog saus gegeven waar pindakaas in verwerkt was.
Gelukkig had ie maar een vleesje op waar een drupje saus op zat want hij begon gelijk te kokhalzen en hij zwol helemaal op. En ook gewoon de volle mep af moeten rekenen. Ik ben boos!
En dat je geen korting of andere compensatie aangeboden kreeg, vind ik inderdaad regelrecht schandalig! 
Garnalen kun je ook prima diepgevroren kopen, bijvoorbeeld van de Euroshopper. Dan zijn ze een stuk beter te betalen!
Dus duur.. het is maar net hoe duur je het maakt, ik haal die 23 euro er heel makkelijk uit hoor 
Geef me een aanleiding + sushi en i 'll be there