Polivy schreef:Ach, gewoon lekker eens voor jezelf testen
Heb nu wel 't hele documentje met recepten inderdaad, jummie
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
De chocolate surprise heb ik al geproefd en die was héérlijk.
Prairy schreef:Heeft iemand toevallig gevraagd / antwoord gehad of je ook vanille essence uit een potje kan gebruiken, en zo ja, hoeveel (of uitgeprobeerd)?
Ik heb zin om de gewone cupcakes te maken, maar zonder topping en zonder al te veel werkLuie dag vandaag maar wel zin in die lekkere cakejes

Prairy schreef:Heeft iemand toevallig gevraagd / antwoord gehad of je ook vanille essence uit een potje kan gebruiken, en zo ja, hoeveel (of uitgeprobeerd)?
Ik heb zin om de gewone cupcakes te maken, maar zonder topping en zonder al te veel werkLuie dag vandaag maar wel zin in die lekkere cakejes
(wel in kleinere hoeveelheden als het recept hoor
)
Haha dat ik daar nog niet aan heb gedacht!
Op de glazen plaat kun je proberen (wel met bakpapier anders moet je zo hard poetsen
) of in een ovenschaal inderdaad. Dat laatste heb ik gedaan, wel op het rooster. Dat lijkt me persoonlijk ook handiger dan op de glazen plaat omdat op die manier de onderkanten beter gaar worden. 
Haha ja bubbel whoopies! Ze zullen maandag raar kijken als ik daar op trakteer! In een mannenbedrijf zullen de opmerkingen niet van de lucht zijn dan :p