Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
imd schreef:Die preitaart, mag ik daar een receptje van?
Op de foto is de chocolade taart nog nat daardoor blinkt hij nogal, maar het zag er gewoon super lekker uit en we konden niet meer wachten, ong 5min na de foto is de taart dan ook gesneuveld
het water loopt me nog in de mond..
Heb besloten dat ik het voor dat feest van woensdag gewoon op de chocolate sheet cake en cupcakes ga houden. Heb voor bovenop de cupcakes nog vampierentandensnoepjes gehaald
En de carrot cake maak ik dan lekker voor m'n eigen Halloweenavondje zondag, want ik vind 'm veel te lekker om weg te geven
nog wel even kijken met welk fruit ik het maak, maar wow, wat zag DAT er heeeeerlijk uit 
)
!
! Roxxiejj schreef:Ik ga het denk ik morgen makennog wel even kijken met welk fruit ik het maak, maar wow, wat zag DAT er heeeeerlijk uit
(misschien is het met chocola ook wel lekker)

Koekjesuitstekertjes in Halloweenvormpjes, een brownie-uitsteker in de vorm van een spook, nog wat spuitmondjes voor m'n spuitzakken en wat kleurstofjes
Hij was opzich wel aardig gelukt maar ik had misschien wat minder druiven moeten gebruiken of wat minder ei. De druiven waren wel gehalveerd maar alsnog gaven ze veel vocht af en was de cake een beetje een kleffe boel. Toch smaakte die goed. ^^
Maar kom maar op met de recepten! Ik wil wel wat dingen uitproberen, nog niet te moeilijk meteen natuurlijk, ben nog maar een beginnerling, maar ik wil me zeker ontwikkelen; bakken is leuk!

Sonja_vR schreef:ik ben op zoek naar het lekkerste koekjes recept
voor choco en andere koekjes, ]
het moet idd wel geschitk zijn om koekjes mee uit te steken
wie o wie

Chernique schreef:*leeft hier volgens mij in dr eentje in het topic*![]()
Apple crumble zit in de oven!
Net ook een chocolade/naturel cake gemaakt (gemarmeerd)

Heb net ook een nieuwe lens dus die moet ik uitproberen