Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
madelief88 schreef:lovelynutia schreef:Niet eetbaar maar wel lekker; de oude herbal essences shampoos, vooral de oranje voor volume was echt beter dan de nieuwe variant de geur bleef veel langer in je haar.
en heel leuk dat die McFlurry's zo vaak van smaak verwisselen maar sommige waren te lekker om weg te gaan ( Crunchy)
Toevallig dat ik daar vandaag nog aan dacht, ben sinds een tijdje weer terug gestapt op Herbal Essences omdat die geur zo lekker lang blijf hangen, maar nu ruik je het al niet meer als het uitgespoeld is...
Ga weer terug op L'oreal
Echt super leuk dit topic, mis zelf niet veel dingen maar zie een hoop langskomen wat me er lekker lijkt.
De McFlurry Milka (aarbeien/chocola), die mis ik! En beetje jammer dat je Lays ketchup niet overal meer kan krijgen, meestal wel bij AHxl, maar niet overal meer
Wijnanda schreef:Nuage schreef:Knetterkauwgom, dat was altijd zo gaaf!
En hoe heetten die hele kleine snoepjes in dat kleine kartonnen verpakkinkje nou... Dummies!
Je had ook van die ijsjes met van die knetters erin, later hebben ze die toen vervangen door van die winegums. Waren Timon en Pumba ijsjes geloof ik.
4EverHobbes schreef:TurdusMerula schreef:Kaasijsjes!
Was dat laatst niet bij Paul de Leeuw? Of waren dat kaaslollies?
Anyway, ik ben altijd verzot geweest op Choba chocoladeboter... nergens meer te krijgen
Rebeccaa schreef:madelief88 schreef:Toevallig dat ik daar vandaag nog aan dacht, ben sinds een tijdje weer terug gestapt op Herbal Essences omdat die geur zo lekker lang blijf hangen, maar nu ruik je het al niet meer als het uitgespoeld is...
Ga weer terug op L'oreal
Echt super leuk dit topic, mis zelf niet veel dingen maar zie een hoop langskomen wat me er lekker lijkt.
De McFlurry Milka (aarbeien/chocola), die mis ik! En beetje jammer dat je Lays ketchup niet overal meer kan krijgen, meestal wel bij AHxl, maar niet overal meer
Ik weet niet of dit overal zo is maar bij ons bij de Action verkopen ze shampoo en dan ook Herbal Essences en dan nog die ouderwetse verpakkingen, alleen dingen als kruidvat e.d. hebben ze niet meer, maar misschien een tip om daar eens te kijken..?
laura1987 schreef:ok hier komt mijn lijst
Duivelse kip-sate
http://www.knorr.nl/livelinkImage.php?objid=948522
Een mix voor oosterse kippensoep (kan zelfs geen plaatje van de verpakking vinden).
winner taco
De mc rib
de cbo
Schijnbaar is het leuk alles wat ik lekker vind uit de handel te gooien
Juut schreef:suuzepuus schreef:ik heb jodenvet gevonden!!!
ga het inpAkken en aan mn vriendje geven. hij zal echt raar opkijken dat ik het voor hem heb!!!
Waar heb je dat gevonden dan? Ik heb dat eens als gup van een jaar of 7 gehad, maar nooit meer ergens terug gevonden
shaviera schreef:Utixo schreef:Boomy's! Die ijsjes met een citroentje, aardbeitje en sinaasappeltje. Te lekker!
damn die waren zo gruwwwwwlijk lekker indd ook nooit meer ergens gezien helaas,
_sharona_ schreef:een mac chili chicken burger:(
K ging er bijna elke pauze met een vriendin voor naar de mac. Drama dat die weg is* al 3jaar ofzo;)*
Nuage schreef:Knetterkauwgom, dat was altijd zo gaaf!
En hoe heetten die hele kleine snoepjes in dat kleine kartonnen verpakkinkje nou... Dummies!