Ik heb trouwens een vraagje..
Ik organiseer een verjaardagspartijtje voor mijn zusje, en ze wou graag bonbons maken. Maar nu zie ik dit, en lijkt me dit een stukje eenvoudiger, voor mij omdit met een aantal kinderen te doen.
Ik neem aan dat ik een gewone cakemix kan gebruiken, kleine cakejes maken en afbakken.
Koop dan muffinmix of zoek een recept voor cupcakes. Die kan je van tevoren maken, eventueel invriezenen dan versieren met marsepein.
Je hoeft de cakjes dan toch niet doormidden te snijden en er een vulling in te doen?
Nee hoor, hoeft niet. Een eenvoudige manier is een gaatje maken met de appelboor, lepeltje jam ofzo erin en daarna afdekken/versieren met marsepeinEn wat zou ik op de bovenkant van de cakejes kunnen smeren om de marsepein te laten zitten? in het begin las ik iets van een vulling.. ik weet zo even niet de naam! Maar deze vulling kan ik gewoon kopen in een supermarkt?
Het vastplakken van de marsepein kan je doen met een papje van poedersuiker en een héél klein beetje waterEn marsepijn, kan ik dit gewoon kopen bij de supermarkt of bakker?
Kun je bestellen bij o.a. de shop van http://www.deleukstetaarten.nl Hoe ziet dit eruit/ in bakjes of?
Het zit in pakjes van minimaal 250 gramEn het is kant en klaar bruikbaar, gewoon uitrollen en versieren?

en wat kost het ong?
250 gram kost bij DLT 2.95een heleboel vragen