[HK] Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sizzy

Re: [HK]Wij gaan voor strak in badpak! Bokkers op dieet deel 8!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 14:25

:D precies. Halverwege juli hoor ik wrs meer.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 14:26

Sizzy schreef:
Mijn dagplanning:
O: magere yoghurt/optimel vanille yoghurt met verse aardbeien
t: appel (na m'n gesprek of zo)
L: 2 geroosterde bb met slankie/kipfilet/tomaat/augurk
t: 2 bb met met slankie/kipfilet
t: activia yoghurtje muesli/appel
t: nectarine
D: ?

Bew: paardrijden en uurtje sporten

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 14:35

pff wat zijn jullie hier goed bezig..
ik vind het echt keimoeilijk.
ben vandaagvrij, maar ook dan is het bagger.
vanochtend geen ontbijt, wel geluncht met 1 bruin pistoletje filet en een bakje fruit , vanavond ben ik er rond etenstijd weer niet, vanavond feestje..pfff
ik heb wel als goede daad een goede broodtrommel aangeschaft waar ik veel in mee kan nemen, misschien dat dat ook scheelt

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 14:39

Ik duim voor je Suus!

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 15:00

Chantal___ schreef:
Ja, mijn dagmenu gaat echt veranderen hoor! Ben er nu mee bezig ;).
Vind het al heel erg knap dat ik die bol op heb. Alhoewel ik nu echt zo vol zit dat ik misselijk ben :+.

Ik snap alleen niet zo goed wat je in dit topic doet. Want dit is een dieet topic en zo te zien ben jij juist te mager. Als je al vol zit van een halve bol en 's ochtends niks eet dan kun je daar niet dik van worden.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 15:00

Ik kom nog even snel langsvliegen, ga over uurtje richting Oud-Beijerland en heb heul veel te doen, dus ga ook meteen weer ;)
Met goed nieuws, want ze zijn heeldruk klusjes voor me aan het verzinnen hier zodat ik na mn vakantie, mocht ik dan nog niets hebben, nog een paar weken terug kan komen!

Tot van t weekend ergens!

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 15:04

Ik snap er niets van! Ik heb even zo'n caloriëncheck gedaan.. Ik kom uit op 1184 ckal voor vandaag, het avondeten er vast bijgerekend.. er staan alleen geen waterijsjes tussen, maar ik weet dat een raketje zeker niet meer is als 100kcal.. Dus kom niet boven de 1284 kcal voor vandaag! Dat is veelste weinig! Ik ben er echt van geschroken!

Wat ik heb ingevuld:
Ontbijt: Schaaltje magere yoghurt, 5 el Cruesli, appel
Tussendoor: Muslireep + glas water (Spa rood was niet te vinden)
lunch: 3 volkoren boterhammen, 2 schouderham/halvarine/komkommer en 1 met smeerkaas 40+/komkommer (philadelpia stond er niet tussen) en een glas melk
Tussendoor: 4 schijfjes meloen (staat toch wel gelijk aan 1/4 tot 1/3 meloen? )
Tussendoor: groenteboullion
Diner: 200gr gekookte groente (stoomgroente), kabeljauwfilet en 3 kleine gebakken aardappelkrokketjes
Tussendoor: Raketje

Wanneer ik op het punt sta om iets extra's te nemen, neem ik een pepermuntje, ik maar gegokt op 10 per dag. Ik kom nu uit op (incl. dat ijsje van max 100 kclal) 1403..
Hoe kan dit in hemelsnaam! Ik dacht echt dat ik heel veel zou hebben gegeten! Maar dit is gewoon veelste weinig!
Laatst bijgewerkt door K_im op 26-06-09 15:20, in het totaal 2 keer bewerkt

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 15:05

Pebblesther schreef:
Chantal___ schreef:
Vind het al heel erg knap dat ik die bol op heb. Alhoewel ik nu echt zo vol zit dat ik misselijk ben :+.

Ik snap alleen niet zo goed wat je in dit topic doet. Want dit is een dieet topic en zo te zien ben jij juist te mager. Als je al vol zit van een halve bol en 's ochtends niks eet dan kun je daar niet dik van worden.

Dit is niet persé een dieet topic. Dit is een topic voor mensen die gezond willen leven/eten. Ook mensen die te weinig eten zijn dus welkom.

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 15:05

Pebblesther schreef:
Chantal___ schreef:

Ik ben absoluut niet te mager hoor! Ik heb echt overgewicht, maar dat komt dus doordat ik te weinig eet en dan dagen heb dan ik weer heel veel eet. Buiten dat ben ik hier ook op mn eetpatroon aan te passen en dus goed en gezond te gaan eten.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 15:06

De meeste mensen komen ook aan van te weinig en verkeerd eten. ;) Maar goed, zoals ik al zei, dit topic is voor mensen die gezond willen eten.

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 15:07

Nou, ik ga naar huis! Tot maandag allemaal!
En misschien wel tot morgen! :).

Iedereen nog succes vandaag! Ik ga nu eerst fruitonbijt scoren!

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 15:11

Ik heb idd ook een lange tijd te weinig gegeten. Of nouja, te onregelmatig. Bij mijn ontbijt at ik best veel, soms wel 5 broodjes, om vervolgens de hele dag te leven op water, wanneer ik uit school kwam at ik dan even snel een broodje of 2/3 en dan at ik mijn avondeten.. Ik ontbeet veel omdat ik op school niet durfde te eten, dit heb ik 2 jaar lang gedaan! Ik durfde het gewoon echt niet. Ik dacht dat andere mensen dan altijd vreemde dingen over mij dachten, wat lang niet altijd zo was. Maar dat kwam er toen bij mij echt niet in! Gelukkig heb ik mijn eetpatroon kunnen veranderen en me over die angst heen kunnen zetten!

Aeris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 15:22

Bedankt voor je antwoord Sokje, ik maak het inderdaad inclusief pulp (alles wat door de "groeven" van m'n citruspers gaat.
Blij dat ik hier ongestoord van mag blijven genieten :)

marcha1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 15:47

sokje87 schreef:
marcha1987 schreef:
Haha, nee vandaag niet aangezien ik zo ook ga werken en dat bestaad uit op me reet zitten en mensen lastig vallen.
Call centrum.

Maar je dag is te mager en dan ook nog eens met ongezonde dingen. Dat heeft niks met op je reet zitten te maken. ;)

Mager? mja als ik nu meer ga eten zit ik erg vol.
Als ik alleen maar zit kom ik erg snel aan, vandaar ook eigenlijk dat ik niet zo erg veel eet.
En vandaag, tja das de buren hun schuld dat we gaan bbq :P

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 16:00

Nieuw topic :D
Alweer op paag 15 :')

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 16:33

Ben weer thuis van stal. :) Wat een vies plakweer is het zeg! Bleh. Ben op de fiets gegaan (10km), maar daar had ik wel een beetje spijt van. Ik zweette me na een paar minuten al helemaal rot! := Rondje gereden, maar in het bos erg veel dazen. Daarna weiland verbouwd en nog het paard van een vriendin gelongeerd. Toen weer op de fiets terug en thuis eerst een halve liter water gehad voor ik iets anders kon doen. Nu ben ik weer een beetje afgekoeld en ga ik even douchen.

Schema:
O: 2bb met kaas, glas melk
T: mueslireep
L: volkoren beschuitje met halvajam, bb met pindakaas, bb met kaas
T: mueslireep, appel
D: ?
T: ?

Beweging: 20km fietsen, uur rijden, stalwerk, longeren

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 16:44

Net een rot bericht gehad ;( Sultana en 2 muslirepen zitten erin.. zit nu op 1735 kcal met diner etc er al bij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 16:58

Zucht.. dat voedingscentrum snap ik niet hoor... ok ik snap dat ze vissticks een bij uitzondering product noemen, maar wat is er mis met sla en een beetje dressing? Dat is ook een bij uitzondering product, ik weet niet maar droog is het niet te eten :+

En ik zit nog ruim onder de hoeveelheid verzadigd vet dat je binnen mag krijgen en heeeeel ruim onderin bij het totaal aantal vetten. Maar toch eet ik teveel vet en krijg teveel verzadigd vet binnen. Rara wat klopt hier niet? Hmm ik ga het iig eens proberen om netjes bij te houden en dan zien wat die van andere dagen vindt. Overigens is het niet dat ik wil afvallen, wil gewoon gezond eten.. want dat heb ik nooit echt gedaan, ja mn ouders schoven me wel dingen voor natuurlijk wat goed was. Maar meer qua snoepen.. en tussendoortjes etc.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-06-09 16:59, in het totaal 1 keer bewerkt

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 16:59

In de Openingspost staat een link wat te weinig eten met je doet!
Lees die eens goed door! (Pebblesther) Daarin staat goed uitgelegt wat te weinig eten met je doet..
En ook ik ben in dit topic over gahaald om gezond te eten.. en het heeft resultaat! Het gaat niet hard.. maar dat hoeft ook niet. zo is het gezonder :j

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 17:03

Ik ga ook proberen om die caloriemeter bij te houden.. Maar als je niet meer dan 1735 kcal op een dag binnen krijgt.. is dat dan echt te weinig?

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 17:05

Het preciese aantal kcal is persoon verschillend.
Ligt aan een heleboel factoren. De een sport meer dan de ander, en noem maar op!
1735 vind ik persoonlijk niet schrikbarend laag, maar ik zou toch proberen rond de 2000 kcal per dag te komen!! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 17:11

Pff dan moet je best veel eten eigenlijk om dat te halen? Ik zit nu met 5 vissticks, gebakken aardappelen en sla met dressing als avondeten nog maar op 1064 kcal voor vandaag. En om dan maar een zak chips naar binnen te duwen vannavond als extra is ook zo wat :P

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 17:12

Ik zat eerst op de 1403 kcal.. Dit was voordat ik slecht nieuws kreeg en even wat eten naar binnen propte.. Dus wanneer ik mij aan mijn dagplanning zou hebben gehouden + 10 pepermuntjes zou hebben gegeten, zou ik 1403 kcal binnen hebben gekregen!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 17:13

groetjes vanaf pauliens comp

Ze is echt een super meid

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 17:14

Ohja, jullie gingen vandaag naar elkaar toe! Is het gezellig?