precies. Halverwege juli hoor ik wrs meer. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
precies. Halverwege juli hoor ik wrs meer. Chantal___ schreef:Ja, mijn dagmenu gaat echt veranderen hoor! Ben er nu mee bezig.
Vind het al heel erg knap dat ik die bol op heb. Alhoewel ik nu echt zo vol zit dat ik misselijk ben.

Pebblesther schreef:Chantal___ schreef:Ja, mijn dagmenu gaat echt veranderen hoor! Ben er nu mee bezig.
Vind het al heel erg knap dat ik die bol op heb. Alhoewel ik nu echt zo vol zit dat ik misselijk ben.
Ik snap alleen niet zo goed wat je in dit topic doet. Want dit is een dieet topic en zo te zien ben jij juist te mager. Als je al vol zit van een halve bol en 's ochtends niks eet dan kun je daar niet dik van worden.
Pebblesther schreef:Chantal___ schreef:Ja, mijn dagmenu gaat echt veranderen hoor! Ben er nu mee bezig.
Ik snap alleen niet zo goed wat je in dit topic doet. Want dit is een dieet topic en zo te zien ben jij juist te mager. Als je al vol zit van een halve bol en 's ochtends niks eet dan kun je daar niet dik van worden.
Maar goed, zoals ik al zei, dit topic is voor mensen die gezond willen eten.
. sokje87 schreef:marcha1987 schreef:Haha, nee vandaag niet aangezien ik zo ook ga werken en dat bestaad uit op me reet zitten en mensen lastig vallen.
Call centrum.
Maar je dag is te mager en dan ook nog eens met ongezonde dingen. Dat heeft niks met op je reet zitten te maken.

Wat een vies plakweer is het zeg! Bleh. Ben op de fiets gegaan (10km), maar daar had ik wel een beetje spijt van. Ik zweette me na een paar minuten al helemaal rot!
Rondje gereden, maar in het bos erg veel dazen. Daarna weiland verbouwd en nog het paard van een vriendin gelongeerd. Toen weer op de fiets terug en thuis eerst een halve liter water gehad voor ik iets anders kon doen. Nu ben ik weer een beetje afgekoeld en ga ik even douchen.