Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chantal___ schreef:Ja, mijn dagmenu gaat echt veranderen hoor! Ben er nu mee bezig.
Vind het al heel erg knap dat ik die bol op heb. Alhoewel ik nu echt zo vol zit dat ik misselijk ben.
Pebblesther schreef:Chantal___ schreef:Ja, mijn dagmenu gaat echt veranderen hoor! Ben er nu mee bezig.
Vind het al heel erg knap dat ik die bol op heb. Alhoewel ik nu echt zo vol zit dat ik misselijk ben.
Ik snap alleen niet zo goed wat je in dit topic doet. Want dit is een dieet topic en zo te zien ben jij juist te mager. Als je al vol zit van een halve bol en 's ochtends niks eet dan kun je daar niet dik van worden.
Pebblesther schreef:Chantal___ schreef:Ja, mijn dagmenu gaat echt veranderen hoor! Ben er nu mee bezig.
Ik snap alleen niet zo goed wat je in dit topic doet. Want dit is een dieet topic en zo te zien ben jij juist te mager. Als je al vol zit van een halve bol en 's ochtends niks eet dan kun je daar niet dik van worden.
sokje87 schreef:marcha1987 schreef:Haha, nee vandaag niet aangezien ik zo ook ga werken en dat bestaad uit op me reet zitten en mensen lastig vallen.
Call centrum.
Maar je dag is te mager en dan ook nog eens met ongezonde dingen. Dat heeft niks met op je reet zitten te maken.