Paula schreef:Die Chocochips heb ik bij elke winkel nog wel kunnen krijgen hoor. De AH in Amersfoort en Barneveld heeft ze sowieso!
Vreemd, niet bij mij in het dorp
Maargoed, ik heb daar dus vaker last van
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Paula schreef:Die Chocochips heb ik bij elke winkel nog wel kunnen krijgen hoor. De AH in Amersfoort en Barneveld heeft ze sowieso!
Maargoed, ik heb daar dus vaker last van
met alle dingen die de supermarkt niet heeft

madeliefw schreef:Nicolletje schreef:Bij ons is de c1000 vervangen door een tweede AHmaar daar hadden ze ze eerder ook al niet meer
Maar ik werk 3 dagen per week in Oosterhout, ik zal eens bij die c1000 kijken. Ik mis sowieso de c1000 in mijn woonplaats nu
haha bij ons is de c1000 vervangen door een derde ah!
Ik mis niks in de supermarkt. Wat ik wel vááák heb is dat ik iets nodig heb en dat dat er dan niet is! Zo vervelend! Met oud en nieuw had ik peterselie nodig, speciaal voor naar de tweede ah gefietst.
daar is het precies zo ja
LiNdA1986 schreef:Ik mis dat lekkere ijs van Mars, Snickers in van die soort Ben en Jerry potten, die zag je vroeger nog in de winkel maar zijn er nu uit.
blackpegasus schreef:Goh, lijkt wel of je in pijnacker woontdaar is het precies zo ja
raketje_ schreef:Komt gewoon ergens uit nederland.
Maar de honing mostert dille saus, nergens te vinden .
Jo_vales schreef:raketje_ schreef:Komt gewoon ergens uit nederland.
Maar de honing mostert dille saus, nergens te vinden .
wij verkopen die (A).
Kaas&zo winkels, zitten door heel NL.
_Tivoli_ schreef:Tempéh...
Vroeger was het bij de Jumbo te verkrijgen,en in de toko.
Ik heb me rot gezocht maar hier in de regio is het nergens meer te krijgen
Elan schreef:ik wil een muntplantje, maar dat valt dus niet mee, kan het niet vinden!