[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sizzy

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 20:35

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 20:38

Mijn lunchafspraak gaat door! Haha. Zal eens kijken of ik een foto van dr. Beaumont kan scoren. *LOL*

Skipper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 20:40

Ik kan nu al zeggen dat ik te weinig groenten eet, 200 gram groenten is echt mega veel als je dat gaat afwegen Bloos!
En aardappels eet ik helemaal weinig, mijn avond maaltijd stelt wat dat betreft niet veel voor!

Jammer dat er aantal mensen weg zijn, heb volgens mij ook nog niet iedereen gezien.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 20:46

Daar is iedereen dus!
Arme Siz. Ach gut
Ja snap wel dat het topic veranderd is, vind ik ook, maar ach. Blijf toch stiekem meelezen en af en toe posten, maar reageer niet meer op iedereen.

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 20:48

nog even een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele grote hoop fruit binnen Clown een grote mok thee ik lig zowat te rollen Clown

@la: hoj je bent terug! hoe gaat het ?
@sizzy: ag siz ! *knuf*

kunnen jullie de oude club niet gewoon houden en herstellen? Lachen
Ik was er een beetje laat bijgekomen in het topic. maar jullie zitten er al lang.
warom opgeven?

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 20:49

Ik mis het oude cluppie ook heel erg, zeker weten...ik ga thuis je filmpje checken siz! zijn je tentamens wel goed gegaan?

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 20:50

Heb alles gehaald, wacht nu nog op het laatste en meest spannende tentamen (wiskunde), als ik die heb gehaald ben ik door en vier ik een feestje! Haha! haha

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 20:54

lana_te schreef:
Ik was er een beetje laat bijgekomen in het topic. maar jullie zitten er al lang.
warom opgeven?

Dan moeten we een ander topic openen, want nu moet je elke keer tussen ál die andere mensen door lezen en/of heeel veel bijlezen en dat is niet zoals het was..

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 20:57

Is eigenlijk geen slecht idee maar het mag dan niet meer over dieten gaan he? Maar ik vind dieten ook een negatieve term, ik heb het liever over gezond eten en leven.....

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 20:58

Sizzy schreef:
Heb alles gehaald, wacht nu nog op het laatste en meest spannende tentamen (wiskunde), als ik die heb gehaald ben ik door en vier ik een feestje! Haha! haha

klinkt goed!!! goed gedaan dus Lachen

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 21:00

Dan krijgen we alsnog weer genoeg nieuwe leden LA Knipoog
En veel mensen vatten 'gezond eten en leven' toch anders op dan wij Haha!

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 21:00

lana_te schreef:
nog even een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele grote hoop fruit binnen Clown een grote mok thee ik lig zowat te rollen Clown

@la: hoj je bent terug! hoe gaat het ?
@sizzy: ag siz ! *knuf*

warom opgeven?

Gaat goed hoor lana met jou? ik ben de dagen aan het aftellen, kom over minder dan 2 weekjes al weer even naar nederland! heb een belangrijke show in elkaar gezet en gedanst met mijn LaSalsaTeam en het gaat lekker! gewicht is redelijk stabiel.

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 21:04

@la: echt veel beter dan vroeger! ik eet best gezond. vandaag viel beetje tegen omdat de daggen van school weer zijn begonnen en het eten op school niet te vreten is
maar in de vakantie was het ale dagen genoeg calo's Haha! leuk! wat je te wachten staat.

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 21:04

Mss niet meer zoveel mensen toelaten? en de klik die er nu is houden (20mensen max denk ik)

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 21:05

lana_te schreef:
Mss niet meer zoveel mensen toelaten? en de klik die er nu is houden (20mensen max denk ik)

Dat mag niet op HK.

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 21:09

dat dacht ik al. Lachen

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 21:17

Fijn LA dat je even naar NL komt!
En applaus voor Sizzy, zomaar alle tentamens gehaald. Alleen wiskunde nog, ach joh, komt wel goed. Mogen wij mee feestje vieren? Haha!
Ik zit nu dus ook midden in m'n schoolexamens, morgen wiskunde, hoop dat het gaat lukken. Nagelbijten / Gniffelen

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 21:44

@ Mistic, gefeliciteerd met je kaartjes, leuk!

@ romandour, welkom hier (stadsgenootje Knipoog ) dat kellogs dieet klinkt nogal slecht zeg!

@ Nienke_ wij hebben nooit tussen de middag warm gegeten, maar heeft me wel altijd al getrokken. Maar ja met het dag/nachtritme van nu gaat dat niks worden want warm eten als ik net wakker ben..nee dankje Nagelbijten / Gniffelen

@ Chubby, dat ligt eraan hoeveel speculaasjes Clown Een heel pak niet nee Tong uitsteken

@ BA, whahah de musli omkeren voor de chocostukjes, zie dat al helemaal voor me ROFL

@ Chubby, ook al zo erg met musli Nagelbijten / Gniffelen

@ Pivanti, hopen dat het goed genoeg is gegaan je examen, en vast succes voor morgen!

@ Maethoriel, goed bezig joh met afvallen!

@ Lana, vind je dag er vooral weer erg eenzijdig uitzien. Goed dat je meter een goed woordje voor je gaat doen, want geen warm eten vind ik echt geen goede zaak. Bedoel bij uitzondering geen punt maar niet als gewoonte! Enne zeewierthee? Nagelbijten / Gniffelen

@ March, die Mukkus van je houd de beweging er wel in he ? Tong uitsteken

@ Boyzone, oei erg fout weekend gehad maar de weegschaal was dus genadig Knipoog

@ romandour, volgens mij is touwtjespringen goed, maar doe het dan niet als een kennis van me die wat ongelukkig onderuit ging ermee en vervolgens wekenlang niet meer kon/mocht bewegen Knipoog

@ LA, hoewel ik bij de nieuwelingen hoor heb ik niet het idee dat ik erg ongezond bezig ben (zeker niet in vergelijk met eerst) of onnodig af wil vallen (niet volgens mijn bmi iig ) maar ik snap dus eigenlijk wel heel goed wat jij bedoeld!

@ Sizzy, sterkte, dat soort situaties zijn gewoon rot, ongeacht wie de knoop doorgehakt heeft Lachen

@ Wind, oei, spannende lunchafspraak, wel droog houden he Tong uitsteken

@ Skipper, ik eet ook te weinig groentes hoor, ben gewoon echt geen groentemens

@ Lana, besloten topics mogen niet, maar vind het ook niet zo'n goed idee, ik snap wel waarom maar je sluit dan ook mensen uit die wel serieus zijn Lachen

@ Mocca, ook al druk met school, succes morgen met wiskunde!

Mijn dag vandaag:

O: glas hero fruitontbijt light
t: druifjes
L: 2 vk boterhammen kaas
t: - foei vergeten
D: lasagna
t: moet nog wat, denk iets van optimeldrink of chocomelk light en sultana oid Lachen

Helaas maar 1 stuk fruit, ben een moeilijke fruiteter, morgen naar de groentenboer voor nieuwe druifjes en cherrytomaatjes, eens kijken of ik toch wat fruit kan vinden wat me wél aanspreekt Lachen

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 21:47

LittleAnn schreef:
Is eigenlijk geen slecht idee maar het mag dan niet meer over dieten gaan he? Maar ik vind dieten ook een negatieve term, ik heb het liever over gezond eten en leven.....

eerst hallo iedereen

siz, sterkte
lj, hoe gaat het met je paardje

en ik ben het hier wel mee eens
Laatst bijgewerkt door ukje op 07-04-08 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Just_Crazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 21:50

: 2 boterhammen rookvlees, bakje cruesli met yoghurt, appel, glas melk
t: niks was in de stad
L: 2 boterhammen rookvlees
t: - Appel
D: Bami met een eitje! Als toetje weer bakje cruesli met yoghurt
Voorderest niks meer Lachen

Heb daarna 30 minuten gefietst en een uurtje gefitnesst Lachen

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 22:08

Met Liga gaat het heel goed Ukje! Lief dat je het vraagt Lachen
Rijden gaat stukje bij beetje beter, hij wordt al ietsje dikker (hij is te mager), hij voelt zich al op zich gemak en staat overdag lekker buiten met zijn nieuwe vriend Aron (NRPS, 18 jaar) Haha!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 22:14

Zó Combat was lekker, daarna extra kleur opgedaan onder de zonnebank Slapen
En nu zit ik m'n dag helemaal te verpesten met een schaaltje cranberriemix maar heb besloten ff door te eten, dan is het bakje leeg en heb ik morgen geen verleiding.. Baal van mijn gebrek aan zelfbeheersing de laatste dagen Boos!

Ik snap dat het hier niet altijd even leuk is, als het topic in wezen z'n doel voorbij schiet. Toch voel ik me door de afgelopen berichtjes ook een beetje aangesproken "omdat het met het oude cluppie zo gezellig was" Bloos

Anyway, Sizzie: balen dat je relatie over is. Als het houden van niet meer genoeg is, betekent dat niet dat je onverschillig bent geworden. Ik hoop dat je ex snel weer door kan gaan met zijn leven.

Lana, wat een nare stiefvader heb je toch! Zegt je moeder daar niets van?! Ach gut

Honden die banaan of appels eten Haha! dat doet onze Simba niet, maar zojuist heeft ze wederom wat verse noten gekraakt en weggesmikkeld. Dat mag ze ook wel, mits met mate. Zal van de week toch eens een groentenmix voor haar klaarmaken (koken, pureren) want ze geeft wel aan nu dat ze wat extra's nodig heeft. Wat dat betreft zijn katten tenminste de echte die hard carnivoren hoor Vork

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 22:18

Chubby schreef:
Zó Combat was lekker, daarna extra kleur opgedaan onder de zonnebank Slapen
En nu zit ik m'n dag helemaal te verpesten met een schaaltje cranberriemix maar heb besloten ff door te eten, dan is het bakje leeg en heb ik morgen geen verleiding.. Baal van mijn gebrek aan zelfbeheersing de laatste dagen Boos!

Komt wel weer goed meid, het kan niet altijd super gaan, ff je motivatie weer oppakken en dan gaat het vast weer beter Ja

Ik snap dat het hier niet altijd even leuk is, als het topic in wezen z'n doel voorbij schiet. Toch voel ik me door de afgelopen berichtjes ook een beetje aangesproken "omdat het met het oude cluppie zo gezellig was" Bloos

Ik heb daar dus ook wel last van, om me niet ongewenst te voele hier. En misschien bén ik wel ongewenst, ben wel nieuw, maar zou denken dat ik aardig mijn best doe, en wel aan de 'eisen' van nodig afvallen en gezond doen voldoe. Ik reageer niet iedere dag nee, maar lees wel alles bij en heb steun aan dit topic. Alleen het gevoel hier niet gewenst te zijn is best wel vervelend Bloos

Honden die banaan of appels eten Haha! dat doet onze Simba niet, maar zojuist heeft ze wederom wat verse noten gekraakt en weggesmikkeld.

Banaan nog nooit geprpbeerd, maar ons hondje eet altijd de klokhuizen van de appels op, vind ie heerlijk Haha!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 22:26

Chubby schreef:

Nee joh ben je gek!
Alleen is het altijd zo geweest dat we met een harde kern van een paar mensen waren, en dat hebben we vele topics lang volgehouden. Af en toe kwam er een nieuweling, en meestal was die ook weer snel verdwenen (niet weggepest hoor, maar gewoon vrijwillig vertrokken *LOL* ). Het overzicht is erg makkelijk te houden met zo weinig mensen, je weet wat iedereen uitspookt en dan is het veel persoonlijker. Nu zijn er de laatste maanden ineens een heleboel mensen bijgekomen. Ook reuze gezellig, maar o.a. ik ben het overzicht kwijt. Ik heb geen idee wie er nou allemaal wel en niet regelmatig komt, niet hoe zwaar ze zijn en wat hun doelen zijn, geen hobby's etc, het zijn gewoon te veel mensen. Lachen

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 22:33

Je hebt gelijk dat het niet zo overzichtelijk is.. Ik reageer dan ook meestal op wat iemand juist heeft geschreven en navragen over iets wat eerder is aangekondigd is inderdaad lastiger..

Ik heb trouwens in zowat elk topic wel wat gepost, maar niet eerder zó bezig geweest met dietiste enzo.. Dus nu serieuzer en probeer ik ook hier bij te houden..

Kan me overigens wel voorstellen dat er zich in maart/ april/ mei wat meer mensen aanmelden. Zo gaat dat bij de sportschool ook meen ik Haha!