http://www.youtube.com/watch?v=UXKFzcOh ... .hyves.nl/
LA: geeft niet, had jou ook nog willen pm'en

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lana_te schreef:kunnen jullie de oude club niet gewoon houden en herstellen?
Ik was er een beetje laat bijgekomen in het topic. maar jullie zitten er al lang.
warom opgeven?
Sizzy schreef:Heb alles gehaald, wacht nu nog op het laatste en meest spannende tentamen (wiskunde), als ik die heb gehaald ben ik door en vier ik een feestje!haha
lana_te schreef:nog even een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele grote hoop fruit binneneen grote mok thee ik lig zowat te rollen
![]()
@la: hoj je bent terug! hoe gaat het ?
@sizzy: ag siz ! *knuf*
kunnen jullie de oude club niet gewoon houden en herstellen?
Ik was er een beetje laat bijgekomen in het topic. maar jullie zitten er al lang.
warom opgeven?
lana_te schreef:Mss niet meer zoveel mensen toelaten? en de klik die er nu is houden (20mensen max denk ik)
LittleAnn schreef:Is eigenlijk geen slecht idee maar het mag dan niet meer over dieten gaan he? Maar ik vind dieten ook een negatieve term, ik heb het liever over gezond eten en leven.....
Chubby schreef:Zó Combat was lekker, daarna extra kleur opgedaan onder de zonnebank![]()
En nu zit ik m'n dag helemaal te verpesten met een schaaltje cranberriemix maar heb besloten ff door te eten, dan is het bakje leeg en heb ik morgen geen verleiding.. Baal van mijn gebrek aan zelfbeheersing de laatste dagen![]()
Komt wel weer goed meid, het kan niet altijd super gaan, ff je motivatie weer oppakken en dan gaat het vast weer beter
Ik snap dat het hier niet altijd even leuk is, als het topic in wezen z'n doel voorbij schiet. Toch voel ik me door de afgelopen berichtjes ook een beetje aangesproken "omdat het met het oude cluppie zo gezellig was"![]()
Ik heb daar dus ook wel last van, om me niet ongewenst te voele hier. En misschien bén ik wel ongewenst, ben wel nieuw, maar zou denken dat ik aardig mijn best doe, en wel aan de 'eisen' van nodig afvallen en gezond doen voldoe. Ik reageer niet iedere dag nee, maar lees wel alles bij en heb steun aan dit topic. Alleen het gevoel hier niet gewenst te zijn is best wel vervelend![]()
Honden die banaan of appels etendat doet onze Simba niet, maar zojuist heeft ze wederom wat verse noten gekraakt en weggesmikkeld.
Banaan nog nooit geprpbeerd, maar ons hondje eet altijd de klokhuizen van de appels op, vind ie heerlijk
Chubby schreef:Ik snap dat het hier niet altijd even leuk is, als het topic in wezen z'n doel voorbij schiet. Toch voel ik me door de afgelopen berichtjes ook een beetje aangesproken "omdat het met het oude cluppie zo gezellig was"