[HK]Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op die

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Luuz

Re: Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op dieet#5

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 19:20

Pff al dat ongeluk in de wereld.. Dan ben ik toch blij met mn schaven en genaaide elleboog Lachen
Hoofdpijn wordt wat minder en heb besloten de toetsen waar ik niet zo veel voor hoef te leren of wat ik al had gedaan morgen te doen (2 denk ik worden het er) en die andere 2 verderop in de week. De school snapt het vast wel..
2 Kilo is lekker hoor! Ik zit ook op zoiets. Mn buik ziet er idd ook nog lang niet goed uit, maar dat is denk ik toch ook niet te verwachten na pas 2 kilo eraf. Ik ga met je meedoen met die buikspieren enz. Heb 2 weken niets eraan gedaan, gister wel weer maar nu in de kreukels gaat het ook even niet lukken..
Mijn uiteindelijke dag is qua eten goed verlopen.

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 19:20

Misschien een beetje ongezond hoe ik eet maar het helpt en ik mis het niet.

O beschuitje met hagelsag
T -
M -
T snoepje of niks.
A normaal avond eten maar niet zo heelveel
T koekje ofzo

Ik fiets iederedag 1,5 en dan nog een uur paardrijden en dan nog het liefst gaan na het eten zodat je dat ook meteen verbrand Knipoog
houd het wel vol zo

Als je afvalt gaat het vet daar dan niet weg en blijft het vel hangen?
Succes luuz!

Hm ja ben ook blij met mijn littekens (meer dan 100 hegtingen bovenhuids, onderhuids ook ong. stuk of 100 gehad) beter dat en voor het leven getekent als helemaal geen leven meer
Laatst bijgewerkt door waterval123 op 16-10-07 19:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Luuz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 19:25

Jeetje meid je geeft het zelf al aan.. Dit is echt heeeel erg ongezond!
Je mist nu je graanproducten, zuivel, fruit en groente (alleen wat bij het avondeten misschien).
Lees de beginpost van dit topic eens door om te zien waarom je het liefst 5 of 6 keer per dag wat moet eten waarvan een stevig ontbijt en een stevige lunch onmisbaar zijn.
Je houdt het nu misschien even vol, maar dit is absoluut ongezond en met dat vele sporten erbij put je je lichaam volkomen uit.
Hoelang ben je, hoe oud en hoeveel weeg je? En hoeveel wil je wegen?
Op deze manier zal er weinig van je over blijven. Dus hopelijk verander je dit gedrag snel..

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 19:28

Uhm ik ben 14 1.61 groot en weeg nu rond de 54 kilo.. vind ik best veel Bloos

mijn ontbijt is eigelijk altijd zo, soms neem ik nogwel een schaaltje yoghurt met een appel of zo een appeltje tussendoor.
Ik weet dat ik misschien meer moet eten maar weet niet goed wat en hoeveel daarvan, en dan ben ik alleenmaar bang dat ik meer aankom

Luuz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 19:33

Wel bedankt voor je succes Lachen
Als je afvalt gaat het vet idd langzaam weg en als je eerst heel veel overgewicht had en dus enorm veel afvalt heb je een grote kans dat je ook wat los vel overhoudt.

Jeetje die littekens klinken niet al te best! Mag ik je vragen wat er is gebeurd?
Dat van die aanrijding in Gemert vind ik trouwens ook afschuwelijk..

Je bent trouwens echt niet te zwaar hoor.. Je hebt een heel gezond BMI van 21 en bent ook nog in de groei en moet dus zeker niet op dieet. Je lichaam heeft nu juist extra bouwstoffen nodig.
Probeer even de beginpost goed door te lezen en probeer voor jezelf een schema op te stellen wat lijkt op een van de anderen hier.
Ongeveer deze struktuur:
O: 2 bruine boterhammen en eventueel fruit
T: boterham en of fruit of yoghurt
L: 2-4 bruine boterhammen
T: fruit en een plak ontbijtkoek
A: wat je krijgt thuis Knipoog
T: yoghurt of fruit

Neem vervolgens op je brood mager beleg en het kan echt geen kwaad om voor je gevoel dan zoveel te eten. Zo blijft je stofwisseling tenminste op gang en je beweegt genoeg om ervoor te zorgen dat je niet aankomt Lachen Succes!

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 19:41

Maureenn, dit kan echt niet hoor! ga eens eten!

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 19:47

Dankje, ik denk eerlijk gezecht niet dat ik nog heel veel zal groeien maar ag valt teproberen:)

Ik ben toen ik 10 was in Turkije door een schuifpui heen gelopen die stond de heleweek open en die avond waaiden het een beetje dus hebben ze hem dicht gedaan (het glas was 4 mm dik en enkelglas. ook waren er die zomer al meer mensen tegenaangelopen) mijn vader zat daar binnen en daar wilden ik even naartoe ik had het echt niet gezien en liep normaal. ik bleef met mijn buik hangen in een punt, erschoot een stuk glas in mijn been en arm (je kon het bod zien) mijn vander duwde me terug omdat er nog een punt boven mij hing en als die zou vallen mijn nek door zou snijden. ze hebben meteen de ziekenwagen gebeld maar die kwam telaat dus werk ik in een taxi vervoort, mijn oom hield mijn been dicht en mijn vader mijn arm. Midden opdeweg werd ik overgeladen in de ziekenwagen en zo naar een heel luxe ziekhuis gebracht (nog luxer dan hier, marmere badkamer enz)
daar werd ik geopereerd. ik had geluk dat ik een spijkerrokje aanhad, daar is dat gals overheen gegleden en daarna mijn been in als ik een dun broekje aan had had ik een slagaardelijke bloeding..
waar ik mee bast zat in mijn buik/borst kon je met een helepink in. erg vies dus

nu is alles goed en heb ik eralleen een hooplittekens aan over gehouden.

Nu ben ikditjaar ook nog met mijn paard gevallen sleutelbeen gebroken en was zo slecht dat ik een opperatie moest, dus nog meer hechtingen Knipoog

Edit: denice ja ik weet het draai altijd door als ik iets in mijn bol heb en dan moet het ook gebeuren hoe dan ook. maar ik heb nu het idee dat het goed gaat en ik het volhoud en als ik meer moet eten wordt ik echt misselijk en ik neem wel brood mee naar school maar dat gooi ik altijd weg. en eerst nam ik altijd craccers mee (waar dus in de beginpost staat dat die niet vullen) als middageten maar ik dacht dat ik daar ook van zou aankomen dus die eet ik ook nietmeer Bloos

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 19:49

maureen, zo als mensen al aangeven je bent nog in de groei en zo als jij nu eet wordt je nooit een grote meid kijk maar naar mij, toen ik goed at was ik een van de langste van de klas en toen begon bij mij het weinig eten en nu ben ik de kleinste omdat ik gestopt ben met groeien door mijn slechte weinig eetgedrag. en nog iets ik heb van mezelf hierdoor geleerd dat je beter gezond kan lunchen en tussendoortjes dan snoepjes eten.

ik kan je trouwens ook verzekeren dat dit vroeg of laat uit gaat lopen op vreetbuien.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 19:53

zo dan..

eet fruit! dat is beter. en begin met twee boterhammen in de middag met iets erop dat licht is. en gewoon eten en niet weggooien! dat slaat nergens op. als je zo doorgaat ga je uiteindelijk alleen maar aankomen. je vernielt alles van binnen zo Lachen

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 20:14

Maureenn dat is echt heel slecht Scheve mond Probeer in ieder geval aan de dagelijkse zuivel, groenten en fruit te komen! Op deze manier raakt je lichaam in een 'reserve-stand' waardoor je binnen no-time weer evenveel aankomt als je normaal gaat eten.

Mijn dagje was trouwens wel heel mager. Ik kreeg geen pauze op mn werk ivm gigantische drukte in de winkel Scheve mond
11:30u: 2x knackebröd, 1x philadelphia ligt met komkommer en 1x 20+ kaas met tomaat en komkommer, glas optimel.
12:00u-17:00u werken
17:30u: 1x knackebröd met tomaat.
18:30u: Maaltijdsalade van de AH, glas optimel.
19:00u: Klein bakje Japanse Mix.
20:00u: stuk of 10 druiven.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 20:31

Ook van mij reactie, Maureen ik vind het niet alleen heel slecht, maar gewoon ontzettend dom. Helemaal niet eten en elke dag 5 uur aerobics helpt ook, maar of het slim en gezond is?

Mijn dag:
o: 2x boterham d'light, 1x kandijkoek
t: /
l: halve italiaanse bol met zalm, 2x boterham jam
t: boterham pindakaas, zakje snoep Boos!
d: macaroni met saus en kaas e.d.
t: chocolade van milka Boos! met zo'n llekker laagje wit en biscuit ertussen Vingers aflikken

Beweging: 1 uur lesgeven (wandelen) 1,5 uur paardrijden.

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 20:43

Nou maureenn nog maar een reactie van mij, ik heb het je al eerder gezegd... Op deze manier verpest je je stofwisseling, terwijl je BMI prima is op deze manier, zelfs aan de lage kant Knipoog Pas op dat het niet uitmondt in een eetstoornis, geloof me dan ben je verder van huis! Dat je nu misselijk wordt is normaal, je hebt je lichaam in oorlogstoestand gezet dus dat is even wennen.... Dus: ga normaal eten Knipoog

Wat een verhalen zeg!!! Damn Gemert is vlakbij Tilburg, echt vreselijk voor alle betrokkenen.....Hirchi krijgt geen geld meer voor beveiliging? Zit ze niet lang en breed in Amerika dan? Ik mis geloof ik iets Koe

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 20:45

Ja, ze zat in Amerika. Maar was nog steeds Nederlandse geloof ik, dus vandaar. Maar nu is dat dus ingetrokken (de beveiliging) Lachen

Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 20:49

Nee ze was in de VS en de Nlse regering betaalde nog, tot ze dr eigen beveiliging had geregeld en daar stond een termijn op, maar die termijn van doorbetalen was al 2 keer verlengd en nu zou t weer verlengd moeten worden en nu hebben ze het niet gedaan. En toen zeiden ze eerst dat ze t alleen gingen betalen als ze in Nl was. Dus toen kwam ze maar weer naar Nl. Maar nu hebben ze het helemaal stopgezet.
(T is een beetje een ingewikkeld verhaal.)

Nja Maureenn, de rest heeft wel genoeg gezegd, dus ik zal niet ook nog eens beginnen, maar ik sluit me aan bij wat de anderen zeggen.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 21:06

Maureenn vooral zo doorgaan. Deed ik ook. Viel ik mee af joh! Tien kilo in een paar maandjes. Werkte super, en ik miste het ook niet.

Ohja, detail. Nu een jaar later zitten die kilo's er weer even dik aan, en nog een paar extra. Errug fijn hoor.

Dus weer even verstandig. En als je het toch door wilt zetten; niet over een jaar komen piepen dat je weer bent aangekomen (want dat gaat gebeuren!). Lachen

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 21:09

Hahhaha lekker dan, net een poppenkast voor grote mensen dit....en Ajaan is Jan Klaasen Knipoog

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 21:10

Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 21:24

LittleAnn schreef:
Hahhaha lekker dan, net een poppenkast voor grote mensen dit....en Ajaan is Jan Klaasen Knipoog

Hahaha jaa Clown T was écht een poppenkast, verschrikkelijk. Nou sla ik de krant open, lees ik weer dat de Deense regering had aangeboden dr bewaking te betalen (waarom?), maar dat heeft ze afgewezen. Ze is nu zelf geld aan het zoeken.

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 21:30

Ik kom hier ook nog eens piepen Haha!
Net op een niet-zo-geschikt moment blijkbaar Haha! want toch ga ik m'n mond even opentrekken
Maureen, nu heb je er nog geen zin in en mis je het allemaal misschien niet zo, maar binnenkort krijg je gegarandeerd vreetkicks!
Weet er ondertussen (bijna) alles van, en het is écht geen pretje, je humeur wordt binnenkort door je eten beïnvloed Ach gut
Ik wil echt niet aanvallend zijn of whatever, liefst zou ik je helpen zelfs, want de weg die je nu opgaat is écht niet makkelijk! en geloof me! je bent NIET dik! (hooo hoe erg kan ik toch zijn Bloos )

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 21:36

Hahhhaa Mcfleurie dat slaat weer alles! Watttt heeft denemarken er nou weer mee te maken? Nou ja, zo blijven ze bezig he (van onze centjes!!). Ik moet zeggen, het is wel lekker rustig als je niet elke dag nieuws leest....Knipoog

Pasca kom je een duit in het zakje doen Knipoog Hoe gaat het ermee? Hoe is het met therapie?

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 21:48

Marjo_x schreef:
planning:
O: Dromen
T: Glas drinkontbijt en appel + Snack-a-jack kaas rijstwafel Knipoog
L: 2 broodjes Margerine, krentebol Margerine
T: Lolly
T: Handje pepernoten,2 plakjes ontbijtspek, Glas cola light
A: Pannekoek (mn moeder had geen zin gewoon eten te maken potdorie Tong uitsteken )

Opzich vind ik em netjes zat Lachen Ik had een nettere tussendoortje gepland, alleen iemand heeft de bananen opgegeten , Dus dan maar pepernoten Knipoog

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 21:52

Het gaat, euhjm met ups en downs...
Vorige week evaluatiegesprek, dat is met ouders+psychologe+psychiator+dietiste allemaal in een kamertje, om gek te worden dus Tong uitsteken Eerst waren ze vrij negatief omdat laatste tijd niet veel vooruitgang meer is te merken, nu moet ik kiezen of ik voortdoe of niet, dat moet ik morgen zeggen.. maar dan moet ik wel willen meewerken en niet meer alleen over eten maar ook meer over mezelf kunnen praten...

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 21:55

lastig en vreemd dat je voor zo'n keuze wordt gezet...?

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 21:58

Ik denk dat ze dat doen om te weten te komen of je echt gemotiveerd bent en wil genezen...Er zijn genoeg 'hopeloze' gevallen waar 'ze' geen energie in willen steken omdat het op dat moment geen enkele zin heeft....Sterkte!!!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 21:58

Ik vind het niet zo vreemd hoor Denice. Behandeling heeft alleen zin als je er zelf achter staat, en tja, als ze dan het idee hebben dat jij niet mee wilt werken, kunnen ze hun tijd beter besteden lijkt me! Lachen

Pascaline, doorzetten hoor! Helemaal voor gaan, grijp deze kans! Lekker weer van het leven gaan genieten, komt helemaal goed met jou. Ja