Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jamy schreef:Orionneke hoe gaat het bij jou eigenlijk met het afvallen enzo?

Laura schreef:Houd je er wel rekening mee dat bij sporten niet altijd opgaat hoe langer je het doet hoe beter?![]()

Jamy schreef:Jamy schreef:Orionneke hoe gaat het bij jou eigenlijk met het afvallen enzo?
?
.

_Scarlet_ schreef:Blijkbaar...
Hihi, toch nog 2 koekjes naar binnen gewerkt... Ben kapot. Heb ook wel heel veel gedaan vandaag, 16 minuten hardgelopen, 60 minuten gefietst, en dan nog een uur power yoga...
Oef.
Hou ons op de hoogte dan (als je wilt) vind ik altijd wel leuk om te lezen bij iedereen, (als het goed gaat dan).
Wie helpt me even
orionneke schreef:_Scarlet_ schreef:Blijkbaar...
Hihi, toch nog 2 koekjes naar binnen gewerkt... Ben kapot. Heb ook wel heel veel gedaan vandaag, 16 minuten hardgelopen, 60 minuten gefietst, en dan nog een uur power yoga...
Oef.
Foutje, zat niet op te letten je bent 10 cm kleiner en zwaarder hahaha. Dus geen vergelijk met Laura![]()
hahaha. Dan denk ik waarom was ik toen niet tevreden. Maar ja zo werkt dat nou eenmaal.... orionneke schreef:Boktlijnclub voor minimaal 18 jaar ofzo heet dat.
Volgens mij is het geen normaal NL woord

Is het nu 5 kilo, dan is het straks wel je oren of je wenkbrouwen, tenminste dat denk ik hoor. 

ndie heeft het helemaal uit eigen beweging gezegd, haha!