Too good to go

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-19 10:14

Ik heb voor nuenen 2 pakketjes voor mezelf en 1 voor vriendin die straks komt eten besteld. Toch een stukje rijden en dacht dan is het met 2 stuks meer de moeite. Hopelijk is het niet alleen sla en taart e.d. haha. Gok het er maar een x op. Gister waren die uitverkocht en nu ineens weer 5!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 11:29

ChantalSmook schreef:
Ik heb voor nuenen 2 pakketjes voor mezelf en 1 voor vriendin die straks komt eten besteld. Toch een stukje rijden en dacht dan is het met 2 stuks meer de moeite. Hopelijk is het niet alleen sla en taart e.d. haha. Gok het er maar een x op. Gister waren die uitverkocht en nu ineens weer 5!

Mijn collega heeft er vandaag ook een daar, zijn 1e TGTG :D

Anoeska27

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 11:40

Mijn Deka pakket van gisteren viel een beetje tegen. 2 producten over de datum en verder alleen soep. Nu houd ik wel van soep, maar 3 soorten soep ga ik na 20.00 uur (ophaaltijd) niet meer op krijgen. Maar dat is het risico.

Ik vind de deelname van Jumbo wel grappig, maar hebben zij niet de regel dat je alles wat op de datum is gratis mee mag nemen? Dan houden ze er nu iig wat aan over.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 11:43

Soep kun je wel invriezen toch? Doen wij ook altijd! Al is 3 soorten soep in 1 pakket wel wat veel soep ja :')

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 12:07

Ghostattack schreef:
Soep kun je wel invriezen toch? Doen wij ook altijd! Al is 3 soorten soep in 1 pakket wel wat veel soep ja :')

Het waren ook nog eens 3 verschillende soorten tomatensoep :') Mijn man maakt ze vanavond klaar en dan gaan ze inderdaad de vriezer in.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 12:23

Anoeska27 schreef:
Mijn Deka pakket van gisteren viel een beetje tegen. 2 producten over de datum en verder alleen soep. Nu houd ik wel van soep, maar 3 soorten soep ga ik na 20.00 uur (ophaaltijd) niet meer op krijgen. Maar dat is het risico.

Ik vind de deelname van Jumbo wel grappig, maar hebben zij niet de regel dat je alles wat op de datum is gratis mee mag nemen? Dan houden ze er nu iig wat aan over.

Producten over datum gewoon melden bij tgtg, dit mag niet.
Ik kreeg mijn geld terug toen ik een pakket kreeg met meerdere over-datum producten en de winkel werd aangesproken.

Klopt, als je bij jumbo een product op datum vind krijg je het gratis. Bij een product over datum krijg je een goed product gratis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 12:57

En om die regel gooien ze vanavond alle (of poging tot) producten met datum 12 en 13 april alvast weg. Verspilling ten top. Dus heel fijn dat ze meedoen met tgtg! Ik vond het altijd doodzonde toen ik er werkte. Gerust 2 kliko's vol vlees de deur uit, wat nog niet eens op de datum is.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-19 13:03

Soep kan idd de vriezer in. Ik maak altijd grote pannen en liefst meteen stuk of 8 bakjes. Lekker bij de lunch of tussendoor.

Ben benieuwd naar het pakket van je collega. Laat je weten wat erin zat. Ben wel nieuwsgierig naar verschillende soorten pakketten bij 1 locatie

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 13:21

Zojuist mijn eerste 2 bonnen met TGTG bij de banketbakker hier in het centrum weten te bemachtigen! Ben benieuwd hoe de ervaring gaat zijn haha. Rete nieuwsgierig, nu al :') .

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 14:35

Wat Jumbo betreft er zijn steeds meer filialen gelukkig die meedoen aan Jumbo tegen verspilling. Dat wil zeggen dat ze zélf producten van die dag gewoon afprijzen, je kan ze dan gewoon kopen voor de kortingsprijs. Kom je iets tegen wat alsnog op die dag staat maar niet afgeprijsd is krijg je het inderdaad gratis mee. Geldt ook voor producten over datum trouwens als je die tegen komt maar dan krijg je er één met een goede datum en niet het overdatumse product ;)

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-19 14:39

Alwiene schreef:
Wat Jumbo betreft er zijn steeds meer filialen gelukkig die meedoen aan Jumbo tegen verspilling. Dat wil zeggen dat ze zélf producten van die dag gewoon afprijzen, je kan ze dan gewoon kopen voor de kortingsprijs. Kom je iets tegen wat alsnog op die dag staat maar niet afgeprijsd is krijg je het inderdaad gratis mee. Geldt ook voor producten over datum trouwens als je die tegen komt maar dan krijg je er één met een goede datum en niet het overdatumse product ;)

Ja dit viel mij ook al op. Veel artikelen voor 50 cent. Ik vond dat ook heel fijn toen ik daar de vorige keer was. En vaak interessanter dan de 35%korting. Moet zeggen dat ik altijd trouw naar lidl en ah ga maar door die tgtg wel merk dat de jumbo ook heel fijn is. Alleen de 1+1 acties die ik van merk wil blijven bij de AH wel interessanter

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 16:46

Ik ga vanavond naar wereldsmaken. Ben heel benieuwd! Kiespijn is over dus kan weer eten. :+

Ben wel jaloers op die mooie pakketten. Hier doet alleen de plus mee die redelijk in de buurt ligt. En dan moet ik alsnog bijna 10 km rijden.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-19 17:30

Nog betere pakketten dan de vorige keer. 3 totaal andere! Van 1.5 kg friet aardappelen en 1.5e kilo elstar appels tot 2 bosche bollen en mooie versmaak pakketten. Waarde zit denk ik rond de 50 euro (prijs was 15,- voor 3). Enige waar ik over twijfel wat ik er mee doe is de johma garnalen salade en de spruitjes haha.

Afstand was wel op het randje ivm spits.

Afbeelding

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 17:54

Jippie er zijn hier in de buurt weer nieuwe!

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 18:05

Spruitjes kan je evt. klaarmaken en invriezen. In een stamppot of ovenschotel zijn ze best eetbaar.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 18:06

Pakket van de jumbo :Y)
Vandaag de quinoa salade en de biefstuk. Nog nooit gegeten :p

Afbeelding

xLovesPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 18:50

Ik had vandaag bij de bakker van Maanen. Ik vind het weer een toppakket!
-truffel chocolade schnitte :):)
-Een petitfours
-Een duinenbrood

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 18:57

Mooie paketten. Maar dingen over datum wel melden.

Hier inmiddels onmogelijk om iets te kopen. Alles vlot uitverkocht, hoor soms van filiaal alle bonnen meest door een persoon. -O- en die dan alle winkels in de buurt afgaat. Daardoor werkt het systeem niet echt denk ik. Ja geen verspilling dat klopt maar van mij mag er een limiet op gekochte bonnen per dag. Dat voorkomt hamsteren. Vraag me ook af wat iemand met 8 paketten op een dag zou willen doen :?

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 19:10

Mijn moeder had een extra bon bij de bakker gekocht dus ik had een leuke verrassing toen ik thuis kwam.
2 hele broden
Een half brood
Zachte bolletjes
2 roombolussen

Lipstick

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 19:19

Mooie pakketten weer met lekkere en bruikbare dingen.
Ik hoop dat er bij ons ook de bakker gaat mee doen binnenkort :D

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 19:23

Bij ons zijn de vomars in de buurt ook toegevoegd!
Eindelijk een hier in het dorp!

Ga het volgende week eens uitproberen denk ik

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 19:40

Deli by shell:
Een batard
Een ice cappuccino
Een banaan
Zakje chips
Zakje groente chips (best te eten)
Milka reep
Kwart liter melk

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-19 19:42

Karuna. Als ik zie wat ik vandaag met 3 pakketten heb gehaald daar kan ik echt de hele week van eten voor 15,-. In dat opzicht ben ik heel blij met een extra pakket. Nu natuurlijk verdeeld met vriendin maar als je meer hebt kun je ook wel makkelijker dingen combineren en samen voegen in een gerecht. Ik vond hey zelf wel een risico. Nu een Bossche bol wel lekker maar stel je hebt 8 pakketten en daarin 5 vlaaien of allemaal smoothies e.d. zitten weet ik het ook niet.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 19:44

Ik had nu een pakket met alleen maar brood en een pak koeken die ik niet lust. Ik was blij dat ik geen 2 bonnen had gedaan. Had niet eens in mijn vriezer gepast. Het blijft een gok.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 19:49

Klopt. Maar kom in twee filialen regelmatig. En beide bedrijfsleiders hebben afgelopen twee weken nagenoeg al hun pakketten aan dezelfde persoon moeten geven. Omdat het hun opviel zijn ze eens gaan navragen bij colega en concurerende winkels. Overal is het meest dezelfde persoon die alles opkoopt en meeneemt, soms 8 pakketten per dag wel. Een van die bedrijfsleiders baalt er zelfs flink van inmiddels -O-