Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ChantalSmook schreef:Ik heb voor nuenen 2 pakketjes voor mezelf en 1 voor vriendin die straks komt eten besteld. Toch een stukje rijden en dacht dan is het met 2 stuks meer de moeite. Hopelijk is het niet alleen sla en taart e.d. haha. Gok het er maar een x op. Gister waren die uitverkocht en nu ineens weer 5!
Anoeska27 schreef:Mijn Deka pakket van gisteren viel een beetje tegen. 2 producten over de datum en verder alleen soep. Nu houd ik wel van soep, maar 3 soorten soep ga ik na 20.00 uur (ophaaltijd) niet meer op krijgen. Maar dat is het risico.
Ik vind de deelname van Jumbo wel grappig, maar hebben zij niet de regel dat je alles wat op de datum is gratis mee mag nemen? Dan houden ze er nu iig wat aan over.
Alwiene schreef:Wat Jumbo betreft er zijn steeds meer filialen gelukkig die meedoen aan Jumbo tegen verspilling. Dat wil zeggen dat ze zélf producten van die dag gewoon afprijzen, je kan ze dan gewoon kopen voor de kortingsprijs. Kom je iets tegen wat alsnog op die dag staat maar niet afgeprijsd is krijg je het inderdaad gratis mee. Geldt ook voor producten over datum trouwens als je die tegen komt maar dan krijg je er één met een goede datum en niet het overdatumse product