Heeft iemand laatst nog een bestelling bij taart & decoratie geplaatst? Ik bestelde eigenlijk altijd bij T&D, omdat er bij dlt altijd net iets wat ik nodig had was uitverkocht en bij T&D niet. Nooit ergens problemen mee gehad en vaak zelfs een dag eerder geleverd dan ze op hun site beloven. Alleen nu zag ik tijdens het bestelproces dat er eea veranderd was en ik vroeg me af wat er daar eigenlijk speelt en of dit gevolgen heeft voor hun levering.
Lindas2
Geplaatst: 07-08-13 12:08
Waaauw Kinke en Diva!! Jullie taarten zagen er echt heel erg mooi uit!
Dorus: Ik geloof dat er op hun homepage iets staat met betrekking tot bestellingen deze week.
Die ongecensureerde versie klinkt wel nasty zeg.. Zou dat ook niet willen maken nee..
Lindas2
Geplaatst: 07-08-13 12:18
Wat denken jullie;
2 weken geleden een aanvraag gehad voor de 17de. Ik had gezegd dat ik uiterlijk morgen iets moet weten. Nou laat ze me vandaag weten dat ze graag 35 jungle cupcakes wil, met een toef, daarop een groen rondje en daarop een gepuzzeld jungle dier. Deze: http://www.google.nl/search?q=jungle+cu ... 600%3B1199
En dan ook nog een meppertje waar ze een geboetseerd meisjes- aap op wilt..
Nemen jullie eigenlijk nog zo'n opdracht aan zo kort van te voren met deze wensen.. ??
zo...dat is een flinke klus. Maar het is dus voor de 17de? Dat is toch best op tijd? De rondjes kun je in ieder geval al maken. Mag hopen dat je er een flinke prijs voor vraagt, is behoorlijk wat werk
Lindas2
Geplaatst: 07-08-13 12:27
Nou inderdaad.. Ze wil naturel cupcakes en dan vraagt ze of er een meerprijs komt voor een toef erbij.. Nou ja dus.. dat is gewoon dubbele decoratie.. Ben alleen niet echt overtuigd van mijn boetseer kunsten.. Het is nog steeds een cupcake.. Wat zou je vragen per stuk?
Bedankt voor je snelle reactie trouwens
KozieZ
Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-13 13:32
Inderdaad dubbel tellen voor de decoratie.
En laat is het natuurlijk niet, gezien je zelf aangegeven hebt dat je het voor morgen wilde weten. Gewoon nog een dag over.
Maar ik zou me wel zorgen maken over het niet kunnen boetseren... Weet degene die de aanvraag gedaan heeft dat? Moet je de dieren op de cupcakes echt puzzelen, want dat wordt een klein plaatje dan, als dat op een toef moet... Boetseren lijkt me dan bijna makkelijker. Is er ergens een how to van de aap die je wilt maken als mepper?
Die puzzelplaatjes kan je nu al gaan maken, dat meisjesaapje boetseren ook. Dat scheelt je dan veel werk.
Laatst bijgewerkt door KozieZ op 07-08-13 13:40, in het totaal 1 keer bewerkt
ik zou nog aannemen en inderdaad zou haast voor de cupcake gaan kijken naar 2,50 tot 3,0 euro per stuk (correct me if it's too much). En inderdaad flink voorwerken.
In, volgens mij het laatste, het boek van Wendy staat hoe je een aapje moet boetseren. Ik heb 'm laatst gemaakt op de Barbapapa taart. Mijn scanner doet het niet maar misschien kan iemand anders een scan voor je maken?
€3,00 zou ik zomaar vragen als er iedere cc een boetseersel moet komen. Toef zou ik van weer af aten hangen. Ook bc knapt niet op van de temperaturen van afgelopen week. Ik heb ook een bestelling staan voor de 25e en laat de toef dus echt van het weer afhangen. Uiteraard gaat dit in overleg.
inderdaad, 2,50 tot 3 euro is niets teveel voor zulke cupcakes.
Lindas2
Geplaatst: 07-08-13 14:35
Toen ik zei dat er een meerprijs is voor de toef wilde ze deze toch maar niet..
En voor het boetseersel hebben we nu contact.. Omdat ik die techniek nog niet echt 100% onder de knie heb.. Maar ze had denk ik verwacht dat het een inclusief- alles prijs is...
Vraagje, ik heb toch echt al meerdere biscuits gebakken, altijd goed gegaan, altijd de mix van funcakes gebruikt. Zo ook net. Moest een taart van 30 cm maken, dus gewoon normaal gemixt als altijd, hup de oven in. Krijgt hij toch allemaal vreemde bulten Heb dit dus echt nog nooit meegemaakt. taart is er inmiddels uit en is iets bijgetrokken maar snij de bovenkant er dus maar een beetje af als oplossing.
Heeft iemand enig idee hoe dit kan komen, want schrok me dood toen ik dat zag gebeuren en heb dus nog nooit zoiets gehad.
15 minuten mixen op hoogste stand, daarna nog 5 minuten op lage stand, was echt super luchtig, belletjes zag je zitten, dus daar kan het volgens mij niet aan liggen.
Dan in plaats van de 160 graden die funcakes aanraad, op 150 graden om het te snel omhoog komen vanuit het midden tegen te gaan. (hete lucht oven)
Vorm gewoon normaal ingevet, rooster van de oven in het midden.. niks geks naar mijn idee.
immii clarr, kan het zijn dat je thermostaat misschien een beetje van slag is...ik had vorige week nl. dat tot 3 x toe m'n biscuit inzakte....achteraf had ik de avond tevoren een ovenschotel gemaakt die wat vet blijkbaar tegen het voelertje vd thermostaat had gespat.....toen ik daar even een doekje langs had gehaald was er niets meer aan de hand