Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jade schreef:ik kom even binnenvallen, naar aanleiding van een groep aanhangers van een koolhydraatarm dieet op basis van het voedingspatroon van de oermens heb ik hier een klein beetje over gelezen en struikelde vervolgens over dit topic. Nu vraag ik me af wat je nu als koolhydraatarm etend persoontje in godesnaam luncht? persoonlijk vind ik het toch wel makkelijk om mijn 4 gesmeerde bammetjes in een zakje te proppen en mee te nemen, met een gebakken eitje zie ik dat nog niet zo zitten
Jade schreef:Ik voel me prima momenteel, maar weet dat ik gevoelig ben voor suiker; als een koolhydraat arm dieet je suikerspiegel beter balanceert vind ik het wel de moeite waard om daar meer over te weten te komen.
Quellian schreef:Heb je je suiker laten checken bij de huisarts?
Want ik denk dat je wel uit moet kijken als je veel dipjes hebt in je suiker. Als je een hoge suiker hebt denk ik dat het werkt.
Weet ik ook nog niet hoor... ben gestopt met de diabetesmedicijnen en dit dieet gaan volgen, na de 22e weet ik of het effectief is voor m'n bloedsuiker.
F_Orumster schreef:Is het normaal om met zo'n opgeblazen gevoel te lopen? Positieve is dat je niet eens wiltt eten, maar ik heb nou juist zo'n hekel aan dat kersstmaaltijd gevoel... met lopen voel je het ook zo. Iemand dit ook ervaren? Het voelt nu niet bepaald alsof je weinig hebt gegeten mja das ook weer positief natuurlijk.