Pivanti, is ook zo lekker dat het nu nog langer licht is 's avonds
Sizzy
Geplaatst: 29-03-09 21:32
Beterschap Katja
Heb paar foto'tjes van wedstrijd van vandaag, zijn niet super van kwaliteit door binnenbak:
ukje
Geplaatst: 29-03-09 21:32
Ja dat vindt ik ook lekker. Had vanochtend wel een domper zat op de bank en mijn moeder riep me dat ik me aan moest gaan kleden dacht namelijk dat ik nog een uur de tijd had bleek het al half 9 te zijn.
Zo nog heel de tijd een dansje zitten zoeken voor morgen dan heb ik afwisseling.
Waar we nu op oefenen is een volkorendans lijkt op bollywood maar net niet. Het liedje is resham ka (zijde zakdoek) en een dansmeisje mist de knappe man die naar haar komt kijken. En doet ze dan afhankelijk maar tegenlijk zegt ze dat ze de beste make up aanheeft enz dat hij echt moet komen.
Nee, denk ook niet dat die veel voor me kan betekenen met een griepje. Daarbij vind ik het niet verstandig om teveel in de auto te gaan zitten zoals ik me nu voel.
zo, heb een lekker kort weekje deze week! Vanmiddag naar school en donderdag/vrijdag vrij, dus heb maar 2,5 dag lekker!
Sizzy
Geplaatst: 30-03-09 08:41
Pivanti schreef:
leuk sizz! blijf t een leuk peerd vinden! Wat waren je punten?
Thanks!
172 & 178 (twee keer ging de rechtergalop falikant de mist in hij was heel gespannen, op stal al helaas en kreeg hem niet fijn ontspannen, dan gaat ook vaak de rechtergalop mis)
Oeh lekker ingrid, kort weekje! Ga je wat leuks doen?
Of althans, donderdag eerst uitbrakken en thuis supporten, want donderdag is de eerste sterfdag van opa wat vermoedelijk ook wel bijdraagt aan de spanningen thuis op dit moment
En dan donderdagavond naar D'land en zaterdagavond terug!
Thanks komt wel goed hoor...moet zeggen dat ik niet eens zo tegen op zie...2 april was ik in Spanje en kreeg ik alleen het telefoontje...het werd pas werkelijk toen ik thuiskwam 2 dagen later Dus er zit voor mij niet echt veel emotionele waarde aan die dag, 4 april was voor mij veel vervelender Maar voor oma en mn moeder is het wel even naar
ItsMe2
Geplaatst: 30-03-09 09:03
@ Katja: Balen!! Hopelijk ben je snel weer beter!! @ Siz: Wat een super leuk paard heb je toch!! .. En een super mooi figuur @ Ingrid: Sterkte met de sterfdag van je opa!! @ Katia: Het komt vast goed!! Gewoon even doorzetten, en voordat je het weet, zit je onder de 68! .
Ik ga zo even ontbijten.. moet nog een paar minuutjes wachten voordat ik die capsule in kan nemen...
Het is mooi weer, dus vanmiddag op de fiets naar de drogist!! .. En ik was ook nog van plan om April te gaan longeren! ..
Woensdag is het weer weegdag... ik ben echt wel benieuwd..
oh ja, weer weegdag Kijken of ik hem niet ga vergeten
En daarna maar weer even paar weken niet wegen, want aankomend weekend wordt vast niet zo gezond Alhoewel ik wel dit weekend voor het eerst ga spinnen!
ItsMe2
Geplaatst: 30-03-09 09:07
@ Ingrid: Vergeet je dat?? Ik juist niet.. ik wil me wel veel vaker wegen. Maar dat mag niet van mijzelf.. want daar wordt je vast niet vrolijk van.... Gewoon 1x in de week op het zelfde tijdstip .
Maar ik ga mijn capsule innemen.. en dan ontbijten