Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Hij schooit verder helemaal niet, alleen als ik 'n banaan eet. Maar als ik er geen aandacht aan schenk houdt ie ook wel op. Maar hij wordt er echt blij van 

Ik wilde in plaats van cup a soup eigenlijk een pakje crackertjes nemen maar die heb ik braaf weer terug gelegd en een stukje brood erbij gepakt
Volgens mij moet ik ergens deze week weer naar de diëtiste, ben benieuwd! Hoop onder de 70 te zitten maar vermoed gewoon nog tussen de 70/71 Boyzone schreef:Heb je ooit wel eens gezien dat een paard een sinaasappel met schil opeet?
Mijn vriendin heeft zo'n paard, gewoon met schil en al in zijn bak en smakken maar.... Moet er niet aan denken....
Ik weet het, 200gr. is niet veel, maar dacht dat ik minstens 2 kilo was aangekomen..... Dat viel dus weer mee.
ja ja, de tamtam die gaat wel!

Mocca schreef:Ik mis een heleboel mensen!
Sizzy, Ilse, LA, LJ!
En ga de test doen! benangelique schreef:veel mensen vinden het niet meer zo leuk omdat er veel 'nieuwen' bij zijn gekomen die op een hele ongezonde manier bezig zijn met hun gewicht (weinig eten, af willen vallen zonder dat het nodig is)
ben toch nog wel blij met de test. de laatste vragen van de supermarkt en de koelkast inhoud, kan ik niet echt beoordelen omdat mijn moeder dat doet, maar voor de rest was het wel goed
Mocca schreef:Ik mis een heleboel mensen!
Sizzy, Ilse, LA, LJ!
ik mis jullie ook!!! maar ik kon het gezever van die meiden die te weinig eten gewoon echt even niet meer aan! als het weer normaal is kom ik wel weer terug....
heb ook beetje veel aan m'n hoofd gehad de laatste tijd. Het is uit met m'n vriendje, druk gehad met tentamens en andere dingen..
Sizzy schreef:Same hereheb ook beetje veel aan m'n hoofd gehad de laatste tijd. Het is uit met m'n vriendje, druk gehad met tentamens en andere dingen..
klote zeg.......wilde je nog pmen maar is er niet van gekomen!!

Je hebt toch een hele poos lief en leed gedeeld en ook al zit er niet meer genoeg in voor een relatie, je geeft toch om diegene
Dat het wel de juiste beslissing is is voor jezelf in ieder geval wel fijn, dat geeft vaak al rust, zeker als je er al een tijdje mee rondliep
LittleAnn schreef:ik mis jullie ook!!! maar ik kon het gezever van die meiden die te weinig eten gewoon echt even niet meer aan! als het weer normaal is kom ik wel weer terug....