Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Spetterlover schreef:LittleAnn schreef:MOrning ladies, gisteren salsafeetje gehad in Hilversum, was super leuk!! Het was alleen vreselijk benauwd en warm, en in combinatie met het dansen liep me na 1 dansje het water in straaltjes over mijn rug, en dat is de hele avond niet meer opgehouden. Na 5 dansjes was mijn haar ook zeiknat, zag er dus echt niet meer uit hahahhaa Volgens mij hou ik een betje vocht vast?
Laat me raden, Club 035 (was Gooiland) ?

Ik was ook echt in staat om in de sloot te springen
LittleAnn schreef:Hahaha jaaaa gooiland! Mijn god dat was niet normaal meer! Ken jij het daar SL?

LittleAnn schreef:Hahah ah ok SL, ik vond het op zich een prima locatie maar pffff die hitte!

denice schreef:hmm jaa! lekker!
mg dat van sonja

Ging lekker! Het was wel errug warm, pfff 
kun je raden wat daarop volgde... we eindigden bij de mac drive. Ik heb echter niks besteld, en heb thuis braaf de soep aangezet en broodjes erbij gegeten. Wel wist ik van te voren dat de kids toch niet alles op krijgen, dus heb ik toch nog een hamburgertje en een half minizakje patatjes gegeten. Maar alles beter dan zo'n bigmac supersize menu!
Ach ja, voor die ene keer op zondag... Andere alternatief was friet, dat had ik liever gehad, maar ja.