Bedankt Many! Ik heb dat inderdaad ook gelezen, maar ik heb enkel haar kookboek, dus ik weet enkel dat het bestaat
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

!
Naar stage neem ik 4 dagen in de week salade mee, prima en makkelijk. Ik maak op zondag een grote bak en doe daar tot donderdag mee. Maar op vrijdag heb ik college en ik zie mezelf niet met een bak salade in de collegebanken, en sowieso is mijn grote bak salade dan op en heb op donderdagavond echt heel weinig tijd om nieuwe te maken, dus nam ik tot nu toe speltbrood mee. Heeft iemand nog tips voor een lunch die makkelijk mee te nemen is, maar geen brood/crackers/salade is?

Zie je 's ochtends (of de dag ervoor) dat je dan nog vb. vetten ontbreekt, kan je nog iets aanpassen en weet je ook of het goed of niet goed zit.
Kwa tijd van het jaar: dat plan ik ook gewoon in. Zo heb ik de meeste dagen iets lekkers om te snoepen.
Dus kan me redelijk beheersen. Heb met mezelf afgesproken dat ik dit jaar 1 chocoladeletter mag 

Op vrijdag moet t vooral makkelijk zijn en snel klaar! Omelet is een goed idee, thanks! Ga even opzoeken wat frittata is. Noten en fruit heb ik als tussendoortjes inderdaad
evenals smoothie.. Al is dat inderdaad ook best een optie als lunch
Moet het wel vullend genoeg worden, ik maak ze nu met: magere kwark, chiazaden, 1 sinaasappel en dan variërend frambozen/bosvruchten/cranberries/granaatappel. Maar dat vult niet superhard..
gewoon een flink gevulde omelet.
heb een hele dag de tijd om 139 pagina's door te lezen
dat antwoord weet ik toch al.
Superfoods vind ik zelf een beetje overrated, als je gewoon gezond eet heb je die niet nodig. Neemt niet weg dat gojibessen gewoon lekker zijn en chiazaadjes erg handig om baksels mee te maken
ik vind eten te lekker om alles overboord te gooien
Een combinatie moet ook kunnen toch?
Nu klaag ik niet, aangezien pasta en ik liefde is
Maar toch..
VogeltjeM schreef:Thanks voor jullie ideetjes!
Van ma tm do neem ik een salade mee van quinoa, linzen/kikkererwten/zwarte bonen (1 van de 3), en dan nog allerlei dingetjes zoals ei, spinazie, rucola, bleekselderij, tomaat, zongedroogde tomaat, paprika.. Maar dat maak ik op zondag voor al die dagen in 1x klaarOp vrijdag moet t vooral makkelijk zijn en snel klaar! Omelet is een goed idee, thanks! Ga even opzoeken wat frittata is. Noten en fruit heb ik als tussendoortjes inderdaad
evenals smoothie.. Al is dat inderdaad ook best een optie als lunch
Moet het wel vullend genoeg worden, ik maak ze nu met: magere kwark, chiazaden, 1 sinaasappel en dan variërend frambozen/bosvruchten/cranberries/granaatappel. Maar dat vult niet superhard..
) niet meer actief geweest. Maar wilde toch weer even wat bijlezen. Ik neem ook meestal een salade mee naar mijn werk/school van maandag tot vrijdag. Ik maak ze meestal in de ochtend vers, omdat ik bang ben dat hij anders niet goed blijft of de voedingsstoffen verdwijnen. Wat erin resulteert dat ik vaak om 5.45 voor 2 pers sla sta te snijden..
Soms wel balen. Hoe bewaar jij de salade Vogeltje? Doe je alles al bij elkaar of bewaar je het allemaal in aparte bakjes? Blijft de spinazie en rucola dan "mooi"?