WCF, zover ik weet heeft Diezel niets verkeerds gegeten.. Hij heeft verder ook geen koorts ofzo, hij doet het nu wel beter dan vanmorgen
Jezzi, hihi zo licht ben jij serieus aan het afvallen? Maar uhm, ik heb er geen site van, het is van een meisje van mijn stal die net is afgestudeerd is en die doet het voor een leuk prijsje en leek me wel lekker voor Madeira gewoon als verwennerij
Vandaag hebben mijn vriend en de bijrijdster 30 pakken hooi naar de stal gesleept, alvast voor de winter konden het voor 2,50 per pak krijgen. Bij onze vaste boer is het 3,50 (en als het aan hem ligt zelfs 4...). Dus dat scheelt maar weer Als het goed is krijgen wij nu ook voor het eerst hooi van eigen land: voordeel van paarden op dieet, die krijgen zo weinig elke keer erbij dat het gras enorm groeit Het is nu gemaait en hopelijk is het goed genoeg om te persen!
123321
Geplaatst: 12-08-09 16:10
[quote="Madeira_" Jezzi, hihi zo licht ben jij serieus aan het afvallen? Maar uhm, ik heb er geen site van, het is van een meisje van mijn stal die net is afgestudeerd is en die doet het voor een leuk prijsje en leek me wel lekker voor Madeira gewoon als verwennerij [/quote]
Nee, gezonder eten Zou wel heel erg zijn als ik wou afvallen
diezeltje aan de spuug. dat is niet fijn. kan ook van het ruien komen; daar hebben die van mij altijd last van. zolang het maar bij 1x spugen blijft is er meestal niets aan de hand. wat heerlijk dat je madeir laat masseren. ben benieuwd wat ze ervan vindt!
leuk ingrid, uit eten! waar ga je heen en met wie? (nee, ben niet nieuwsgierig )
vuurneon
Geplaatst: 12-08-09 17:02
Janice_T88 schreef:
Gelukkig, weer uit de dip inmiddels ? @Wel.fan. : 2,50 per kg is dat niet wat weinig?
ja en daar komt ook 450 uit. dat is zo gek. nou ja, niets aan te doen. we betalen het maar gewoon. laat mijn zwager er nog even naar kijken en that's it.
wij gaan in december 4 daagjes naar marrakech! helemaal onwijs gaaf! waren in maart met een grote groep op wintersport en toen kwam dat ter sprake. 1 van de jongens heeft het opgepakt en mailt net met het plan.
wiehie!
Janice_T88
Geplaatst: 12-08-09 17:31
BA, Dat is toch super, ben er ooit ns jaren geleden met mijn vriend toen geweest, geweldig
ja, dag is te weinig, maar had weinig tijd voor tussendoortjes en heb ook nog weinig trek.
Angelique, ik ga met de verkeersbegeleiding van de wielertour eten bij www.kapitein-haak.nl Lekker eten en we mogen flink herrie maken dus dat is gezellig! En morgen tapas eten in Rotterdam, ben uitgenodigd door paar vriendinnetjes voor een afleidingsetentje, superlief!
ItsMe2
Geplaatst: 12-08-09 18:41
Ik zit nog steeds in een dip. Ik ga het afvallen nu even op een laag pitje zetten. Ik heb veel te veel stress en zo! En eet dus veels te weinig, en dan ook nog ongezond. Denk aan 900 á 1000 kcal op een dag!
WCF heeft haar spulletjes weer binnen hihi Jezzi, oke ik schrok al hihi sorry niet goed gelezen/overheen gelezen dat je alleen gezonder wilt eten. Maar dat is voor iedereen goed denk ik maar zo Ingrid, veel plezier Angelique, we hadden inderdaad al naar de trainster van Diezel gebeld; 1x spugen is niet erg en hij heeft ook geen buikloop of koorts dus dat scheelt ook hij is nu weer ook veel beter dan vanmorgen ik ben ook heel benieuwd hoe Madeira reageert! Ze is nog nooit gemasseerd zover ik weet. Ohh lekker dat je vier daagjes weg gaat in dec! Ellen natuurlijk ben je welkom! Iedereen heeft zo haar dipjes en niemand word dan weggestuurd hoor Hmm morgen naar de chirurg en hoor ik meer over of ik geopereerd moet worden (en 6 maanden niet mag sporten, SLIK). Maar ik weet waar ik het voor doe Verder; als ik een half jaar niets mag doen, dus 24 weken, ga ik proberen of ik nog 10/15 kilo kan afvallen . Tot de operatie probeer ik ook nog een paar kilo’s (wouw nog 16 kilo ongeveer en ben op gezond gewicht whiiiii) denken jullie dat dat kan? Ik heb amper beweging, maar herstellen kost ook wel zo zijn energie denk ik. Verder, gewoon gezond en niet teveel eten
Ben er ook wel blij mee, Angelique Hmm heb zowaar best trek maar gaan pas om 8 uur eten! Neem denk lekker carpaccio en zalm Zit mezelf nu vast lekker te maken
haha, dat je al bedacht hebt wat je gaat eten! geweldig!
ellen, ik post ook mijn dagen niet en heb ook een poosje niet meegelezen/gepost. als je even een stapje terug moet doen is dat je goed recht, maar je komt vanzelf weer terug
ItsMe2
Geplaatst: 12-08-09 19:47
Jullie zijn ook zo lief he Ik weeg op moment 'sochtends 88kg.
En ik voel me ook gewoon poedersuiker.
En toch, het gaat gewoon lukken!!! Ik ga geen planningen hier neer zetten. Maar ik beloof dat ik het zo gezond mogelijk ga houden!!
Ook wil ik proberen om ipv frisdrank, overdag alleen water/koffie/thee te drinken. En dan savonds, 1 of 2 glazen frisdrank, gewoon voor het lekkere... En sochtends een stuk fruit, en smiddags een stuk fruit, een 1 cracker met iets. En dan gewoon 3 nette maaltijden, en savonds nog 1 klein tussendoortje.
Dit is na mijn idee redelijk gezond, en zo ga ik hopelijk toch afvallen
Komt goed Ellen! Klinkt gezond weet niet of je light of gewone frisdranken bedoelt? Maar ik plaats hier ook niet altijd mijn dagmenu's. Mijn ouders willen vanaf maandag weer echt gezond gaan eten en er weer voor gaan, dan gaat het bij mij ook makkelijker
Zijn er hier veel die naar een voedingsdeskundige gaan ? Want zelf echt veel afslanken is zo kl*te om te doen. xingridx : nu wel beetje trek inmiddels ? Ik ben toen die tijd wel iets van 10kg afgevallen door het geen trek hebben en flinke dips in mijn humeur.