[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ukje

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 14:10

Chubby schreef:
Nee zeg, sta je om 11 uur al te koken Clown Zou niks voor mij zijn hoor...

ik doe dat heel vaak hoor op zondag vooral.

omdat ik dan savonds naar bijles moet en ik namelijk niet later dan half 7 wil eten dus dan neem ik maar brood mee en eet ik tussen de middag warm hoewel ik gister amper gegeten heb voel me een beetje dik op het moment.

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 14:12

Chubby schreef:
Speculaasjes zijn niet echt verantwoord vwb tussendoortje zeker? Bloos

In het sonja boek mag het volgens mij wel, zolang je er geen bergen van eet.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 14:13

Stuk of ehm.... Half pakje? Nagelbijten / Gniffelen

Skipper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 14:15

Daar noem je ook iemand op ook, Sonja Nagelbijten / Gniffelen
Die houdt ook vol dat het eetpatroon van haar verantwoord is, oftewel iemand van 1.90 van 100 kg zwaar moet hetzelfde eten als iemand van 1.50 en 50 kg!

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 14:16

oei, chubby toch.
Ik heb tot nu toe nog geen snoepbui gehad, terwijl het voor mij toch de tijd van de maand is. Nou moet ik nog 2 uur en 15 minuten, dus mag het niet te hard zeggen.

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 14:18

Skipper schreef:
Daar noem je ook iemand op ook, Sonja Nagelbijten / Gniffelen
Die houdt ook vol dat het eetpatroon van haar verantwoord is, oftewel iemand van 1.90 van 100 kg zwaar moet hetzelfde eten als iemand van 1.50 en 50 kg!

Verantwoord vind ik het inderdaad niet aangezien je gemiddeld op 1100 kcal per dag zit, maar er staan toch best wat goede dingen in het boek.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 14:24

In wezen gaat ze er met haar 1100 kcal alvast vanuit dat mensen er wel bij snacken en als voorbeeldrecepten heeft ze heus wel leuke dingen. Ik ben alleen niet zo'n goeroe volgelinge Haha!

Gelukkig vanaaf Combat, kan ik de speculaasjes eraf zweten..

Skipper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 14:39

Oh met je eens Mistic, qua variatie haal ik veel ideeen vanuit het boek van Sonja en hou ook redelijk een dag schema aan.
Alleen in wat andere hoeveelheden Clown Haha!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 14:51

Hmm, kom net terug van lange vergadering maar geen mailtje over die 'lunchafspraak'. Jammer hoor. Tong uitsteken Ben ook al even naar zijn kamer gelopen, maar hij is er niet.

Net chocola gegeten, is iemand jarig. Taart kan ik nog wel overslaan, maar chocola is echt te lekker! Schijnheilig

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 14:56

met chocola heb ik nou helemaal niets en ook niet met speculaas of andere zoetigheid. denk dat dat wel mijn 'redding' is. heb nu wel trek, maar heb nog 2 sinaasappels in mijn tas zitten.
ga zo naar huis en daar hangt nog een berg was om opgevouwen te worden of gestreken, dus dan kom ik ook niet zo in de snaai-verleiding zo vlak voor etenstijd.

ik haal wel regelmatig recepten uit het boek van sonja. ze heeft best hele lekkere dingen. qua dagmenu's vind ik het veel te weinig en ik hou me ook echt niet aan de hoeveelheden die boven de recepten staan. is al geregeld voorgekomen dat wij een voor-vier-personen-recept met zijn tweetjes hebben opgegeten Clown

mystic, vind het toch raar dat ik nog niet over die clinic gebeld ben. we zijn gisteren de hele dag thuis geweest ook.
kan de organisatie pas na 17.00 bellen, dus dat zal ik dan maar even doen. wat bieden ze als alternatief? de 27e of zijn er meer opties? voor mij persoonlijk komt de 27e beter uit, maar dan kan ik jou niet zien!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 14:57

Als ik snacktrek krijg gaat echt alles erin. Ben ook helemaal niet zo into speculaas, maar als er niks anders is Clown

Heb het koud zeg! Ga de kachel hier eens opstoken..

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 14:59

hier is het nog steeds koud. de verwarmingen krijgen het niet bolgewerkt. dat is ook balen als ik straks thuis kom, dan is de verwarming nog niet aan... brrrr

als ik snacktrek krijg gaat er ook veel in, heb wel eens een half pak cruesli omgekiept om de chocostukjes eruit te vissen, terwijl ik dus helemaal geen zoetekauw ben Clown

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 15:05

benangelique schreef:
mystic, vind het toch raar dat ik nog niet over die clinic gebeld ben. we zijn gisteren de hele dag thuis geweest ook.
kan de organisatie pas na 17.00 bellen, dus dat zal ik dan maar even doen. wat bieden ze als alternatief? de 27e of zijn er meer opties? voor mij persoonlijk komt de 27e beter uit, maar dan kan ik jou niet zien!

ze belde zaterdag net na tienen in de ochtend.
Er werd mij gezegd dat het verplaatst zou worden naar de 27e en dat ze zou kijken of lotje anders nog een andere keer naar oudewater wilde komen.
Ik zou deze week meer horen, dus ik hou je op de hoogte.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 15:25

benangelique schreef:
als ik snacktrek krijg gaat er ook veel in, heb wel eens een half pak cruesli omgekiept om de chocostukjes eruit te vissen, terwijl ik dus helemaal geen zoetekauw ben Clown

Ik haalde de nootjes en de grote "klompen" cruesli er altijd uit Vork De rest van alle prut gooide ik gerust weg..

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 15:31

Mocca, succes met je examens deze week!

Ik heb net m'n eerste gehad, belastingrecht pfff Ging beter dan de vorige keer (heb alleen herkansingen deze week, 4 stuks...) maar of t voldoende is...dat is maar de vraag (net wel of net niet)
Morgen heb ik financial risk management saaiii

Mistic, leuk dat je kaartjes heb gewonnen!

Mijn dag:

O: 2 donker landoogst boterhammen met filet american
T: 2 ontbijtkoeken van de kruidvat (met veel vezels, 63 kcal per stuk)
L: 4 boterhammen donker landoogst met filet american en theeworst
T: appel
D: ? geen idee logeer bij mensen dus verrassing
T: liga

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 16:18

heb net 2 chocomel op (van die oplos). had ik ff zin in. het is hier nog steeds steenkoud en de thee komt inmiddels mijn neus uit.
ga nu naar huis, de was opvouwen zoals een echte huisvrouw dat hoort te doen Clown

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 16:22

Chubby schreef:
O. krentenbol, kom thee met zoetje
T. 2 bb 20+ smeerkaas, kom thee met zoetje
T. 250 gr worteltjes
L. 2 bb 20+ smeerkaas, cup a soup
T. lolly, glas cola light
T. 10 speculaasjes
T. appel, glas cola light
D. lasagne met véél groenten, sapje
T. biogarde met banaan

Volgens mij valt de schade mee...

BA aan de slag in huis! Go for it! Mijn vriendje belde dat hij al thuis was en ik hoop dus dat hij de was opvouwt Nagelbijten / Gniffelen

Leuk zeg om zulke kaartjes te winnen Mistic!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 16:23

Ik zit hier in mijn t-shirt, zon staat op mijn raam en ik heb het warm! Wat een verschil. Lachen

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 16:23

Ik ga er ook vandoor. Begin nu wel snaaitrek te krijgen, maar kom gelukkig niets tegen waar ik iets kan halen.

Doei, doei

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 16:36

Heey Meiden Doei!

Hoe staat het ervoor hier? Even niet aanwezig geweest, heb het ook zo druk met tentamens & studie Ziek
En daar komt mijn nu-toch-wel-iets-complexere-verliefdheid bovenop Nagelbijten / Gniffelen Hij blijkt bezet, maar heeft nu aangegeven zich bij mij heel fijn te voelen. Zijn relatie is er één van aan-uit, en nu weet hij het even niet meer Clown Er is verder niks gebeurd hoor, maar lastig is het wel...

Afvallen daarentegen gaat heel goed, de weegschaal gaf vanmorgen 64,5 aan en dat betekent dat ik nog maar een kilo van mijn streef afzit en dat ik er 3,5 kwijt ben. Van de week mezelf even flink verwend met kleren kopen *LOL*

Hoe gaat het herstel met Flevogirly? Ik las hier al iets van 10 kilo kwijt? Top hoor, gaat helemaal goedkomen al zal het niet makkelijk zijn Ach gut
Moc ook druk met schoolexamens, succes ermee!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 18:03

goedzo mae! knap hoor.

wie weet waar LA blijft? heb haar al een poos niets zien posten.

de was is gevouwen, nu nog strijken... Clown

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 18:34

@flevo: waw! 10kilo. goed hoor meid. goede keuze hoor.
@just_crazy: welkom en veel succes
@mistic: ben je al zoveel kwijt? is goed hoor.
@chubby: agja, een paardje dat niet vooruit gaat is niet alles.. maar eentje die wel vooruit gaat
zeker ook niet Clown sterkte met de spierpijn
@romandour: ik eet special K maar alleen als ontbijt. het dieet is niet zo gezond als je het mij vraagt.
net zoals ik heb je geen warme maaltijd, en dat is niet zo heel erg goed. ook veel cornfleaks op 1 dag...
10kilo afvallen met dat programma? NIET GELOVEN HOOR. je bent hier wel welkom Lachen (als het van mij afhangt dan Bloos )
@nienke: leuk dat het goed gaat he met je ex-paardje Lachen
@mocca: zie dat je examens gelukt zijn? goed zo! ga ervoor
@meathoriel: ag mannen Nagelbijten / Gniffelen hopelijk krijg je snel duidelijkheid he.

erg rare dag:
O: cornfleaks, magere melk
T: appel
L: 3 sandwiche's (1 hesp, 2 kaas), 1 kom soep (en tjonge wat is die schoolsoep vettig Bloos! )
T: granenreep
A: 3 sandwiche's, (2 rundsgehakt, 1 kaas&sala), 1 kom soep
T: fruitsalade! Haha!

wel redleijk wat water op buiten anders. straks ga ik aan mijn beroemde ZEEWIERTHEE !! (ik denk slechts 1 l maar anders drink ik niet zoveel of het is melk dus ben best tevreden! morgen beter)

natuurlijk weer geen warm, school weer begonnen. jammer genoeg dan geen warm omdat ik (ondaks ik 200m van mijn school woon) van de stiefvader niet thuis mag komen eten. Mijn meter zal eens kijken of ze een goed woordje zou kunnen doen!

vorige maandag: 58,5kg
vandaag :59,8 Clown (heb wel al enkele dagen het gevoel dat ik enorm water ophou Verward )
komt door mijn eten, hamburger, pitta, pudding, speculoos, chocola, ... Clown tjah! deze week ga ik weer de gezonde kant uit. (voor de vakantie woog ik 59,6? dus de schade van al dat eten valt best mee) ik ga gewoon weer gezond verder proberen gaan zonder die snoep en suiker. ik heb wel ene super vakantie gehad natuurlijk! Haha!

* moet wel melden dat ik de laatste week zowat GEEN beweging heb gehad bij mijn meter. ale dagen bankhangen en pc Bloos deze week weer paardrijden en dagelijkse oefeningen*

maar is mijn dag niet iets te mager? (ondanks ik het gevoel heb ik bom vol zit)

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 18:39

Ik mis LA inderdaad ook BA! Jammer!

Mijn dag:

O: 2 mb, boterhamworst, glas sinaasappelsap
T: 2 mb, gebraden gehakt, boterhamworst
T: 1 vanille fourré
L: 2 mb, gebraden gehakt, boterhamworst
T: Banaan (min twee hapjes voor mijn bananenhond Haha!)
T: Cup a soup met anderhalve mb+boter
D: Aardappelen, andijvie, piripiri ding, 2 glazen melk
T: ?

Beweging: werken 8-2 (niet zoveel gedaan Tong uitsteken), 20 min. fietsen, 2 keer kwartiertje wandelen met Mukkus, 2 keer 30/45 min. wandelen met Mukkus

Boyzone

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 18:44

Ben vanmorgen op de weegschaal gaan staan, na een niet zo goed weekend. Vrijdagavond nog 2 stroopwafels en een mars naar binnen gewerkt, zaterdagavond was het tijd voor doppinda's, vriendje zei na 3 kwartier, zou je nu niet eens stoppen? Had het niet eens door, de film was zo spannend. Zondag was mijn moeder jarig, zelf gebakken appeltaart op, daarna nog 2 toastjes met brie, 3 met filet american, 2 met eiersalade, gezouten cashewnoten en gezouten grote pinda's op.....
Toen 's avonds thuis nogmaals doppinda's en 5 chocolade eitjes....
En toch gaf de weegschaal aan dat ik 200 gram ben afgevallen..... Volgens mij heb ik dan goed gecompenseerd...
Weeg nu 79,8 kilo, wil als het lukt terug naar de 70 kilo, maar ben al heel blij met 73 kilo. O ja, mocht je het willen weten ik ben 1,74m.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 18:48

200 gram afvallen zegt helaas niets boyzone. dit kan ook vocht zijn wat je nu even wat minder hebt. ga je morgen op de schaal, is de kans groot dat het er weer aan zit.

hans zou spaghetti gaan maken, zijn we de paprika vergeten. en spaghetti kan echt niet zonder paprika. nu is ie dus (na 15 min. bekvechten over wie ging) op z'n fietsie naar de super om 1 rode paprika te scoren....
en ik barst van de honger! heb zin in chips ofzo, maar zit nu braaf een winterpeen weg te knagen.

je dag ziet er goed uit march! is je hond zo'n bananeneter? bas van ons is helemaal gek op appel. geef 'm een hele (met schil) en je hoort hem de hele middag niet meer Clown