Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LittleAnn schreef:MOrning ladies, gisteren salsafeetje gehad in Hilversum, was super leuk!! Het was alleen vreselijk benauwd en warm, en in combinatie met het dansen liep me na 1 dansje het water in straaltjes over mijn rug, en dat is de hele avond niet meer opgehouden. Na 5 dansjes was mijn haar ook zeiknat, zag er dus echt niet meer uit hahahhaa Volgens mij hou ik een betje vocht vast?
_Scarlet_ schreef:Ik snap niet dat je je er zo druk om maakt, Henzz. Het gaat er toch om dat zij gelukkig is? Is het misschien niet ergens jaloezie, dat jij dat ook wel zou willen, maar gewoonweg niet tevreden KAN zijn met jezelf op dat gewicht? Ik heb er zelf altijd een hekel aan als mensen zeggen, ben je jaloers, maar ik kan geen enkele andere verklaring vinden voor het feit dat je je er zo aan ergert
Riëtte schreef:@Henzz: ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor. Vooral als ze dan zegt dat ze er ook wel iets af maghebben, maar zich dan maar vol blijft stouwen. En voor je neus, terwijl je het zelf af en toe ook wel gebruiken kan... (offe: gebruiken wil). Maar toch volhouden hoor! Je weet waar je het voor doet! Niet alleen omdat je er mooier van wordt (hoewel dat ook belangrijk is), maar ook omdat het gezonder is, en bovenal omdat je je er een stuk lekkerder door voelt!!!!