Snoep gezond, eet B&J - Bokkers op dieet deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ilse

Re: Snoep gezond, eet B&J - Bokkers op dieet deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 19:37

Stond vanochtend op de weegschaal en het lijkt erop dat mijn gewicht langzaam naar beneden gaat, eindelijk.. op naar de 64 Haha!

O: All Bran plus met een handje rozijnen en magere yoghurt, Yakult light en een klein plakje suikervrije ontbijtkoek met Becel light
T: -
L: 2 donkere volkoren ciabattas
T: 2 plakken suikervrije ontbijtkoek met Becel light
D: Doperwtjes, gebakken aardappeltjes en een boomstammetje + wat ketchup en als toetje een bakje Optimel vla

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 19:57

Goedzo Ilse!

Ik heb net na het eten een paar bananenschuimpjes op, als toetje. Bloos Maarja, vanavond verder dus niets meer. Lachen

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 20:22

Een paar snoepjes mag toch ook wel Knipoog
Ik eet elke dag een paar snoepjes. Maar ik moet dan ook door die grote bak snoep heen . Ik heb ook nog 1 kindersuprice en een reep chocolade over. Maar ik denk dat ik die chocoladereep, op een paar stukjes na, aan mijn ouders geef. Die hebben zo'n reep in een dag op en ik heb hem er nu al een week liggen en er is nog maar een stukje af (gelukkig haha!)

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 21:12

Aaargh ik heb een moeilijk moment. Scheve mond

Lees weer een topic over mensen met ondergewicht die zich kunnen volvreten en niks aankomen. Zij vinden het niet leuk, maar mij lijkt het op dit moment zoo fijn. Dan zou ik hier niet met lekkere trek zitten, lekker kunnen eten wat ik wil, chips koekjes en snoepjes.

Maar nee, ik zit hier te lijnen en mag niks. Gemeen. Boos!

bianca_banny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 21:44

Ik heb net dans training gehad.
Ik wist niet dat het zo zwaar was Poeeee

Ik heb volgens mij me eten van heel de week eraf getraint hahah zal wel niet maar lijkt wel zo

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 21:46

Nou, ik mag wel! Enne.. wij toch allemaal. Of is de afspraak er niet meer? Boos! 5 dagen niet snoepen, en in het weekend mag je wel zondigen..

Ik heb vandaag gezond gegeten, maar ga zo een pizza als avondeten eten (ja lekker laat). Heb wel heeel veel bewogen vandaag, net nog 4 uur lang schoongemaakt in ons nieuwe (nog onbewoonde) huis. Zo hard gewerkt, dat het zweet over me hele lichaam liep en m'n hoofd net zo rood was als in de sportschool Tong uitsteken

bianca_banny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 21:47

Ja bij mij ook. Echt alles zweeten.. me buik ook.

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 21:49

Vandaag was het echt een weekenddag:
o: 2 broodjes
t: biscuit
l: italiaanse bol van bakker bart
t: halve appel+halve peer
d: big mac menu - supersize (njammie)
t: 1 appel

Marc is nog aan het werk, moet tot 24:00 door vandaag (balansen), en dus heb ik de kids getrakteerd op Mac.... Njammie!
Zij hebben allebei ook verschrikkelijk gebunkerd, gelukkig wel, aangezien Marc en ik meestal ook elk een halve hamburger wegkanen, omdat zij dat niet opkrijgen. Op een paar kleine stukjes hadden zij alles op!
Voordeel is dat we er vee tijd voor uit hebben getrokken, ik dus langzaam heb gegeten, goed heb gekauwd en nu nog steeds vol zit!

Vanochtend op fiets naar de stad geweest (1/2 uur heen/ 1/2 uur terug), daar ca 2.5 rondgestruind (schoonma was mee). heb mijn rijlaars laten maken (in 1 ochtend klaar, kosten 3 eurie, was op de enkel aan de achterzijde een stiksel los).
Vanmiddag was opgehangen en nog wat meer in huis gedaan (niet genoeg) en een eindje met de hond gewandeld. Al met al heb ik weer meer verbrand dan opgegeten. Wel een goeie dag dus!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 08:59

Planning;
O: bakje magere joghurt met wat hagelslag (puur)
T: -
L: stuk stokbrood met knakworst
T: appel
A: brood
T: kiwi

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 10:15

Hallooo slecht weekend gehad Tong uitsteken

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 10:20

Hoooi, ik ook Knipoog Heb gisteren een halve pizza gegeten, wat yoghurt/fruitsnoepjes en een half bakje ijs. Maar daarnaast wel veel fruit, 3 liter water en bruin brood. En zo'n 5 uur lang beweging.

Vandaag is de planning:
O: mini afbakbroodje met gekookt ei, half bakje magere kwark
L: 2 mini afbakbroodjes met 1 gebakken ei
T: banaan, yoghurtsnoepjes
A: BBQen!! hehehe, Turks brood, kipfilet, hamburgertje, tzatziki

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 11:54

Heb gister ook niet zo'n goed dagje gehad. Een handje M&M's, een handje chocorozijnen en wat chips.
Ik snap nog steeds niet waarom m'n moeder dat allemaal meeneemt, want ik ben eigenlijk de enige die van chocola houdt hier thuis, en ik ben op dieet. Boos!
Vandaag gewoon weer netjes doen en maandag en dinsdag een extra dagje zonder koolhydraten. Ik had vorig weekend ook onwijs gezondigd, maar er was gister toch 2 kilo af.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 12:31

Ik heb ook goed gebruik gemaakt van mijn zondig dagje gister.
Vandaag niet, ik zondig gewoon maar 1 dag per week.
Ben net wakker, was 4 uur thuis vannacht en ben eigenlijk nog ontzettend moe.
Net een halve liter karnemelk gedronken en kan verder niet aan eten of drinken denken Lips are sealed

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 12:46

Ik was gisteren ook slecht bezig. Én mijn kindersuprice, wat snoepjes en ook nog eens een stukje chocolade Bloos

Maaaar! Ik denk dat de weegschaal er van de week flink naast zat. Ik heb de batterij namelijk opgeladen (morgen wordt er helemaal een nieuwe gekocht) en nu twijfelde hij tussen 60/61, maar sprong toch maar op de 61 Haha!
Nog maar 1 kilo dus! Go jij! Go jij!
Ik dacht al dat dat gewicht nooit kon kloppen, want overal was wel een centimeter of twee vanaf sinds vorige keer dat ik me meette.

Planning heb ik nog niet bedacht. Ik heb vanmorgen in elk geval een half afbak stokbroodje gegeten met sla + chocolademelk light.

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 13:03

Gisteren was echt slecht haha maar het mocht Knipoog Heb om 04.00 na 5 wijntjes (of waren het er 6?) nog een paar stukken pizza opgegeten....
Mmm planning:
o/l: magere yoghurt met allbran
t: mango
a: rijst met boontjes worteltjes en iets van vis ofzo

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 13:29

O: Danoontje, stukje mueslibrood
T: vifit
L: Salade
T: Yoghurt
A: kwark

Alleen vanochtend brood oid op, probeer de rest een beetje vloeibaar te houden vandaag. Lachen

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 13:31

Aaah jullie vallen nog best mee, ik heb gister 2 kleine pizza's gehad, duizend boterhammen met slechte zooi erop, 3 appelflappen ofzo, ijs, ehhm, there's no need to say more Vork

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 13:34

Preciess.. ik ook hoor.. en vandaag voor de laatste keer dit jaar BBQen Knipoog

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-06 13:35

Ik heb dit weekend behoorlijk lekkere dingetjes gegeten Ja taart, kruidenboter, nootjes

Maar heb me op drie verschillende weegschalen gewogen dit weekend Haha! (bij mij thuis, bij mijn ouders en op de digitale van schoonouders)

En ze gaven allemaal 59 aan Haha! dus ze waren gelukkig eensgezind.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 13:37

Zo, 59! Dats licht!

Die van mij gaf gisteren 1.5 kilo zwaarder aan dan een week geleden, dus ik was volgens de weegschaal 1.5 kilo zwaarder door het niet snoepen en gezonder eten...

Vandaag was ik na een zondig dagje gisteren, een halve kilo lichter..

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 13:46

Goedemiddag allemaal!

mooi gewicht Sizzy Haha!

En Ilse, fijn dat je naar beneden gaat weer, hoeveel weeg je nu?

Gister opzich wel goede dag, had alleen 2 speculaasrepen van bolletje op, had zon honger op mn werk.

Vandaag heb ik wel beetje gezondigd, mn ontbijt was niet echt gezond en vanavond ga ik pizza eten! Maar nu dus wel ff gezond doen.
Mijn dag:
O: 1 croisointje met boter en pure hageslag, 1 klein wit broodje met boter en pure hagelslag, 1 pistoletje met boter en witte vlokken.
T: kiwi
L: magere kwark
D: pizza

heb wel al 25 minuutjes gefietst en vanavond nog 50 minuutjes fietsen waarschijnlijk en zometeen uurtje rijden Lachen

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 13:58

Bij ons in het dorp komt het Gehandicapten Konvooi langs (geestelijk gehandicapten die in een vrachtwagen mogen zitten en constant toeteren)
Vroeger, als kind, vond ik dit altijd zo eng! Ik ging welgeteld 1 minuut kijken met mijn moeder en dan rende ik snel naar huis en ik was niet te kalmeren tot het getoeter over was.
Nu zit ik alleen in mijn kamer en ik heb me toch een heimwee daarnaar *LOL* Nu wil ik met mijn moeder naar die vrachtwagens gaan kijken, maar ze is er niet. Ze is de unicefloop aan het lopen (ook zoiets, deed ik vroeger ook altijd met haar)
Hm... ik geloof dat ik een sentimenteel dagje heb Scheve mond

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 14:02

Hmm die heb ik ook regelematig!
Kusje Ach gut
dats denk ik vrouweneigen!

Nouja ik ga omkleden en naar me paardje, heb al sinds dinsdag niet meer in de bak gereden! Bloos
(en ik wil volgend jaar op wedstrijd Tong uitsteken Schijnheilig ) Maar ja met dat warme weer zoek ik het niet om fanatiek te doen Tong uitsteken

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 14:08

Annetje schreef:
Bij ons in het dorp komt het Gehandicapten Konvooi langs (geestelijk gehandicapten die in een vrachtwagen mogen zitten en constant toeteren)
Vroeger, als kind, vond ik dit altijd zo eng! Ik ging welgeteld 1 minuut kijken met mijn moeder en dan rende ik snel naar huis en ik was niet te kalmeren tot het getoeter over was.
Nu zit ik alleen in mijn kamer en ik heb me toch een heimwee daarnaar *LOL* Nu wil ik met mijn moeder naar die vrachtwagens gaan kijken, maar ze is er niet. Ze is de unicefloop aan het lopen (ook zoiets, deed ik vroeger ook altijd met haar)
Hm... ik geloof dat ik een sentimenteel dagje heb Scheve mond

Arghh, aan dat gehandicapten konvooi heb ik ook trauma's, kwam ze een keer tegen op de weg toen ik aan het rijden was op een pony die bang is voor groot verkeer...ieeh dat was niet echt leuk.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 15:04

Annetje, mijn broertje had precies hetzelfde, die kon echt niet tegen die geluiden en raakte dan helemaal overstuur. Scheve mond
En ik vond er ook niets aan, wilde altijd graag naar huis!