Marygoround, roosvos en anderen wat een heerlijk uitziend kleurrijk en smakelijk eten.
Suliko
Geplaatst: 21-07-22 08:55
Mijn internet had er regelmatig te veel moeite mee, dus ik moet even een inhaalslag doen van maaltijden tijdens mijn fietstocht door Denemarken!
Lunch van een restje quinoa, kikkererwten en halloumi aangelengd met besjes, munt en bieslook uit een enorme community tuin waar ik langskwam, die speciaal was voor iedereen die langskwam!
Te moe om te koken
Ontbijt, appel en kiembrood met kweepeerjam en schapenkaas
Samen gekookt met een Zwitserse dame die ook alleen fietste en we besloten een stuk samen op te trekken, pasta met vega notenballetjes, tomatensaus en schapenkaas
Kwam frambozen tegen
Aangekomen in Skagen, noordelijkste deel van Denemarken, na 70 km met westenwind windkracht 7 vond ik dit wel verdient
Ontbijt
Lunch
Bij een vegan foodtruck in Aalborg
Rustdag, pizza! Margherita met extra mozzarella, tomaatjes en sla
Lunch op het strand, rechtsboven is een typisch Deens gebak, nøddehorn, super lekker! Heeft qua smaak wat weg van bokkepootjes.
Uiteten in Klitmøller, alleen voorgerecht en dessert, dat was genoeg
Lunch gister
En avondeten gister, soto soep met noedels, paksoi en ei
Sterkte Froukje. Wel lekker avondeten. Ik denk zo maar dat ik me volgende week eens waag aan wat pasta carbonara. Is al weer lang geleden en altijd wel lekker.
lovemaylo
Geplaatst: 21-07-22 18:17
Sterkte Froukje
Lunch
Avond eten
Laatst bijgewerkt door lovemaylo op 21-07-22 18:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Ach Froukje, wat een drama . Heel veel sterkte met het verlies van je huisdier .
Voor de afwisseling van mij eens een lunch. Broodje roomkaas met verse groene kruiden en een vegetarische kroket van de Lidl (aanrader) uit de airfryer.
Wat een leuke vakantie maaltijden Suliko!
friezenfan2
Geplaatst: 22-07-22 18:07
Vandaag flammkuchen met rode ui en spekjes. Wat sperziebonen en een beetje salade. Was lekker.
Wat is het verschil tussen flammkuchen deeg en bladerdeeg? Dit recept vroeg om bladerdeeg.
Gisteravond entrecote met geroosterde aardappelpartjes.
En nu zelfgemaakte focaccia met bouillon en een vers stuk rookworst van de slager. Restjes haha.
lynnXtubbie
Geplaatst: 22-07-22 19:08
Een tijdje niet gepost maar wel wat foto’s gemaakt dus hier een inhaalslag: Gevulde pasta met spinazie en vega crispy sticks Heerlijk eten in toverland Pizza Pasta met vega gehakt en groente restjes Vega sate Bami