Too good to go

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Buxy

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 17:22

Hier een nieuw punt! Taarten winkel vlak bij m'n werk! Nu nog niks beschikbaar maar hopelijk binnenkort wel ;)

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 17:27

Ik heb voor vanavond van de all-you-can-eat gekocht.. om 22:15 halen dus dat wordt bewaren voor morgen. ben benieuwd.. als we er eten is het echt lekker, van allerlei keukens. Dus benieuwd wat ik ga krijgen vanavond! en fo het een beetje waar si voor het geld (net effe 4 euro per bon...)

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 17:53

*\o/*
Afbeelding

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 18:40

Nou ik scoor ook weer eens een pakket hoor... :')

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 19:07

Debbie schreef:

[ [url=m/YpRsas.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die had vast begrepen dat je een paardenliefhebber bent :')

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 19:24

Ach smaakt goed Deb :D koe of paard...vlees is vlees

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 21:07

Debbie schreef:

[ [url=m/YpRsas.jpg]Afbeelding[/url] ]

_O- _O- :')

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 21:10

Nee sorry dat gaat er echt niet in :o Heb het bij m'n ouders gedropt, samen met nog een heleboel dingen uit het pakket die ik niet lust, de andere helft is naar m'n zus gegaan.. Iedereen blij

Afbeelding

Bij de Bakker Bart echt een enorm pakket gekregen! Echt super blij mee :)
Afbeelding

-Heel Brood
-Stokbrood
- 2 room croissaints
- zak krentebollen
- zak bruine bolletjes
- zak croissantjes
- Paar harde broodjes en en croissant
- Chocolade muffin
- Pecan broodje
- Kaasstengel en volkoren stengels

Helft aan mijn zus gegeven, groot deel ingevroren en de rest morgen mee naar het werk :)

Cerosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 21:19

Afbeelding

Nou.. Ik heb voorlopig weer genoeg! Wat een pakket zeg. De fruitsalade gaat mee naar werk, net als het brood met de metworst er op. De kipdij filet is de vriezer in. De paling en de filet American ga ik zo op een toastje eten :D
Ook leuk: achter aan staat een pot verse soep! Alles zit er in, alleen nog even koken en pureren.

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 21:38

Wauw wat een bizarre pakketten komen er weer voorbij!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 21:52

En dan te bedenken dat dit anders simpelweg in de kliko zou belanden...

Eefsel2109

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 22:01

Ik heb weer een bon voor morgen, dit keer bij de jumbo. Ben erg benieuwd!

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 22:32

Ja bij de Bakker Bart waar ik het ophaalde deden ze pas sinds gister mee, verkoopster was ook erg enthousiast, blij dat ze niet meer zoveel weg hoefden te gooien. Ze vertelde dat ze al het brood normaal naar het hertenkamp brachten, maar de rest ging echt de prullenbak in...

xJolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 22:33

Vandaag bij de drie graefjes gehaald. Heerlijk! :9
Twee grote stukken taart, twee keer cake en een koek.

Afbeelding

Om de grootte van de taart te illustreren... daar heb je eigenlijk een ontbijtbord voor nodig want ze passen niet fatsoenlijk op een schotel :Y)
Afbeelding

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 22:38

Afbeelding

Zo dan! Wereldsmaken Utrecht. Dit zijn 4 bonnen hoor dus voor 4 personen. Maar ziet er zo goed uit! 4 x sushi ontdekt, salades, bakje carpaccio, nasi/bami/mihoen en vele gerechtjes erbij! Mjam mjam!!! De (net even iets meer dan) €16 absoluut waard (want ik weet dat dit lekker eten is!)

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 23:03

Ladonna1 schreef:
[ [url=m/Ec1jiE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nou.. Ik heb voorlopig weer genoeg! Wat een pakket zeg. De fruitsalade gaat mee naar werk, net als het brood met de metworst er op. De kipdij filet is de vriezer in. De paling en de filet American ga ik zo op een toastje eten :D
Ook leuk: achter aan staat een pot verse soep! Alles zit er in, alleen nog even koken en pureren.
mooiie pakketten allemaal weer!

Welke locatie was deze?

Cerosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 23:17

ChantalSmook schreef:
Ladonna1 schreef:
[ [url=m/Ec1jiE.jpg]Afbeelding[/url] ]

mooiie pakketten allemaal weer!

Welke locatie was deze?

Dit was bij de Deka bij mij in het dorp (Westzaan) Zeker voor herhaling vatbaar!

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 07:08

Zilfstar schreef:
[ [url=m/U61cEC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zo dan! Wereldsmaken Utrecht. Dit zijn 4 bonnen hoor dus voor 4 personen. Maar ziet er zo goed uit! 4 x sushi ontdekt, salades, bakje carpaccio, nasi/bami/mihoen en vele gerechtjes erbij! Mjam mjam!!! De (net even iets meer dan) €16 absoluut waard (want ik weet dat dit lekker eten is!)

Even een vraagje, niet specifiek aan jou hoor, ik lees het vaker hier... Maar vind je het niet ongemakkelijk om met meerdere binnen aan te komen :o ? Ik denk dat ik dat wel zou hebben namelijk.

DaraBariton

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 07:48

xJolijn schreef:

[ [url=m/412VN1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Om de grootte van de taart te illustreren... daar heb je eigenlijk een ontbijtbord voor nodig want ze passen niet fatsoenlijk op een schotel :Y)
[ [url=m/aFLeyG.jpg]Afbeelding[/url] ]

JALOERS! ♡♡
1x high tea gehad daar, zo lekker.
Maar het is voor mij niet om de hoek .

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 08:51

Ik heb net een bon gekocht van Broodjes en Taarten van Nune in Den Haag, circa 700m lopen vanaf kantoor. Ophaaltijd 11:30 - 12:00 dus komt precies goed uit :+ Ben benieuwd of het wat is en waar ik het kan halen, want het zit hier op het bedrijventerrein ergens.. :')

xJolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 09:09

DaraBariton schreef:
xJolijn schreef:

[ [url=m/412VN1.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/aFLeyG.jpg]Afbeelding[/url] ]

JALOERS! ♡♡
1x high tea gehad daar, zo lekker.
Maar het is voor mij niet om de hoek .

Het is absoluut ontzettend lekker :D als je echt graag wil dan kan ik best een TGTG daar halen en voor je meenemen hoor! Volgens mij woon je vlakbij :)

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 09:29

Suuszels schreef:
Zilfstar schreef:

Even een vraagje, niet specifiek aan jou hoor, ik lees het vaker hier... Maar vind je het niet ongemakkelijk om met meerdere binnen aan te komen :o ? Ik denk dat ik dat wel zou hebben namelijk.

Altijd als ik naar de supermarkt ga, koop ik ook meerdere bonnen. Dan kan ik altijd ook nog een pakketje brengen naar schoonouders of mn zus. Ik vind het voordeel daar ook aan dat je onderling nog een beetje kan mixen en dan heb je allemaal waar je wat mee kan :D Ik zelf vind het absoluut niet raar. Oké misschien als je naar zo'n all you can eat gaat en je koopt 10 bonnen dat ze je raar aan gaan kijken.. Maar heb ook wel eens bij een cateraar 5 bonnen gehaald; konden we met z'n 5en lekker eten die avond :j

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 09:52

Ik koop ook altijd meerdere bonnen. Ik ga wereldsmaken maar even inplannen van de week. Eerst mijn verstandskies eruit morgen voor ik weer aan eten denk. :+

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 10:03

Sunrise19 schreef:
Ik koop ook altijd meerdere bonnen. Ik ga wereldsmaken maar even inplannen van de week. Eerst mijn verstandskies eruit morgen voor ik weer aan eten denk. :+

Ow sterkte! Ja ik vind Wereldsmaken een aanradertje. Hij zei een goede recensie te geven... euhmmm waar kun je dat doen? In de app???

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 10:04

Suuszels schreef:
Zilfstar schreef:

Nee hoor. Ben met een gezin, dus 4 personen... dus tsja. Maar bij een bakker doe ik dat niet hoor. De mensen van Wereldsmaken waren er blij mee want na mij waren er nog maar 2 met 1 bon en dan had hij veel meer weg moeten gooien. Dus hij was heel blij mij aan zoveel lekker eten te kunnen helpen.