Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ladonna1 schreef:mooiie pakketten allemaal weer![ [url=m/Ec1jiE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nou.. Ik heb voorlopig weer genoeg! Wat een pakket zeg. De fruitsalade gaat mee naar werk, net als het brood met de metworst er op. De kipdij filet is de vriezer in. De paling en de filet American ga ik zo op een toastje eten![]()
Ook leuk: achter aan staat een pot verse soep! Alles zit er in, alleen nog even koken en pureren.
ChantalSmook schreef:Ladonna1 schreef:mooiie pakketten allemaal weer![ [url=m/Ec1jiE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nou.. Ik heb voorlopig weer genoeg! Wat een pakket zeg. De fruitsalade gaat mee naar werk, net als het brood met de metworst er op. De kipdij filet is de vriezer in. De paling en de filet American ga ik zo op een toastje eten![]()
Ook leuk: achter aan staat een pot verse soep! Alles zit er in, alleen nog even koken en pureren.
Welke locatie was deze?
Zilfstar schreef:[ [url=m/U61cEC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo dan! Wereldsmaken Utrecht. Dit zijn 4 bonnen hoor dus voor 4 personen. Maar ziet er zo goed uit! 4 x sushi ontdekt, salades, bakje carpaccio, nasi/bami/mihoen en vele gerechtjes erbij! Mjam mjam!!! De (net even iets meer dan) €16 absoluut waard (want ik weet dat dit lekker eten is!)
xJolijn schreef:Vandaag bij de drie graefjes gehaald. Heerlijk!
Twee grote stukken taart, twee keer cake en een koek.
[ [url=m/412VN1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Om de grootte van de taart te illustreren... daar heb je eigenlijk een ontbijtbord voor nodig want ze passen niet fatsoenlijk op een schotel
[ [url=m/aFLeyG.jpg]Afbeelding[/url] ]
DaraBariton schreef:xJolijn schreef:Vandaag bij de drie graefjes gehaald. Heerlijk!
Twee grote stukken taart, twee keer cake en een koek.
[ [url=m/412VN1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Om de grootte van de taart te illustreren... daar heb je eigenlijk een ontbijtbord voor nodig want ze passen niet fatsoenlijk op een schotel
[ [url=m/aFLeyG.jpg]Afbeelding[/url] ]
JALOERS! ♡♡
1x high tea gehad daar, zo lekker.
Maar het is voor mij niet om de hoek .
Suuszels schreef:Zilfstar schreef:[ [url=m/U61cEC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo dan! Wereldsmaken Utrecht. Dit zijn 4 bonnen hoor dus voor 4 personen. Maar ziet er zo goed uit! 4 x sushi ontdekt, salades, bakje carpaccio, nasi/bami/mihoen en vele gerechtjes erbij! Mjam mjam!!! De (net even iets meer dan) €16 absoluut waard (want ik weet dat dit lekker eten is!)
Even een vraagje, niet specifiek aan jou hoor, ik lees het vaker hier... Maar vind je het niet ongemakkelijk om met meerdere binnen aan te komen? Ik denk dat ik dat wel zou hebben namelijk.
Sunrise19 schreef:Ik koop ook altijd meerdere bonnen. Ik ga wereldsmaken maar even inplannen van de week. Eerst mijn verstandskies eruit morgen voor ik weer aan eten denk.
Suuszels schreef:Zilfstar schreef:[ [url=m/U61cEC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Even een vraagje, niet specifiek aan jou hoor, ik lees het vaker hier... Maar vind je het niet ongemakkelijk om met meerdere binnen aan te komen? Ik denk dat ik dat wel zou hebben namelijk.