Wat heb jij deze hele dag gegeten? Deel III

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 20:13

o: ovenbaked oats met banaan, aardbeien, walnoten en een beetje chocola
t: niks
l: na de sportschool snel een smoothie van banaan, cacao, griekse yoghurt en water met wat algenpoeder
t: restje havermout, halve rode paprika en twee stengels bleekselderij met yoghurtsaus
a: half maisbroodje met rode pesto, mozarella, beetje oude kaas en rucola.
Ik zou vis en gegrilde courgette maken, maar heb meer zin in hapjes bij mijn rode wijn:D
Dus ga zo wat gevulde eitjes maken, de vis gebruiken voor een hapje met wat rijst, een wrapje met kip en light roomkaas, paar blokjes kaas, vk cracker met houmous....zin in :)

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 20:15

O: Museliebol met een plakje kaas
T: Thee en gebakje
L: Aardappels brocoli met gehakt
T: Thee
A: boerenkool worst en een wit pistoletje met kruidenkaas

B: Schoonmaken, vegen en zo nog paard longeren

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 20:23

Gisteravond nog een plak roggebrood met pindakaas en 2 kleine plakjes kaas op, ik had blijkbaar even een wat voller dagje nodig.

Vandaag:
O: 46 gr havermout, 10 gr rozijnen, 6 gr amandel, 5 gr lijnzaad, 6? gr gedroogde cranberries, 1 appel (90? gr)
T: 5 gr cashewnootjes, half blokje 72% chocola
L: 2 gebakken eieren, 1 plak roggebrood met cottage cheese, en een prutje van 50 gr champignons, 90 gr cherrytomaatjes, zo'n 90 gr kidneybonen en 2 el gezeefde tomaten
T1: 120 gr wortel
T2: borrelnootjes, 3 handjes paprikachips en 2 blokjes kaas
T3: smoothie, halve peer, 1 appel, dv bosvruchten, 1 tl chia
A: snackbar geloof ik

B: 8 km hardlopen, 5 km mountainbiken, bosrit
D: water, 1.5 glas witte wijn, cappuccino

Had een nieuwjaarsborrel op stal, en me lekker even laten gaan op de borrelnootjes, veel verbrand ook vandaag, dus daar voel ik me niet zo schuldig over, dat er nu friet gehaald wordt vind ik dan weer minder, maar even kijken of ik voor mezelf wat anders erbijnkan maken.

Lis die bootcamp klinkt ontzettend intensief maar wel erg leuk! En die relaxte ochtenden heb ik ook altijd inderdaad, heerlijke momentjes zijn dat! :j

magli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 20:24

Many schreef:
Lis, geniet van je avondje snacken! Mensen vinden inderdaad altijd wel iets, ben je niet te dik, dan ben je wel te dun en is er vást iets met je aan de hand. Jij bent vorig jaar ook veel afgevallen toch? Misschien moeten ze nog wennen aan de nieuwe 'jij'. Ik hoor ook nog vaak 'Ben je nou alwéér afgevallen?' terwijl ik al een hele tijd een stabiel gewicht heb. Blijft blijkbaar toch hangen.

Magli, in lijnzaad zit ook omega 3, het vetzuur dat ook in vis zit. En anders visoliecapsules slikken?

Op het eerste, is gewoon jaloezie hoor van de mensen. Mss niet dat ze je het niet gunnen maar wel dat ze het zelf wel willen kunnen. En zo wat afgeven ;).

Ah super, ideaal, ik neem dat er bij als ontbijt maar deed dat meer omdat ik he lekkerder vind om allemaal verschillende dingen bij m'n ontbijt te doen. Doe dan meestal een goede soeplepel ofzo. Wist niet vd gezonde vetzuren, mooi zo :D.

AllstarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 20:35

O-50 gram havermout, 30 gram boekweitgrutten, 10 gram chia, 5 gram goji, 130 gram banaan, maca, kaneel en 10 gram honing.
T- 45 gram roggebrood, 10 gram pindakaas, 10 gram appelstroop en 60 gram mandarijn.
L- Chili sin carne met 100 gram rode paprika, 70 gram bruine bonen, 50 gram kidneybonen, 50 gram tuinbonen, 50 gram linzen en een halve maïskolf. En nog gok ik zo 100 gram gemengde salade, 40 gram tomaat, 40 gram komkommer, 15 gram feta en een theelepel sladressing.
T- 30 gram extra pure chocolade, peer, mandarijn, 80 gram studentenhaver en een volkoren cracker met kaas en komkommer.
A- Prei-mosterdsoep met broodjes uit de oven.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 20:46

Dagje amsterdam;

O; Havermout met soya melk, frambozen, kaneel en rozijnen
L; Broodje tonijn, rucola en komkommer
T; Witte chocomel en een reep van starbucks
A; Sandwich met kip, mango chutney, spinazie en nog meer maar dat ben ik vergeten
T; Wat popcorn

Eet zo nog een kipburgertje, met wat sla.

mandy358

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 21:25

Gister all you can eat day van gemaakt. Vandaag geprobeerd veel te eten om eetbui te voorkomen (lastige eet momenten ivm werk en les) sorry alweer alleen een lijstje! Even pta week knallen en dan mag ik van mezelf weer op de laptop dus kan ik mee kletsen :)

6:00: magere yoghurt met een peer en 4el muesli erdoor
11:30 1 polderlandendubbeldonker boterham 3 waldcornbeschuiten (kaas tomaat komkommer/pindakaas)
15:30 magere yoghurt met een sinaasappel en 2 el muesli erdoor
18:00 doperwten, vleesvervanger, gebakken aardappelen. Stukjes manderijn/peer/appel

D: water (misschien straks nog een drankje)
B: 4,5 u werken bakker(loop en sta werk), 2 km fietsen, half uur priveles met paard, 20 min flink doorlopen, ongeveer 1u op stal bezig geweest

Kan het kloppen dat als je slaapgebrek hebt je meer honger hebt? Erg drukke stress volle week gehad, dus slecht en weinig geslapen. Vandaag van 6:15 tot 15:30 maar 45 min gezeten en verder drukdruk. Ben daarna ook op de bank in slaap gevallen, dat overkomt mij nooit. Me lichaam is een beetje in de war geloof ik.
Laatst bijgewerkt door mandy358 op 18-01-14 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt

__Leonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 21:26

__Leonie schreef:
Vandaag na gister weer netjes. Volgens mij kan ik chips niet meer verdragen ofzo.
Nu al twee weken achtereen helemaal niet lekker, terwijl ik voorheen daar geen last van had.

O: havermout met yoghurt en chia
L: 2.5 zuurdesem (dacht ik kan ook spelt zijn) boterham met klein beetje pesto, kaas en tomaat.
T: banaan en 2 kiwis
A: Roerbak van verse broccoli, paprika, 2 handen spinazie ui, knoflook met ong 50 gram noodles en wat ongezouten noten.
T: 2 mandarijnen

B: 14 km fietsen, een paard rijden. Uur met de hond fietsen en wandelen. Nog een half uur flink doorgewandeld met de hond
D: Water en groene thee

Tot nu toe alleen nog ontbijt en lunch op. Dus zo eerst even snel rijlessen en dan tussendoortjes :)

Lijstje af voor vandaag. Mijn avond eten was heel erg veel.
Maar wel lekker veel groenten en geen slecht sausje ofzo erbij.
En lekker veel bewogen vandaag :)
Morgen weer een wat grotere lunch, maar voelde me op dat moment niet heel lekker.
Vandaar iets minder als normaal.

Horse_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 21:56

Eline, dat las ik laatst ookal maar ik las 15-20%. Wil jij de opleiding voeding & diëtiek gaan doen? Heb ik ook over na gedacht, maar een vriendin van mij is er mee gestopt, omdat ze het te veel over psychologie vond gaan (wat natuurlijk heel erg logisch is, want mensen hebben niet zomaar over-/ondergewicht, maar dat had zij niet verwacht.) Ook vond ze het veeel te veel over wat de voedingswijzer goed vind gaan. Ik heb daarom gekozen voor de opleiding Sport, gezondheid & management, waar ik bij het gezondheidsgedeelte ook veel over gedrag krijg van waarom doen mensen dit en dit en hebben ze overgewicht en hoe kan je ze daar mee helpen. Bij deze opleiding kan ik volgend jaar een cursus voeding en dietiek volgen, wat ik dus ook zeker ga doen :)

Phor, apart eigenlijk he wat zwangerschap inneens met je lichaam kan doen :j

Lis, hier werd de laatste tijd ook veel zorgen om mij gemaakt en vroegen ze aan mn moeder of ik toevallig een eetprobleem heb of een sportverslaving :')

Arina, je hebt wel erg weinig gegeten, misschien kan je nog wat fruit etc eten?

Fleur, hoef je je ook niet schuldig om te voelen :D

Horse_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 21:58

Horse_xx schreef:
Mijn lijstje:
O: 45 gr havermout, 10 gr lijnzaad, 15 gr pindakaas, appel-peer muffin
T: -
L: 300 gr zelfgemaakte erwtensoep, 1 gekookt eiwit, 138 gr peer
T1: 30 gr kiwi, 6 gr pure chocola 76%
T2: 40 gr volle yoghurt (toen was ie op) 50 gr granola (zelfgemaakt), 64 gr kikkererwten
A: Salade van ijsbergsla, tomaat, komkommer, augurk, zwarte olijf, paprika en gegrilde kip
T: 3 gamba's (hadden mijn ouders bewaard voor me :Y)beker chocolademelk van 150 ml amandelmelk(zonder suiker) 5 cacao en een beetje water notenmix

B: 75 min KT

1675.42 kcal (heel weinig terwijl ik best veel gegeten heb en nog ga eten) maar ik zit vandaag erg hoog in het vet 73 gr. Iemand een idee hoe dit kan?

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 22:22

mandy358 schreef:
Kan het kloppen dat als je slaapgebrek hebt je meer honger hebt? Erg drukke stress volle week gehad, dus slecht en weinig geslapen. Vandaag van 6:15 tot 15:30 maar 45 min gezeten en verder drukdruk. Ben daarna ook op de bank in slaap gevallen, dat overkomt mij nooit. Me lichaam is een beetje in de war geloof ik.

jep, dat klopt wel, is denk ook compensatie, je rust niet genoeg, je motor moet langer branden, dus meer trek/honger

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 22:34

zodiacje schreef:
Sorry alleen ff snel tussen de bedrijven door posten :o

Gisteren ook nog een mango bij de lunch.

vandaag:
o: smoothie magere yoghurt, granaatappel sap, 25gr whey, havermout, chia, peer, kiwi en banaan.
en een plak 48+ kaas
l: drie scrambled eggs met twee vezelrijk crackers
T: 25 gr whey shake na het sporten
T: vier handjes cashew noten (gezouten)
A: in restaurant drie witte stukjes stokbrood met hummus, risotto met champignons, zongedroogde tomaat en parmezaanse kaas.
Toe baklava met een bolletje ijs.
een glas ijs thee

B: half uur kracht training en half uur low impact cross trainer

Fijn weekend meiden!

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 23:27

Hmm toch verstandig niet de kroeg in en in plaats daarvan na het werk lekker een glaasje baileys thuis genomen <3

Ik voel me nu vrij vol, komt denk ik omdat ik later uit bed was en er zo alweer in ga duiken. Maargoed op zich is alles voedzaam behalve de 'tuc koekjes' en maria biscuitjes.

O: 50 gr. havermout/lijnzaad/rozijn/melk
L: 4 kleine sneetjes speltbrood met bio pindakaas, stroop en zuivelspread + sinaasappel
T: 5 kleine nep tuc koekjes
A: 100 gr. noorse zalm, 2 tomaatjes, augurk en komkommer + Mexicaanse soep (tomatenbasis met rijst, mais, kidneybonen, zwart oogbonen)
T: 250 gr. magere kwark met rozijn/lijnzaad/kaneel
T: 2 kleine peertjes, 4 kleine maria biscuitjes en een glaasje baileys.
B: uurtje fietsen

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 23:47

Paar dagen geen lijstjes gepost door drukte maar heb (bijna) alles teruggelezen. Hele mooie lijstjes komen er ook weer voorbij, erg motiverend *D Vandaag apart dagje gehad maar dat is elke zaterdag wel zo eigenlijk. Mis wel mn fruit een beetje maar dat komt morgen dan wel weer :j

O: griekse yoghurt, aardbeien, havermout, lijnzaad
B: 1 uur paardrijden
L: waldkorn bol met rookvlees, chocolade croissantje
B: 2 uur shoppen, 10 minuten fietsen
A: groene tagliatelle met een heerlijk sausje (at bij vriendje, zat in de saus in ieder geval room en paprika , verder geen idee )
B: 10 minuten fietsen
T: griekse yoghurt met ananas en tarwevlokken, maisvlokken
T: bakje chips (beetje naturel en beetje paprika)

Planning voor morgen alvast:
O: yoghurt met havermout en ananas, ovenbroodje met kaas
T: cracker met paturain light en komkommer
B: 1 uur flink doorwandelen met folders lopen
B: 1 of 2 uur lopen in het bos/strand
L: lunch in een restaurant
T: appel en sinaasappel
A: ?
T: yoghurt of (groot) stuk fruit, havermoutkoekje

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 00:14

Ik ben toch nog blij met vandaag, had het 'erger' verwacht (:
Als ik wist dat we in de avond pannenkoeken gingen eten, had ik geen appelstroop op die boterham gedaan. Maar toch. Appelstroop :9

Rinse Appelstroopverslaving :Y)

Citaat:
O: Havermout met yoghurt en lijnzaad, schaaltje met aalbessen, yoghurt drink
B: 15 min fietsen, 29 km/h
T: Mandarijn
L: Drie boterhammen, met halvarine, ham, kaas en appelstroop.
B: 15 min fietsen, 25 km/h
T: Appel
A: Twee pannenkoeken, een met kaas (deze was dik) en een met rozijnen en appel (beiden met olijfolie bereid), 10 gr. appelstroop.
B: 30 min hardlopen, 10 km/h
T: Halve frikandelbroodje
T: Roze koek
T: 9 gram chocola 85%

2020 kcal.
+ de lijnzaad doet zijn werk, ben ik blij mee :'D

Ein-de-lijk weer aan het hardlopen begonnen, na een vrij lange stop. En nog steeds een mooi tempo voor 5 km (al zeg ik het zelf). Dus eigenlijk maakt dat heel mijn dag compleet :')

Ik heb nog twee pannenkoeken over, dit wordt mijn middageten voor maandag dus. Een pannenkoek met appel en een pannenkoek met champignons. Binnenkort gaan we verhuizen en gaan we wss vaker pannenkoeken eten aangezien dit goedkoop voedsel is ...

dressagelady schreef:
Ik denk dat je op jouw leeftijd niet teveel bezig moet willen zijn met heel clean te eten, maar je kunt wel de extreem veel suikerhoudende dingen zoals sultana beter vervangen door fruit oid. Daarnaast is varkensvlees en zéker halvarine voor niemand goed..

Ik bereid mijn eten normaliter niet met olijfolie oid, dus vandaar dat ik halvarine erop doe. Ik houd tevens niet van droog brood.
Ik heb net gegoogeld en lees dat ik beter op roomboter over kan gaan. Is dat wel gezonder?
Ik doe normaliter niks bakken met olijfolie oid, dus heb wel iets van boter nodig (tenminste, ik had ooit gelezen dat je boter/olie niet helemaal moet uitbannen, waarom weet ik niet meer..)

Mijn achterham, die ik vaak gebruik, bestaat uit 76% varkensvlees. Toch heel weinig vet (2g), is dat nog wel te doen of? Tenminste, ik dacht dat varkensvlees ongezond zou zijn vanwege de vetten ...

(sorry maar dit zijn allerdaagse producten voor mij dus ik vind dit ietskes belangrijk := )

Nog bedankt voor je antwoord trouwens, ik wardeer dit zeer (:
Wat zijn mijn reacties altijd huge trouwens, sorry daarvoor ._.

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 02:44

fleur_yen schreef:
Vandaag:
O: 46 gr havermout, 10 gr rozijnen, 6 gr amandel, 5 gr lijnzaad, 6? gr gedroogde cranberries, 1 appel (90? gr)
T: 5 gr cashewnootjes, half blokje 72% chocola
L: 2 gebakken eieren, 1 plak roggebrood met cottage cheese, en een prutje van 50 gr champignons, 90 gr cherrytomaatjes, zo'n 90 gr kidneybonen en 2 el gezeefde tomaten
T1: 120 gr wortel
T2: borrelnootjes, 3 handjes paprikachips en 2 blokjes kaas
T3: smoothie, halve peer, 1 appel, dv bosvruchten, 1 tl chia
A: snackbar geloof ik 1 kaassouffle, prutje van champignons, 1 gele paprika, 3 el kidneybonen, wat gezeefde tomaten, niet erg origineel zo na m'n lunch maar het is zo lekker makkelijk :')
T: 2 blokjes pure chocola

B: 8 km hardlopen, 5 km mountainbiken, bosrit
D: water, 1.5 glas witte wijn die veel harder aankwam na licht eten en intensief sporten, cappuccino, thee

Wat te laag ik kcal tegenover m'n verbranding vandaag denk ik, kon niet alles invullen aangezien ik geen laptop had, maar ik schat dit op 17/1800 en wel rond de 24/2500 verbrand. En iets teveel vetten binnengekregen denk ik. Is niet bewust gegaan allemaal, maar ik maak het morgen wel goed met een gezond all you can eat dagje

Trouwens, om even terug te komen op alle bietengesprekken hier laatst, gaat het dan om de rauwe rode bieten? Ik heb ze zien liggen bij de supermarkt maar niet meegenomen omdat ik niet precies wist of dat ze waren.

Emily, die vragen van jou komen allemaal terug in de voedselzandloper, alleen kan ik de antwoorden nu niet opdreunen, ik kan het morgen wel even voor je opzoeken :)

Noeps

Re: Wat heb jij deze hele dag gegeten? Deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 03:10

Ik koop voorgekookte. Bij de Lidl liggen ze op de AGF-afdeling in plastic vacuüm verpakt. Dan zijn ze direct klaar om in bijv een smoothie te doen. Rauwe bieten heb ik nog nooit gehad.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 09:21

de voorgekookte bieten nog nooit geproefd. smaaktd at hetzelfde als uit een potje? Allen dan zonder allemaal toegevoegde stoffen?

O: 50 gr havermout/lijnzaad/melk
T: Sinaasappel
L: 3 BB met zuivelspread en een tomaatje
T: Banaan
A: rijst met restje wrap vulling en wat tomaat/komkommer/augurk + magere yoghurt met lijnzaad
T: Naar de bios, film duurt drie uur en gaan na het eten. Wil eigenlijk niet echt iets snoepen dus hoop met een volle buik daar te zitten.
B: uur fietsen

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 10:37

Je kunt de bietjes toch ook gewoon zelf even koken? Gewoon verse rauwe bietjes halen en in een pannetje gooien.

Plannig voor vandaag:

O: 30 gr spelt, 30 gr havermout, 50 gr banaan, 15 gr lijnzaad, 10 gr tarwezemelen
T: eiwitshake
L: Zelfgebakken speltbroodjes van 100% volkoren speltmeel. Met een gekookt eitje, salade en nog wat zoet beleg
T: weet ik nog niet
A: 100 gr gebakken aardappels in schil, 200 gr doperwten, 1 spinazie kaas burger, beetje appelmoes
T: weet ik nog niet

D: water, thee
B: 5 km hardlopen

Kom zonder de twee tussendoortjes op ongeveer 1500 kcal uit. Beetje lastig te berekenen nog doordat ik mn lunch nog niet helemaal weet. Kijk na mn lunch wel wat ik er nog bij kan/ga eten als tussendoortjes.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 10:57

Gisteren nog wat veranderd:

phormicola schreef:
O: 200ml halfvolle yoghurt, 1 appel, 15gr oerzoet, 20gr havermout
T: 1 pakje crackers, 1 snee Allisonbrood, 1 tomaat, 20gr rookvlees, 2 Maria koekjes, 1 Marokkans zandkoekje :9
L: 1 snee Allison, 15gr pindakaas, 300gr gekookte winterwortel met 30gr houmous als dip, 2 roereitjes
A: 2 sesamkadetjes, 100gr rundergehakt + boter om te bakken, 15ml ketchup, beetje mayo, ui, ijsbergsla, 35gr jonge kaas (cheeseburgers) 150gr gekookte kipfilet, 500gr pompoen, 15gr roomboter
T: 25gr Milka chocolade

2100kcal: 85gr eiwit, 201gr kh, 95gr vet
1668kcal: 96gr eiwit, 161gr kh, 63gr vet

Uiteindelijk te weinig gegeten. Na de chocola voelde ik me eindelijk weer beter, maar toen moesten we al naar bed :Y) Vandaag voel ik me gelukkig niet misselijk =:)

__Leonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 10:57

O: havermout met yoghurt, chia en banaan
L: 2x een dubbele boterham met kaas, pesto en tomaat.
T: kiwi en 2 mandarijnen
A: wraps met gerookte zalm, pesto, spinazie, knoflook en pijnboompitten

B: 14km fietsen, een paard rijden, 20min wandelen

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 11:59

Kost het jullie in het weekend ook meer moeite dan doordeweeks om gezond te eten?

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 12:22

Ik heb gisteren af en toe stil meegelezen, maar weet nu niet goed meer wat ik allemaal wou reageren...

Die bootcamp klinkt ontzettend zwaar Lis! Het klinkt echt military style :))

Fleur: Het originele recept was met gekookte bietjes, maar ik had nog geraspte bietjes staan, en dat vond ik zo heerlijk dat ik het de tweede keer weer met geraspte bietjes heb gedaan :+

Tiggs: Bij mij is het andersom: door de week ben ik op kamers met mijn vriend, omringd door lekkers in de stad (want er zit wel overal een artisanaal bakkertje oid), en dan kost het mij ook veel meer moeite. Mijn weekeindes zijn altijd zo vol (met de paarden), dat ik geen tijd heb om te snoepen. Maar als ik een keer een dag lekker lui op de bank hang, dan zou ik alles op eten :o Sterkte!

Smakelijk Phor :)

Vandaag:
O: 80 g haver, 100 ml rijstmelk, 150 ml amandelmelk, lijnzaad, chia, gojibessen, water, amandelschaafsel; glas soja ongezoet, groene thee
B: Paarden verzorgen
L: 3 sneetjes volkoren brood, belegd met: geitenkaas, pesto, tomaat, rucola; cottage cheese, appel, knoflook, schijfjes rauwe biet; wortel-martino met tomaat
T: Banaan, koffie
A: 70 g ongekookte linzen, 200 g gestoofde sperzieboontjes, sojaburger
B: Paarden verzorgen
T: Halve mango + sinaasappel

Ongeveer 1870 kcal, 95 g eiwit; het kan nog gewijzigd worden, want morgen examen dus vandaag heb ik meer honger :+

De weegschaal gaf aan dat ik 300 g bijgekomen zou zijn (bovenop nog een kilo die in de weg zit sinds de feestdagen), maar daar geloof ik lekker niks van. Ik sport veel, eet netjes, de verhoudingen kloppen, dus misschien houd ik vocht vast aangezien ik niet veel drink tegenwoordig; ik vergeet het steeds. Ik ga dus lekker eigenwijs verder doen zoals ik bezig ben :Y) Maar dan wel meer drinken.

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 12:24

Tiggs schreef:
Kost het jullie in het weekend ook meer moeite dan doordeweeks om gezond te eten?

Nee gek genoeg niet. Nouja tenzij ik ook een heel druk weekend heb met verjaardagen/uitstapjes oid. Maar in een normale week vind ik de weekenden echt een verademing omdat ik dan rustig de tijd heb om mn eten te maken. Doordeweeks moet ik het echt strak plannen anders verval ik heel snel in de ongezondere keuzes omdat ik dan teveel trek krijg en te weinig eten meeneem.

magli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 12:59

Vandaag :)

O: magere melk (scheutje), magere verse kaas, lijnzaad, 1 golden kiwi, havermout, kaneel, chia
1 kleine boterham met boter en jonge Gouda (laat ontbijt, veel honger :p)