Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DaraBariton schreef:Ik heb woensdag een Monchoutaart gemaakt met Oreo koekjes erin en eropHij was echt heel lekker! Ik hou echt van monchoutaart maar vond hem zo gewoontjes dus via google vond ik een recept
_Nikita schreef:Ik ben op zoek naar een lekker brownie recept, aangezien internet er vol mee staat zie ik door de bomen het bos niet meer. Welke is nou echt lekker met een stevige buitenkant en een zachtere binnenkant?
FuGeLiCu schreef:Je appeltaart ziet er lekker uit Saskia, idd wat smeuiger dan een normale appeltaart. Ben ook benieuwd naar het recept!
SF: oe cranberrie cupcakes! Ik wil eigenlijk ook zelf eens iets met cranberries of bosbessen maken. Heb je verse of diepvries gebruikt?
Gisteren voor de visite een klein appeltaartje gemaakt, was lekker. En de springvorm van 20cm gebruikt, dus taartje is nu ook mooi op.Straks wil ik proberen een appelbrood te maken. Idee komt eigenlijk van de AH kerstfolder, je kunt bij AH een appelbrood kopen, toen bedacht ik om dat maar eens zelf te proberen. En SaskiaB noemde het ook hier in het topic. Ik maak wel vaker mueslibrood of chocoladebrood of kaneelbroodjes, maar appelbrood wordt voor het eerst. Ben benieuwd of het wat wordt, haha!
Kristie schreef:_Nikita schreef:Ik ben op zoek naar een lekker brownie recept, aangezien internet er vol mee staat zie ik door de bomen het bos niet meer. Welke is nou echt lekker met een stevige buitenkant en een zachtere binnenkant?
Ik ga met kerst deze maken: http://www.ah.nl/allerhande/#/recepten/ ... ade+gember -heb m alleen nog niet gemaakt dus weet niet of ie lekker soppig is. Ik denk dat je m vooral niet te lang in de oven moet doen...
Ik ga dinsdag voor de vergadering op mijn werk wat bakken. Ga denk ik een chillid cheescake en een worteltaart bakken.
Kristie schreef:Siggislief wat is jou recept voor een worteltaart? Ik heb een worteltaart recept van een collega gekregen, die erg lekker is maar ik vind die van de Bagels&Beans nóg lekkerder, mijn recept heeft dus nog een beetje perfectie nodig...
siggislief sushi en taart?![]()
Edit ik heb gister van een vriendin een 'Christmas fruit cakemix gekregen van http://www.grannys.nl "een ouderwets lekkere kerstcake op basis van Moskovisch beslag met stukjes aardbei, appel, kers, sinaasappel, perzik en Italiaanse bitterkoekjes."( het ziet er ook zo leuk uit: 'wacht nog even met proeven anders gaat hij op'.)