MarjoEisla schreef:heej myra jij ook in dit topic!!
ik zie dat jullie allemaal een lijstje bijhouden met wat jullie eten haha zal ik ook maar even doen dan.
Als ik intyp bij caloriechecker valt het mee mijn dag 1388 en is dat te weinig. Raar want voor mijn gevoel heb ik super veel foute dingen op..
o: bakje melk met special k en mandarijn
t: appel
l: 2 bruine boterhammen met sandwichspread en kaas
t: plakje cake, fruitkick, 2 zaanse koekjes, dropjes (4) erg he

a: tartaar, 1,5 aardappel snijbonen
Heyz! 
Vind je dagje niet zo erg gek hoor. Tuurlijk, dat plakje cake, fruitkick, zaanse koekjes en dropjes liever niet natuurlijk, maar je ontbijt is opzich wel goed en je lunch ook.
Probeer iets met meer vezels te nemen in het ontbijt (ik neem dus brinta zoals ik pm'de, maar je kunt ook iets als magere yoghurt nemen met muesli. In muesli zitten alleen wel veel calorieen
)
Sandwichsspread kun je misschien vervangen door vleeswaar en de kaas door magere kaas, etc!
Probeer alles in te vullen op http://www.valtaf.nl , veeel nauwkeuriger! Ik vind de caloriecheker niet eens zo betrouwbaar..
@ Sylhouet: ja is inderdaad 42 km. Mijn vader had er toen 5 uur en een kwartier over gedaan. Wil het zeker een keer doen, maar is echt een ingreep op je lichaam -> moet net iets meer tijd hebben om verspreid te trainen dan. Ik kan nu alleen zaterdag, zondag en maandag hardlopen. De rest lukt niet. Gelukkig is dit wel meer in de toetsweken (en verspreid) en vakanties.
Mijn dagje..
Citaat:
10:00 O= brinta, cup-a-soup kip, halve appel
12:00 T= boterham 30+ kaas
13:00 L= magere yoghurt met halve appel, 2 peren
15:00 T= appel
17:00 T= vitalinea bakje, cup-a-soup kip, 1 knackerbrod sesam
19:00 A= procencaalse wokgroente, gyrosreepjes, zilvervliesrijst
20:00 T= 1 appel
23:00 T= 1 knackerbrod
8:45-9:55= 10 km hardlopen
ongeveer 65 min fietsen
1,5 uur aikido
Aantal kcal= 1300
Netjes dus, merkte dat ik met 1200 kcal per dag te veel afviel (vorige week maandag ongeveer 53 kg, vandaag was het 51,3 kg
). Gaat te hard, en dat wil ik niet.
Denk dat ik er nu 1300 per dag dan van ga maken.