Misschien even je lijstje nalopen of je alle waardes goed hebt ingevuld.Ik wil ook graag weer eens custard maken maar vind m uit pak ook mierzoet en niet zo gezond. Misschien toch ook zelf maar eens gaan experimenteren dan
Lijstje voor vandaag:
O: 30 gr spelt, 30 gr havermout, 50 gr blauwe bessen/framboos DV, 15 gr lijnzaad, 10 gr haverzemelen
T: 2x speltboterham met 1 plak 30+ kaas
L: Stoofpotje van: 100 gr courgette, 50 gr broccoli, 80 gr kikkererwten, 40 gr sperziebonen, 100 gr quorn, pietsje sate-saus (zat al bij de quorn nog van gister)
T: eiwitshake
A: 150 gr pizza + grote salade met tomaat, paprika, komkommer en nog het een en ander
T: 200 ml soja-yoghurt, 1 appel, 10 gr tarwezemelen
Kom in totaal op 1780 gegeten kcal tegenover 1750 te verbranden kcal. Dus dat klopt nagenoeg precies
Moet ik me er verder ook netjes aan houden natuurlijk
Maar neem zo nog een eiwitshake dus dan kan ik er tot het avondeten wel tegenaan. Hoogstens verander ik de soja-yoghurt nog voor boekweitgrutten als ik meer zin heb in een warm toetje. Maar dat scheelt niet enorm veel. kcal: 1780 - eiwit: 110 gr - vet: 55 gr - koolh: 190 gr - vezels: 43 gr
Blij met mn lijst van vandaag. En dat zelfs met een halve pizza erin
Vetten uit noten zijn gewoon gezond, dus een keer wat hoger kan volgens mij echt geen kwaad.
Maar misschien toch de combinatie van alle producten bij elkaar die het toch doen aantikken

Maar de opvoeding begint nu al, want dat mag natuurlijk niet van mama
Sowieso ben ik vrij gespierd wat je nu in de winter niet echt ziet maar zie er helemaal niet mager uit vind ik.
en een groene salade