Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cheetahfan schreef:FuGeLiCu, op de site Yummyinmytummy staan veel plaatkoek-recepten.
FuGeLiCu schreef:Oee dat klinkt goed SaskiaB! Heb je een receptje? (ik ga nameljik donderdag/vrijdag de boom op zetten, haha)
Ben benieuwd naar de recepten uit jullie boek nientje en Siggislief. Vind het gebaar van het boek zo aanbieden nog steeds erg cool.
Heb zelf van Sinterklaas het boek 1001 cupcakes, koekjes en andere zoete zonden gekregen. Daar maar eens rustig door heen bladeren, maar plaatjes zien er jammie uit!
Voor de kerst neemt iedereen bij ons wat mee. Nu zouden wij wat lekkers maken voor bij de koffie. Liefst alleen niet te groot, omdat we daarna ook gaan eten. Hebben jullie nog ideeën?(uiteraard ga ik ook mn nieuwe boek doorspitten)
SaskiaB schreef:FuGeLiCu schreef:Oee dat klinkt goed SaskiaB! Heb je een receptje? (ik ga nameljik donderdag/vrijdag de boom op zetten, haha)
Ben benieuwd naar de recepten uit jullie boek nientje en Siggislief. Vind het gebaar van het boek zo aanbieden nog steeds erg cool.
Heb zelf van Sinterklaas het boek 1001 cupcakes, koekjes en andere zoete zonden gekregen. Daar maar eens rustig door heen bladeren, maar plaatjes zien er jammie uit!
Voor de kerst neemt iedereen bij ons wat mee. Nu zouden wij wat lekkers maken voor bij de koffie. Liefst alleen niet te groot, omdat we daarna ook gaan eten. Hebben jullie nog ideeën?(uiteraard ga ik ook mn nieuwe boek doorspitten)
Ik heb geen recept, heb gewoon wat gedaan haha. Was te beroerd een Engels recept te vertalen. Heb broodmix gebruikt, appel, donkere basterdsuiker, kaneel, roomboter en een beetje geroerd, gemend, geprutst. En toen was er een brood haha.
Latruda schreef:s1993 schreef:Wat is baked alaska precies? Ik ken alleen de Ben&Jerry's ijssmaak daarvan (die ik trouwens heeeerlijk vind)
[ Afbeelding ]
Vrij simpel eigenlijk. Een laagje cake, bolletje ijs en daarover heen eiwitschuim wat je met een brulee brander bruin maakt.