ilovelucky schreef:Ik heb mijn eetschema's voor deze week gemaakt en in andere topic gepost, willen jullie hem hier ook zien en evt. nuttige opmerkingen maken?
welk topic? linkje?
ingrid, wat een gedoe met je ouders en niels. kan me voorstellen dat je er goed moe van wordt.
ellen, hoe is het vandaag met je wangen?
ik had vrijdag dus een off-day. wat was: hans was EN de autosleutels EN de huissleutels kwijt. Grote paniek, dus gebeld naar mijn werk of ik de bos in mijn tas had zitten. Nee dus.... Naar huis gefietst om de reservesleutels te geven (die heb ik standaard aan mijn bos) zodat hij naar zijn werk kon.
Samen nog een half uurtje het huis op zijn kop gezet maar niets gevonden. Hans 2 uur naar zijn werk geweest, had geen rust in zijn kont en is weer naar huis gegaan. weer alles bekeken en niets gevonden. Buiten gezocht (in het slot laten zitten? naast zijn jaszak gegooid ipv erin) en bij de politie navraag gedaan. Allemaal niets.
Leasebedrijf gebeld: auto moest nieuwe sloten en nieuwe sleutels (katjing, 1000 euri) en de auto mocht niet voor de deur staan maar bij de dealer binnen. Auto samen naar dealer gebracht (ik was inmiddels ook klaar met werken) en een vervangende auto gekregen.
Thuis weer alles op z'n kop gezet maar wederom niets. In schoenen, kledingkast, jaszakken, broekzakken, wasmand, wasmachine, vaatwasser, koelkast en vriezer gekeken. Zelfs in de konijnenhokken. Nope! nergens wat te vinden.
Voordeurslot en achterdeurslot vervangen en een zeer ongezellige avond gehad.
Zaterdagochtend gaan skieen met de les en na terugkomst douchen. Hans wil zijn koortslippleisters pakken en ook die zijn kwijt. 1+1 is 2,dus die moeten naast de sleutels liggen, maar waar?
Hans krijgt een brainwave, stormt naar de zolder en brult 'ik heb ze!'. Waar lagen ze nou? Bovenop de kledingkast op zolder, waar hans ze had neergelegd omdat ie nog even iets uit een gereedschapskist moest halen voor een collega...
Te bizar allemaal, want ook op zolder had ie al gekeken...
Gisteren dus snel de eigen auto opgehaald, de leasemaatschappij op de hoogte gesteld, alle nieuwe sloten en sleutels afbesteld en het weekend kon beginnen.
Schade; nieuwe sloten op voor en achterdeur (katjing) en 1 dag huurauto (100 euri).
Na het sleutelincident weer tig uur bij de keukenboer gezeten en een fijne keuken uitgezocht. Offerte viel hoger uit dan dat we wilden, dus we moeten kijken of we ergens concessies gaan doen en welke dat dan worden.
Nu ff 3 weken geen keukens, eerst wintersport en studie!
Voor vandaag: een balansdag want heb echt al 2 dagen slecht gegeten. Moet ook studeren de hele dag, dus beweging is minimaal.