Myra schreef:Hallo iedereen
Ik ben even hier weg geweest, heb me echt vréselijk gedragen qua vreetbuien die helaas weer uitliep tot vreetweek... durf nu gewoon niet te douchen, laat staan wegen![]()
Ik ben vandaag langs de psychologe geweest. Ik zag er toch wel erg tegenop en was behoorlijk zenuwachtig in de wachtkamer maar ze was heel aardig. Ruim een uurtje gepraat en hebben geprobeerd een duidelijk doel te maken (wat nogal lastig was, want aan de ene kant wil ik absoluut niet meer aan eten denken omdat ik daar elk uur wel bezig mee ben, aan de andere kant moet en zal ik mijn streefgewicht proberen te behalen). Was toch wel even lastig. Ga het in ieder geval proberen want ik word gek van mijn hoofd en al helemaal mijn gedrag dat door al dat afvallen wordt beïnvloed. En als we er niet met de 1ehulps-psycholoog uitkomen word ik doorverwezen, of het wordt natuurlijk wel opgelost wat heel fijn zou zijn. Schijnt dus een stuk complexer eetprobleem te zijn dan ik had verwacht, toch eigenlijk best gek om daar achter te komen.
Om een lang verhaal kort te maken (hehe) probeer ik hier zo min mogelijk te komen. Of ik houd het nog wel bij, maar dan probeer ik hier om de dag te komen.
Ik lees nog even paar dingen bij
Wat is je streefgewicht nu dan Myra? Moet je nu wat aankomen?
En wat is de planning van de psycholoog dan?
In ieder geval veel sterkte en succes!