Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jaduuh schreef:Hmm, laten we 't daar maar niet over hebben.
Sizzy schreef:Beweging: vrij weinig op het standaard werken etc na. Ik wil naar buiten
trisca schreef:Heerlijk weer, maar ik lig in bed. Komt er aan alle kanten uit![]()
![]()
Hopenlijk knap ik zo nog wat op, maar ben momenteel te beroerd om te gaan zitten.
Annetje schreef:Ik heb me net gewogen --> 60kg
Sizzy schreef:Edit: toch besloten dat ik vanavond ga hardlopen, wordt wel pas om uurtje of half 10 dan wrs, want ga eerst bij een vriendinnetje eten. Verbruik vandaag zo'n 2265 kcal dan
Myra schreef:Vanochtend de 10 km gerend voor de eerste keer, ging echt goed!!
Nienke_ schreef:Gisteravond het akelige bericht gehad dat mijn oom een hartstilstand heeft gehad. Na een half uur reanimeren hebben ze de hoop opgegeven. Hij was pas 67 jaar geworden. We hadden goed kontact.![]()
Matthijs is vandaag jarig dus er hangt een verdrietige sfeer over wat zo'n leuke dag hoort te zijn.
Ik heb vanochtend een punt moccataart als ontbijt gehad. Tevens is het ook mijn tussendoortje.
Sizzy schreef:Ik eet ook al om 7u tegenwoordig, daarna lunch ik tussen 12:00 en 13:00. Dan heb ik al moeite om het fatsoenlijk te redden (met tussendoortjes) tot 19:00/20:00 etenstijd 's avonds
Citaat:10:00 O= brinta, cup-a-soup kip, halve appel
12:00 T= boterham 30+ kaas
13:00 L= magere yoghurt met halve appel, 2 peren
15:00 T= appel
17:00 T= vitalinea bakje, cup-a-soup kip, 1 knackerbrod sesam
19:00 A= procencaalse wokgroente, gyrosreepjes, zilvervliesrijst
20:00 T= appel
8:45-9:55= 10 km hardlopen
ongeveer 65 min fietsen
Aantal kcal= 1280
ladyjoy schreef:Mijn dag:
O: 2 br bolletjes
T: - (laat ontbijt)
L: 2 br bolletjes
T: appel, half stokbroodje met kaas (ipv de Mac)
T: 3/4 banaan met Sojamelk
A: aardappels, spinazie & sateburger
T: plakje ontbijtkoek of snack a jack
4.5 uur gelopen in de stad. M'n benen doen helemaal pijn (had nog wel mijn laarzen aan)!
Wel een leuke (zomer) jas gekocht!
Mocca schreef:O: 1 snee notenbrood, plak ontbijtkoek
T: plak ontbijtkoek, 1 volkoren boterham (vruchtenhagel)
L: 1 wit bolletje, stroopwafel
T: appel, bak optimel joghurt, plak ontbijtkoek, paaseitje
A: 3 crackers met boter en hagelslag, plak ontbijtkoek
T: -
Myra schreef:@ Syl: lekker!
Mijn vader heeft de marathon gelopen en ik ren nu met hem mee. Hij heeft het alleen na de marathon niet zo goed meer opgepakt (hij doet het nu niet zo heel vaak meer) en ik ren hem er nu uit. Als ik tijd krijg ga ik ook voor de marathon, lijkt me echt een kick!