Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
poes schreef:Ik vertrek morgen naar Perublijkbaar niet het droomland voor vegetariërs
bid voor me jongens
Yentaah schreef:Ik ben net ook terug uit Frankrijk. Wat dramatisch zeg, en dan ben ik alleen nog maar vegetariër. Supermarkt had 3 burgers en dat was alles. Zelfs een supermarkt tegengekomen zonder vegetarisch vlees, helemaal niksDan besef ik me wel weer hoe makkelijk het hier is.
Net de McVeggie geprobeerd. Ik heb echt geen idee wat ik heb gegeten maar het was wel lekker
Magrathea schreef:Vanmiddag bak ik een blauwe bessencakehet is echt een eeuwigheid geleden dat ik cake heb gemaakt of gegeten
Yentaah schreef:Ik ben net ook terug uit Frankrijk. Wat dramatisch zeg, en dan ben ik alleen nog maar vegetariër. Supermarkt had 3 burgers en dat was alles. Zelfs een supermarkt tegengekomen zonder vegetarisch vlees, helemaal niksDan besef ik me wel weer hoe makkelijk het hier is.
Net de McVeggie geprobeerd. Ik heb echt geen idee wat ik heb gegeten maar het was wel lekker
enamorada schreef:Magrathea schreef:Vanmiddag bak ik een blauwe bessencakehet is echt een eeuwigheid geleden dat ik cake heb gemaakt of gegeten
Recept?
Janneke2 schreef:Yentaah schreef:Ik ben net ook terug uit Frankrijk. Wat dramatisch zeg, en dan ben ik alleen nog maar vegetariër. Supermarkt had 3 burgers en dat was alles. Zelfs een supermarkt tegengekomen zonder vegetarisch vlees, helemaal niksDan besef ik me wel weer hoe makkelijk het hier is.
Ik voel mij echt een oma als ik dit lees.
Ik koop nooit 'vegaburgers', ik vervang zelfs geen vlees.
Ik eet gezond en zonder dode beesten. Dat doe je met groenten, vruchten, noten, peulvruchten, vlinderbloemigen, graan, "sprouts" en accoord: ik koop tegenwoordig wel spirulinapoeder.
Azmay schreef:Komende week wil ik eens naar Duitsland omdat ik hoorde dat ze daar best veel vegan hebben. Waar moet ik dan eigenlijk zijn? Heb hier een redelijk ruime keuze uit een Penny, Rewe, Aldi Süd en Edeka![]()
Aanraders?
Magrathea schreef:Falafel is best wel vegan ja. Alleen de normale knoflooksaus niet