Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snollygoster schreef:O: cornflakes met een banaan, klein trosje druiven en een mandarijn
T: -
L: tomaten met rode ui, koosla met curry en wortelen, sla met cashewnoten en komkommer met granaatappel (dit alles gemengd)
T: kom brocollisoep met twee beschuiten
A: Rijst met springbonen, erwten en brocolli met vegetarische spekjes onder gemengd
D: yoghurt met chiazaad
Ik heb de laatste dagen wel iets met brocolli zo te zien. Straks ga ik waarschijnlijk wel nog even zondigen met jenevertjes op de kerstmarkt hier in de stad
Snollygoster schreef:Snollygoster schreef:O: cornflakes met een banaan, klein trosje druiven en een mandarijn
T: -
L: tomaten met rode ui, koosla met curry en wortelen, sla met cashewnoten en komkommer met granaatappel (dit alles gemengd)
T: kom brocollisoep met twee beschuiten
A: Rijst met springbonen, erwten en brocolli met vegetarische spekjes onder gemengd
D: yoghurt met chiazaad
Ik heb de laatste dagen wel iets met brocolli zo te zien. Straks ga ik waarschijnlijk wel nog even zondigen met jenevertjes op de kerstmarkt hier in de stad
Gisterenavond nog twee jenevertjes gedronken en wat churros gegeten, maar niet voor lang want ik werd 's nachts wakker met ongelofelijke buikpijn en heb het net op tijd naar de wc gehaald waar mijn avondeten inclusief de rest terug naar boven kwam. Geen idee wat dit heeft veroorzaakt, ik was gisteren helemaal niet dronken, dus ik vermoed dat het aan mijn avondeten heeft gelegen want mijn vriend heeft dezelfde jenevers als mij gedronken en ook churros gegeten en die had nergens last van..
Planning voor vandaag:
O: smoothie van banaan en druiven met chiazaad
T:
L: Bonensoep met beschuiten
T: twee beschuiten met selderijsla
A: nog geen inspiratie