[HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Katja

Re: [HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 11:06

Dat is volgens mij vooral bedoeld als je opeens niet meer in je trouwjurk past niet om echt mee af te vallen.

Wat een toestand Ingrid. Lijkt me echt verschrikkelijk om daar tussenin te zitten.

ilovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 11:07

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 11:07

Niet bepaald nee :n het beschadigt een aantal dingen behoorlijk :=
Vind het ook heel moeilijk hoe ik nu thuis moet doen, want ben eigenlijk flink pissig op mn ouders :=

Maar goed, ben al blij dat Niels het redelijk oppakt, ook meteen voorstelt dat ik dan maar in Oostvoorne moet komen slapen in de weekenden, volgend weekend zijn we toch al weg en hoop dat het tegen die tijd alweer beetje gezakt is allemaal :=

Ach we zien het wel :=
Vraag me af wanneer het allemaal weer es lekker soepel en leuk gaat lopen :=

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 11:08

:x

Ik zeg maar niks hoe ik over dieeten denk.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 11:10

kan me idd niet voorstellne dat dat dieet echt gezond is :=

Had het gisteren met een collega ook over dieeten...hij vond het 5dagendieet (http://www.dieetwijzer.com/5dagendieet.html) een gezond dieet want je kreeg alles binnen wat je nodig had :=
Terwijl ik me niet kan voorstellen dat dit gezond is, met die hoeveelheden :=

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 11:12

Nee dat is niet wat ik gezien had op tv, ken het niet.

In de rij dieten van e tv was ook het koekjesdieet. Leek me wel grappig maar na vier dagen kan je geen koekje meer zien. Wat ze allemaal toch uitvinden :') .

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 11:15

ach ja :+

jeeeej mn nieuwe aflevering Grey's Anatomy is binnen dus die ga ik even kijken :D
:wave:

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 11:17

Veel plezier met kijken ik moet braaf wachten tot hubbie weer thuis is voor ik ga kijken.

Vind dit echt briljant verzonnen:
Citaat:
Je blijft op je streefgewicht door iedere maandag het volgende te eten:

's morgens: 1 glas water met een citroen
's middags: 1 appel, 1 beschuit of 1 geroosterde boterham
's avonds: halve krop sla, 1 ei en 1 tomaat

Da's wel een hele erge balansdag :=

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 11:30

Nou, balansen doe je wel :=
Gisteren was héérlijk en nog beter... ze hebben gevraagd of we willen babysitten op hun 4jaar oud zoontje. En we zeiden direct ja!! *\o/* *\o/* Hij komt dus van 30april tot en met 2mei waarschijnlijk.
Super, maar ook zenuwachtig want het is de eerste x dat sinds ik samenwoon hij bij ons overnacht.
Maar dat lukt wel, gaan waarschijnlijk lekker naar de kermis :)*

Straks lekker shoppen, nieuwe microgolf halen, ringen wisselen, hopelijk een sportbroekje scoren en paar botjes en naar de bios *\o/*

Ik ben idd superblij met mijn vertrouwenslerares, ik heb het wel moeilijk omdat ik ze enkele maanden niet meer ga zien maar ik weet dat het niet het afscheid is ;) Snap je?

Nou ingrid, lekker zeg dan! Waarom doen ze zo? Het is toch jouw relatie?

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 12:36

Ingrid fijn dat je etentje nog wel gezellig was! :) en succes met ouders & niels :(:)

Mijn etentje was ook erg geslaagd, echt een grote aanrader: Afrikaans eten. Katja, het was echt top :D heerlijk en helemaal niet duur!

Ik ga nu richting stad Rotterdam, shoppen :D

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 12:52

mooi dat de date geslaagd wat, Sizzy :j
En Afrikaans eten dus ook een aanrader, zal hem in gedahcten houden :j

Armaris, ze vinden gewoon dat Niels niet goed voor mij is en denken mij nu in bescherming te nemen ;)
Helaas werktd at bij mij altijd tegenovergesteld en heb ik nua lleen maar meer de neiging om er voor te vechten :+

Vervoersprobleem voor vanavond heb ik waars. al opgelost, ga wel gewoon op de fiets naar Oostvoorne, kan ik morgen ook weer zelf terug :j ben ik ook van niemand afhankelijk :)

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 13:49

Euhm.. Wat is canderel??
Is dat net zoiets als kandijsuiker??
Edit: hééle grote typfout :o

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 13:56

Afbeelding

Zo een zoetstofje dat zijn dan ckal minder. Maar eigenlijk nu ik nadenk als je suiker gebruikt en je blijft op je normale ckal dan hoeft dit niet vervangen te worden zeker?

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 14:21

O okee.. dankje voor je uitleg :D..
Ik heb geen idee.. denk het niet ..
Zoetjes hebben we wel :j

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 15:25

Katja schreef:
Veel plezier met kijken ik moet braaf wachten tot hubbie weer thuis is voor ik ga kijken.

Vind dit echt briljant verzonnen:
Citaat:
Je blijft op je streefgewicht door iedere maandag het volgende te eten:

's morgens: 1 glas water met een citroen
's middags: 1 appel, 1 beschuit of 1 geroosterde boterham
's avonds: halve krop sla, 1 ei en 1 tomaat

Da's wel een hele erge balansdag :=

Jr blijft ook zeker op je streefgewicht :+

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 15:29

Als je met gewone suiker niet teveel kcal binnenkrijgt hoef je het niet te vervangen door Canderel inderdaad. Ik vraag me altijd af of veel zoetstoffen wel zo goed zijn, daar is de wetenschap nog steeds niet over uit!

Wat een piepweer is het weer ;) Ik was gisteren niet lekker, erg duizelig. Ik heb dat vorig jaar ook veel gehad maar ben nu misschien achter de oorzaak, namelijk de medicijnen die ik slik. Dus maandag maar eens naar de huisarts... Vandaag gaat het wel weer goed. Ik ben nu hard bezig met mijn studie, nog 17 artikelen en ik ben klaar voor vandaag. Ben alleen weer eens uitgelogd en dan moet ik even mijn computer opnieuw opstarten, zucht...

Ik had van de week een paar vreetbuien, maar nu is het weer goed. Gisteren netjes gegeten en hopelijk vandaag ook, ik ben aardig op weg ;) Mijn planning voor vandaag:

o: 2 crackers, 1 met honing en 1 met jam
t: plakje ontbijtkoek
l: 2 bb met filet americain
t: druiven + glas optimel
d: moet ik nog bedenken, ws een lekker recept, want ik heb zin om iets leuks te bakken
t: jus d'orange + 35gr (light?) chips

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 15:33

Moet verder met mijn kamer maar heb geen zin meer. Vanmorgen twee flinke stapels weggeruimd en tassen maar is uitgeruimd en uitgemest. Had van wiskunde wel 15 blaadjes 5 van de toets zelf vijf blaadjes van de antwoorden en 5 blaadjes van andere antwoorden :+ Moet ook nog mijn advocaat taart gaan maken dus daar ga ik zo ook maar is mee beginnen.

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 15:47

Oeh Noor.. een advocaat taart :9.
Ik heb ook tot nu toe nog een nette dag vandaag :)..
En hier is het idd ook minder mooi weer ;)

Vanavond weer lekker stappen *\o/*

Komen er trouwens nog mensen uit de achterhoek hier.. of ben ik de enige :D??

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 16:01

Heb net les gehad van Marieke, en het ging zoooo goed!!!
Echt ben onwijsss trots op mijn superpaard :D :+:
Hij heeft bijna alleen maar gedraafd!!! :oo En dat terwijl het normaal onwijsss veel moeite kost om hem te laten draven, hij heeft nu echt maar een paar pasjes telgang gedaan en verder alles draf!! :D Was wel ontzettend zwaar voor 'm, daarom ook maar 20 minuutjes echt aan het werk geweest :j Maar hij deed het echt geweldig!! En ook in draf wat binnen en buiten stelling enzo en deed ie echt goed!! In stap liep ie echt al hele stukken constant nageeflijk en kon ik hem ook wat hoger en lager instelling en laten buigen, nog niet perfect enzo, maar ipv die korte momentjes dattie heel even nagaf is dit al zooooveel verbetering!!! :D Ennnnn hij doet nu halsstrekken :):) Kan 'm dan ook weer omhoog of omlaag vragen en gewoon écht netjes halsstrekken :):) Vind ie nog wel heel moeilijk en lukt nog niet heel lange stukken, maar het begin is er :D Ben zoooo trots op de pony :+: Oh en Marieke zei dat ik zelf ook constanter en duidelijker in m'n hulpen ben enzo en dat ik dingen sneller en beter aanvoel :D En hij gooit me ook niet meer scheef, wat ie eerder altijd deed :D Helemaal blij :):)

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 17:15

@ Wendy: Fijn dat het zo goed gaat! :D.

Meiden, ik heb jullie hulp nodig :o.

Ik ben afgelopen donderdag bij de DA ( Drogist) geweest. Om de juiste huidproducten voor mijn huid te halen, heb toen een wasgel, foundation en dagcreme gehaald.
En heb zojuist de wasgel gebruikt, niet super kort in de buurt van mijn ogen, maar mijn wangen voelen helemaal branderig aan :oo
Heb het helemaal volgens de gebruikaanwijzing gebruikt.
Had er ook al foundation over heen gedaan.. maar het branderig gevoel bleef.. heb het er dus weer afgehaald, en calendulan gel er opgedaan.
Maar ik heb vuurrode wangen nu..kan zo echt niet uit vanaaf..:oo.
Heeft iemand de tip??

De wasgel en dagcreme zijn van Louis Widmer.
En de foundation van Clinique.
De foundation heb ik al langer.. dus denk echt dat het aan de wasgel ligt..
Kan ik hiermee terug gaan.. want ze hebben echt mijn huid nagevoeld en goed gekeken wat voor spul ik nodig had..
Hellup!!!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 17:18

Jeetje dat ik schrikken! Zou er zeker mee teruggaan :j Nu gewoon voorzichtig je huid schoonmaken met wat je hiervoor altijd gebruikte en dan proberen het rode met de foundation weg te werken, zou het anders ook niet weten :n Trekt het niet na een paar minuten weg? :(:) Als je tijd hebt zou ik nu je huid even laten rusten voor je er verder wat op gaat smeren :j

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 17:20

Ik ga er ook zeker mee terug.. weet je hoe duur dat spul is..:(..
Ik heb de branderige plekken schoongemaakt.. en calendulan, is voor lichte brandwonden.. er op gesmeerd.. maar ga nu maar mijn hele gezicht schoonmaken ;(

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 17:22

Als je die zalf er op hebt gesmeerd zou ik nu je huid even een uurtje ofzo laten rusten :j Dan voorzichtig schoonmaken en wat foundation er op doen :)

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 17:25

Ik heb op die plekken waar die zalf zat, niet meer schoongemaakt, maar er om heen nu wel..
Maar ff een paar uurtjes aankijken..
Baal er echt zo van!! :(

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 19:42

Pfieuw... heb de rode branderige plekken anderhalf uur rust gegeven.. en zijn nu ongeveer onzichtbaar door een klein laagje foundation :D