Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xingridx schreef:Ilovelucky, wat is dat voor dieet dan?
het beschadigt een aantal dingen behoorlijk 

Citaat:Je blijft op je streefgewicht door iedere maandag het volgende te eten:
's morgens: 1 glas water met een citroen
's middags: 1 appel, 1 beschuit of 1 geroosterde boterham
's avonds: halve krop sla, 1 ei en 1 tomaat

Hij komt dus van 30april tot en met 2mei waarschijnlijk.
Snap je?

ben ik ook van niemand afhankelijk
..
Katja schreef:Veel plezier met kijken ik moet braaf wachten tot hubbie weer thuis is voor ik ga kijken.
Vind dit echt briljant verzonnen:Citaat:Je blijft op je streefgewicht door iedere maandag het volgende te eten:
's morgens: 1 glas water met een citroen
's middags: 1 appel, 1 beschuit of 1 geroosterde boterham
's avonds: halve krop sla, 1 ei en 1 tomaat
Da's wel een hele erge balansdag

Ik was gisteren niet lekker, erg duizelig. Ik heb dat vorig jaar ook veel gehad maar ben nu misschien achter de oorzaak, namelijk de medicijnen die ik slik. Dus maandag maar eens naar de huisarts... Vandaag gaat het wel weer goed. Ik ben nu hard bezig met mijn studie, nog 17 artikelen en ik ben klaar voor vandaag. Ben alleen weer eens uitgelogd en dan moet ik even mijn computer opnieuw opstarten, zucht...
Mijn planning voor vandaag:
Moet ook nog mijn advocaat taart gaan maken dus daar ga ik zo ook maar is mee beginnen.

En dat terwijl het normaal onwijsss veel moeite kost om hem te laten draven, hij heeft nu echt maar een paar pasjes telgang gedaan en verder alles draf!!
Was wel ontzettend zwaar voor 'm, daarom ook maar 20 minuutjes echt aan het werk geweest
Maar hij deed het echt geweldig!! En ook in draf wat binnen en buiten stelling enzo en deed ie echt goed!! In stap liep ie echt al hele stukken constant nageeflijk en kon ik hem ook wat hoger en lager instelling en laten buigen, nog niet perfect enzo, maar ipv die korte momentjes dattie heel even nagaf is dit al zooooveel verbetering!!!
Ennnnn hij doet nu halsstrekken
Kan 'm dan ook weer omhoog of omlaag vragen en gewoon écht netjes halsstrekken
Vind ie nog wel heel moeilijk en lukt nog niet heel lange stukken, maar het begin is er
Ben zoooo trots op de pony
Oh en Marieke zei dat ik zelf ook constanter en duidelijker in m'n hulpen ben enzo en dat ik dingen sneller en beter aanvoel
En hij gooit me ook niet meer scheef, wat ie eerder altijd deed
Helemaal blij
.
.
.
Nu gewoon voorzichtig je huid schoonmaken met wat je hiervoor altijd gebruikte en dan proberen het rode met de foundation weg te werken, zou het anders ook niet weten
Trekt het niet na een paar minuten weg?
Als je tijd hebt zou ik nu je huid even laten rusten voor je er verder wat op gaat smeren
Dan voorzichtig schoonmaken en wat foundation er op doen