Welkom nienke! Ik snap het wel als je er een paar kilootjes van af wilt. Ik ben namelijk 1.76 en weeg 66 kilo, maar zou ook graag 60 kilo willen wegen. Vandaag nog een beetje slechte dag: O: twee witte broodjes met pasta en pindakaas T: appelkoek L:? T: appel/mandarijn L: tosti met cup a soep T: appel/mandarijn
Ik ga morgen weer echt beginnen! de weekenden zijn voor mij erg moeilijk
@ba: Ik heb geluk met mijn vriendje hij HAAT voetbal! Dus geen problemen met eenzame avonden. Maar succes vanavond. @mocca: in het hoeveelste jaar zit je? In belgië zijn we aan de laatste dag van de 2 weken paasvakantie begonen
ik neem straks ene puddingetje (vanille pudding, met 1 lepel suiker over 4 grote potjes en het is dieetsuiker ofzo. meter had geen andere meer)
vanavond ga ik vroeg slapen. morgen weer school na vakantie! bah
Flevogirl, dat is wel zwaar zeg Hopen dat je snel weer wat meer kan eten
Gisteren nog een punt zelfgebakken appeltaart op, was echt heerlijk. Mn zusje was vrijdag jarig namelijk.
Vandaag:
O: 2 donker langoogst boterhammen, met theeworst en filet american T: 1 rijstewafel (was sporten/winkelen dus had geen tijd) L: yoghurt, veel suikervrije muesli, banaan, beetje honing erdoor T: ? D:? foo yong hai (zelf maken, ben benieuwd haha) T: ?
Beweging: uurtje kracht/cardio (niet al te actief gedaan )
En nu moet ik leren voor m'n examen belastingrecht morgen bahhh
Ja ik heb opzich wel een goed gewicht. Maar ik heb toch het idee dat het allemaal wat dunner kan. Ik heb echt een vervelende bouw. Op mn buik(de voorkant) zit weinig tot geen vet. Maar mn heupen .
Vandaag hou ik het eten nog niet bij . Want ben net hersteld van een week ziek zijn. En ook bijna een week niet gegeten. Dus vandaag mocht ik van mezelf alles inhalen .
Morgen ga ik er weer goed op letten en een paar uur sporten .
Wat wil je gaan studeren mocca? Zwaar hoor Flevo, ik hoop dat het straks beter gaat als je wat normaler mag gaan eten.
Mijn dagje: O: banaan, bak brinta t: appel L: nog even kijken waar ik dan ben t: meloen A: pasta Gister rare dag gehad, te laat opgestaan. Had midden in de nacht nog een kakkerlak staan vangen ook, gatver wat zijn die beesten smerig zeg. Ook nog een slang tegengekomen (heb flink staan schreeuwen En s'avonds iets teveel gedronken. Vandaag weer hard studeren, want morgen tentamen.
Ik zal maar niet posten wat ik heb gegeten dit weekend. Planning was ver te zoeken. Mijn zadeljacht heeft uiteindelijk niets opgeleverd. Had een IJslanderzadel meegenomen dat goed ligt, maar erg scheef lijkt te zijn en een Wintec 500 dressuur, maar die ligt niet mooi. Die ga ik dus beide terugbrengen. Uiteindelijk vanmiddag met mijn boomloze zadel gelongeerd en er ook nog even opgezeten. Ik geef de zoektocht voorlopig even op, heb minstens 15 zadeltypes gepast en kan echt niets vinden dat beter ligt dan het zadel dat ik nu heb. Dus ben bang dat ik daar maar aan moet wennen.
Verder vandaag Jónas gereden en 20km gefietst. Ik moet veel schoonmaken in huis, is hier nogal een puinhoop. Mijn vriend heeft een late dienst en is pas om 11u vrij, dus kan vanavond lekker opruimen en schoonmaken zonder dat hij in de weg loopt of gaat klagen dat hij geen zin heeft om mee te helpen.
Ik ga lekker vandaag! Tot nu toe gegeten...... O- halve choco-croissant T- banaan L- mosterdsoep, ovenfrites, scholfiletje en asperges T- 2 mercietjes , 1 cracker met jam en een halve appel. (eerlijk gedeeld met paard) A-fruitsalade met een beetje biogarde
Nu eerst op zoek naar onze honden. Ik was net met ze buiten toen ze een haas zagen.....Ik heb kalorieen verbrand met schreeuwen en fluiten zeg!!! Daar kan geen fitnissapparaat tegenaan. Ze zijn nu spoorloos en daarom spring ik nu in de auto.
Het gaat bij mij ook erg slecht Heb vanmiddag patat gehad als lunch en nou wil ik ook iets lekkers! Dus ik geef me over en ga lekker snoepen en van de week weer serieus bezig zijn. Het is wel erg jammer maargoed
zondag patatdag zie ik al! hier ook thuis kreeg van hans te horen dat hij kon zien dat ik aanmerkelijk minder at dan 'vroeger'. ik eet nu ongeveer 2/3 van wat ik anders at en toch zit ik nu ook echt vol. heb 's avonds wel vaak nog een beetje een hongerig gevoel, maar na een appeltje is dat ook over.
we hebben nieuwe mayonaise uitgeprobeerd: Calve extra light mayo. Zitten 75 kcal per 100 gram in (11 per eetlepel). Er staat voor hans ook gewone zaanse mayo op tafel en die bevat 730 kcal per 100 gram (110 per eetlepel). Wat een verschil! de light-variant vinden we allebei nog lekkerder ook, lekker fris!
flevo, wat moeten deze weken heftig zijn voor je zeg! barst je niet van de honger (psychisch)? ek, je streefgewicht lijkt me erg laag. heb je je bmi al eens uitgerekend? pivanti; moet je weer uitleggen wat theeworst is haha. wind; balen van die zadels joh! wat is er met je huidige zadel dan? zit ie niet lekker? nienke, zijn je honden al terecht? heb ook al eens mijn longen uit mijn lijf staan schreeuwen toen sam door de sloot heen ging naar een schapenweiland en zich daar als schapendrijver gedroeg... ik ook de sloot door (midden in de winter) en mijn hond gaan scheiden van de schapen. rennen al die beesten! gelukkig kwam de boer me helpen en kreeg hij hond en schapen gescheiden.... de schapen hadden niets, maar heb voor de zekerheid maar mijn nummer achtergelaten. belde de boer 2 weken later op.... of mijn hond zijn teef wilde dekken! helaas, mijn man is geen echte man meer.
heb vanmiddag ruim een uur op noob gereden. dat is voor het eerst in 4 maanden dat we weer zo lang hebben getraind samen. hij liep echt heel erg fijn! in eerste instantie begon hij wat te protesteren, met zo'n merriegilletje erbij. echt hilarisch schop en doorlopen was het motto. is gelukt en uiteindelijk liep hij echt heerlijk! instructrice kwam later voor haar eigen paard en stond helemaal te juichen aan de kant. mijn dag is weer goed!
@eknein: ik ken dat. lovehandels/n*ukteugels dus. erg vervelend! @mocca: is vast zwaar @wind: niet opgeven hoor! de aanhouder wint. @nienke: succes met zoeken @ba: fijn zo een goeie training he!
voel me echt rot! Na 2 weken vakantie (1 week bij vader, 1 week bij meter waar ik dus savons met hen vanales doe tv, samen eten, speletjes enzovoort. heel gezellig voor tv bij de meme voor de kachel. met een donsje enzo..) zit ik nu terug alleen thuis op mijn kamer met mijn laptop. ik voel me zo *** kan wel janken!
ah lana, dat is inderdaad niet leuk! beetje heimwee-gevoel denk ik zo? wat hebben jullie al vroeg vakantie trouwens. wij krijgen pas vanaf 29 april vakantie (wel 2 weken dit keer).
BA, ja haha moest t weer even uitleggen Fijn dat 't rijden zo goed ging!
Lana, dat is niet fijn nee! Weer even wennen na die 2 weken heel de tijd samen met iemand geweest te zijn.
Net gekookt, ging foo yong hai maken... beetje mislukt... gooide t ei bij de groente gelijk, maar moest je apart bakken... heel dom haha maar ja Heb ook nog maar de helft op en zit al vol pfff
nog maar de helft op pivanti? niet dooreten dan he! vol is vol. ik moet morgen boodschappen doen, ga toch maar eens theeworst halen. ben nu wel heel nieuwsgierig.
toedeloe ladies, tot morgen. ik ga nu lekker voetbalvrouwen kijken!
Ik ben nu 10 kilo kwijt dus ben wel erg blij dat een maagbandje bij mij goed aanslaat.
@Lana: sterkte meis @Mocca: hopelijk haal je een goed cijfer @BA: ik heb wel vaak dat ik denk: nu moet ik eten. Maar dat is omdat ik mezelf slap voel worden, maar niet omdat ik honger (lichamelijk dan) heb. Maar psychisch is het raar dat je na een half kopje eten gewoon prop vol zit. Echt wennen.
Alleen ik voel me hier erg dik. Ik snap wel dat je soms paar kilootjes wilt afvallen, maar uhm.. ik moet wel meer dan 'een paar.'
Ik ben 1.72 en mijn streefgewicht is rond de 60. Tja heb niet voor niets zo'n zware ingreep (wat mij tenminste zwaar viel) gedaan
Hoeveel weeg je nu dan? Ik vind het super knap van je. Dat toont echt karakter. Ik weeg nu al een jaar lang het zelfde. En zeg al een jaar lang dat er 5 kilo af moet .